Poll: Wie maakt als eerste een fout?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Temptation Vette Plasser
Ik vind het wel erg raar dat Nelleke nergens gekozen wordt bij de Dates, ik vind haar de aantrekkelijkste verleidster.quote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef Tim86 het volgende:
die Nelleke is buiten die playboy shoot om aardig onzichtbaar...
beetje jammer
quote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef Beach het volgende:
En ook halve columns van Cairon (post die nog?) die waren ook zo leuk![]()
Nee, alstublieft zegquote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef Beach het volgende:
maar makkelijk nadoen hoor, het is elke keer de kandidaten en verleiders afzeiken met zoveel mogelijk verschillende benamingen. Je zou haast elk stukje ieder seizoen opnieuw kunnen gebruiken door alleen de namen te veranderen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef Beach het volgende:
Ben je me EXquote:Op zondag 15 april 2007 22:38 schreef LaUraa het volgende:
De bezette Bianca staat in de OP tussen de verleidsters..
lelijke kin heeft dat mens zegquote:Op zondag 15 april 2007 22:38 schreef LaUraa het volgende:
De bezette Bianca staat in de OP tussen de verleidsters..
Ah, whehehquote:
lol..iedereen heeft wel een ex die zo heetquote:
of Fendy heeft niet stil gezeten...quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Tim86 het volgende:
lol..iedereen heeft wel een ex die zo heet![]()
WHAHAquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..iedereen heeft wel een ex die zo heet![]()
duurde ook een complete minuut om die zin uitgesproken te krijgen hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
"Talk to the hand, because the fase aint wanna hear it nomore"
![]()
facequote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
"Talk to the hand, because the fase aint wanna hear it nomore"
![]()
Owja?quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef VD het volgende:
Zooitje idioten. En Jeroen was vroeger een pester!.
oproep VT4 wat doe je daarquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef VD het volgende:
Heb na het zien van een paar afleveringen geen spijt meer dat ik niet gereageerd heb op een oproep van VT4.
Zooitje idioten. En Jeroen was vroeger een pester!.
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.quote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH jazou wel lachen zijn lachen met fok member als verleider
quote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef VD het volgende:
[..]
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef VD het volgende:
[..]
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.
Hij is geen kampbewoner dat zie je zo.quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja?Vertel. Ik vind hem beetje een patserig voorkomen hebben. Spieren en glad richting kampbewoner, maar weinig inhoud (alsof dat een criterium is voor het programma
).
Of met 2 fok mensen als koppel.quote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH jazou wel lachen zijn lachen met fok member als verleider
Ja ik wil wel gaan met een mooie vrouw dus meld u gratis vakantiequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of met 2 fok mensen als koppel.
Gewoon voor de lol alles een beetje inspelen en dan fok t-shirts dragen tijdens het filmen enzo
Gratis vakantie man
Of Fredje is slecht. 4 uur op een vrouw liggen pompen zonder aan de vrouw te denken. Tjaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Camplo het volgende:
Lekker slim ook om te zeggen dat hij 4 uur kan non stop kan neuken. Toont maar ff aan hoe slecht Ciska in bed is
Ook al zo'n kutwoord. Libido's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of Fredje is slecht. 4 uur op een vrouw liggen pompen zonder aan de vrouw te denken. Tja. Dat heb je als je last hebt van je libido's.
Blargh dat woord wordt gewoon verkracht in de serie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef avotar het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Melissa..
(en aan rachelwat dat betreft)... volgens mij is Dave het beste wat Danny kon overkomen
oh.. en iemand anders ook zo'n jeuk aan z'n libido's?
WHAHAH ja of niet wat een maffe belgquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Blargh dat woord wordt gewoon verkracht in de serie.
Maffe belg
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef kalemero het volgende:
Wat een enorme sukkel van een vent die Gringo.
Zelf de hoer uithangen, maar als hij gemanipuleerde beelden ziet van zijn meisje, breekt de hel los en is het ineens gedaan met de liefde. Hij wil zelf vrij spel hebben om met zo'n verleidsletje aan de haal te gaan, daarom reageert hij zo.![]()
Dat is toch die big van Danny?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja die Rachel is echt een zwijn
Komt omdat alleen zij belangstelling toont.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Camplo het volgende:
Die Frederik en Gringo trouwens. Gaan ze om 1 wijf vechten terwijl er 7 anderen nog zitten.
Sad fuckers
Melissa toont dus als enige interesse voor Fredje en Gringo: ze ging Fredje helemaal inzepen onder de douche enzo. Tis overduidelijk dat ze zich daarom zo op haar storten. Gringo probeerde eerder nog wat bij Nelleke, maar die heeft daar niet zo'n trek in, denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef avotar het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Melissa..
ja, welke vind jij het mooiste? ik vind Nelleke wel wat en Amina hopelijk zijn ze van vanavond leukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is West-Vlaanderen , de streek tussen Zeeuws-Vlaanderen en Frankrijk rond Brugge. Daar praten we eigenlijk geen Nederlands maar West-Vlaams. En dat heeft evenveel gemeen met het Nederlands dan bv het Fries eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij komen Gringo en CIska idd uit de verste uithoek van Belgie. Ze zijn echt... onverstaanbaar![]()
Onuitstaanbaar trouwens ook
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
Gaat ze huilen wat een dom wijf Veronique
Ja of niet eerst stoer doen hij is niks voor mij bla bla en dan opeens huilen hij is me broer, me minnaar, me maatje.quote:
ja wat een homooquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik krijg zo'n hekel aan die zijiige Roberto... met zo'n besmuikte blik van 'ik mocht aan de kont van Bianca zitten en ik vond hem lekker want hij is zacht en daar hou ik van' ofzoiets.
Jemig wat een homo!
Redelijk ja. Snap ook niet helemaal waarom enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
dit gedoe met shaggy vind ik een beetje saai hoor
Ik vind Nelleke ook wel leuk voor -Wolf-quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Shaggy heeft wel een opleiding psychologie gedaan, dat is te zien.
Wel tof dat Nelleke er nog is, helaas verveelt ze zich enorm met die zeikvent.
Mijn grootvader zei altijd: hoe meer er op een fiets is gereden, hoe sneller hij versleten is ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:40 schreef MissX het volgende:
Wat zien sommige van die wijfen er toch al oud uit. Dan zie je 22 staan, maar hebben ze wel al een hoofd vol rimpels.
Ja echt he! Ernstig ouwe koppen al inderdaad...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:40 schreef MissX het volgende:
Wat zien sommige van die wijfen er toch al oud uit. Dan zie je 22 staan, maar hebben ze wel al een hoofd vol rimpels.
Je zag hem ook met zn hand onder dr string gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:54 schreef Scope het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Takis reageert als ie erachter komt dat Robertooooo aan haar kont heeft gezeten...
Dan neukt Takis Armina effe in der kont voor de cameraquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:54 schreef Scope het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Takis reageert als ie erachter komt dat Robertooooo aan haar kont heeft gezeten...
Biancaquote:Op woensdag 18 april 2007 07:49 schreef Scope het volgende:
En donderdag lijkt me dat dat vrouwtje van Fredje, Veronique, haar coming out gaat beleven, net als die muts van vorig jaar, die de eerste helft van de serie steeds zat te huilen vol heimwee, maar het tweede deel helemaal los ging en alles wat los en vast zit neukte! Toen bleek ook dat ze in het dagelijks leven alles wat los en vast zat neukte, en er ook nog voor betaald kreeg! Hoe heet ze ook alweer...
Die Rachel vind ik nog wel de ergste van allemaal, eigenlijk was ze gewoon teleurgesteld dat ze van die goede beelden kreeg van die vriend van der want dan kon ze zichzelf ook weer goedpraten over der eigen gedrag. Nu bleef ze maar zoeken naar flauwe dingetjes met die onwaarschijnlijk gore kop van derquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef MissX het volgende:
Echt wat een labiele doos die Rachel.
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef Camplo het volgende:
Mensen uit Klundert zijn sowieso debiel.
Bedoel je Bianca 'van' Björn?quote:Op woensdag 18 april 2007 07:49 schreef Scope het volgende:
En donderdag lijkt me dat dat vrouwtje van Fredje, Veronique, haar coming out gaat beleven, net als die muts van vorig jaar, die de eerste helft van de serie steeds zat te huilen vol heimwee, maar het tweede deel helemaal los ging en alles wat los en vast zit neukte! Toen bleek ook dat ze in het dagelijks leven alles wat los en vast zat neukte, en er ook nog voor betaald kreeg! Hoe heet ze ook alweer...
Whehe idd...wat laten die gastjes zich kennen. Gringo denkt meteen dat er een wereld voor hem open gaat, "Ik kan hier met Melissa uitkomen, of met Elynn"quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Scope het volgende:
Gringo en Fredje hehehe... gooi er een paar verlepte wijven bij en ze vallen wéér op dezelfde doos.
God wat had ik een medelijden met Bjorn op dat ene bewuste kampvuurquote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bedoel je Bianca 'van' Björn?
[afbeelding]
Björn die na zijn avontuur bij de lokale frietboer komt:
Snackbarhouder "Zeau zeg Bjorn, hoe voelt et nu gij een beroemdheid zijt?"
Björn: "Jah kweenie hae, doe mij een super, 2 saté, een kaaskroketke en zoeen berenklauw"
Tjeezzz ja, je kan mij ook niet wijsmaken dat deze 'dames' begin 20 zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whehe idd...wat laten die gastjes zich kennen. Gringo denkt meteen dat er een wereld voor hem open gaat, "Ik kan hier met Melissa uitkomen, of met Elynn"Zo snel is hij z'n vriendin vergeten.
En die nieuwe meisjes haha... allemaal verlept blond haar en een huid als een bruin leren bankstel...![]()
waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen afkrakenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef kalemero het volgende:
[..]
Tjeezzz ja, je kan mij ook niet wijsmaken dat deze 'dames' begin 20 zijn.![]()
Of ze moeten in het dagelijks leven een 'meisje van plezier' zijn, dan kan ik me voorstellen dat ze al verleefd zijn..en zo zien ze er dus ook uit.![]()
Ja dag, heb je gezien hoe er hier over die jongens wordt gepraatquote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen afkraken
Ja ok ik vind de vrouwen ook weinig soms allemaal te blondquote:Op woensdag 18 april 2007 13:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dag, heb je gezien hoe er hier over die jongens wordt gepraat![]()
Nelleke vind ik nog wel een knap meisje, maar idd dat haar mag wel anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok ik vind de vrouwen ook weinig soms allemaal te blond
Ja Nelleke is mooi en stout maar dat haarquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nelleke vind ik nog wel een knap meisje, maar idd dat haar mag wel anders.
ja volgende week ok ontopicquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef kalemero het volgende:
Strak plan! Mijn koffers zijn al gepaktWanneer gaan we?
Ps, moeten we niet ontopic blijven? Anders krijgen we straks op ons billen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er staat een tubgirl in de Wiki-pagina
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef 3rdStrike het volgende:
Snap niet dat er niemand voor Nelleke gaat...![]()
Inderdaad, het lijkt de omgekeerde wereld wel. Wat een luie verleidsletjes dit jaar.Ze hoeven niet veel te doen dan na een paar drankjes hun kont en tietjes te laten zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.
WHahah of niet hun vechten om een verleidster ipv andersomquote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef kalemero het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt de omgekeerde wereld wel. Wat een luie verleidsletjes dit jaar.Ze hoeven niet veel te doen dan na een paar drankjes hun kont en tietjes te laten zien.![]()
Als 2 gasten gaan "knokken" om 1 meid (Melissa) dan is het inderdaad een heel vreemd jaar, ze hoeft er dus niks voor te doen als verleidster.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het concept is zo dat Nelleke achter een van die gasten aan moet gaan, ze is namelijk een verleidster. Ja ik weet het, het is wat verwarrend dit jaar.
Toen zag ze er nog goed uit, nu is ze vel over beenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
De verleidsters zijn idd een beetje lui. Ze moeten presentatrice Veronique de Kock maar in de strijd gooien.
whaha ja met die homoquote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef Beach het volgende:
Takis kan zo lekker schelden dan![]()
(lelijke gozer, kutwijf enz enz)
Precies! kalemero neem ook iets anders meequote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef kalemero het volgende:
Hee, dan moeten we bij jou zijn Urquhart![]()
Whehe...watte watte wattequote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Precies! kalemero neem ook iets anders mee
word lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef kalemero het volgende:
Die muziek erbij![]()
Zo meteen de schoonmoeder![]()
![]()
Precies!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef MissX het volgende:
Ik snap niet dat die Veronique bang is dat iemand Fredje gaat versieren, brrrrr je moet er toch niet aan denken. Hij heeft echt zo een vies lichaam.
Hihihi, hij heeft het al helemaal uitgezocht wat voor hem het voordeligst is, de sukkel!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef Ace1 het volgende:
Cool nelleke blijft
haha en gringo over zijn benzine kosten
Whaha of niet een SCHEVE Schaats? wtf is dat belgischquote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef djenneke het volgende:
Tja, als een vent zin heeft, begrijptie opeens heel veel hoor.
Scheve schaats is niet Belgisch volgens mij hoor...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha of niet een SCHEVE Schaats? wtf is dat belgisch
"verstaan" gebruiken ipv "begrijpen" welquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Scheve schaats is niet Belgisch volgens mij hoor...
Uhmm....watte?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
GRINGO verst ahem echt voor geen meter. wahha TAKIS zometen kan niet wachten
Ah ja, dat wordt tofheidquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Takis ziet zometeen de beelden dat Roberto aan de ass van zijn BIANCA zit
quote:ohja ksta te fitten vn die stenge de tinge de mudkleart
Echt waar, wat voor taal dealt die man in?quote:sttakke derde de zietemaar onnemon
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb geprobeert te typen wat ik versta van Gringo:
[..]
[..]
Echt waar, wat voor taal dealt die man in?
Klankbonenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
idd! Nou ja hij is toch wel beter af zonder haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef djenneke het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met die Danny... Die jongen heeft helemaal niks misgedaan... Volgens mij gewoon een kwestie van een mismatch, wel zonde van die 6 jaar dan...
Wahaha hilarisch, hij is echt vreselijk ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Maar zo'n harde werker he, een braverik.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Franneh het volgende:
Dommerik!
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef djenneke het volgende:
ALsof hij zelf nog niet gezoend heeft, het stuk hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |