Of Fredje is slecht. 4 uur op een vrouw liggen pompen zonder aan de vrouw te denken. Tjaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Camplo het volgende:
Lekker slim ook om te zeggen dat hij 4 uur kan non stop kan neuken. Toont maar ff aan hoe slecht Ciska in bed is
Ook al zo'n kutwoord. Libido's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of Fredje is slecht. 4 uur op een vrouw liggen pompen zonder aan de vrouw te denken. Tja. Dat heb je als je last hebt van je libido's.
Blargh dat woord wordt gewoon verkracht in de serie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef avotar het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Melissa..
(en aan rachelwat dat betreft)... volgens mij is Dave het beste wat Danny kon overkomen
oh.. en iemand anders ook zo'n jeuk aan z'n libido's?
WHAHAH ja of niet wat een maffe belgquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Blargh dat woord wordt gewoon verkracht in de serie.
Maffe belg
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef kalemero het volgende:
Wat een enorme sukkel van een vent die Gringo.
Zelf de hoer uithangen, maar als hij gemanipuleerde beelden ziet van zijn meisje, breekt de hel los en is het ineens gedaan met de liefde. Hij wil zelf vrij spel hebben om met zo'n verleidsletje aan de haal te gaan, daarom reageert hij zo.![]()
Dat is toch die big van Danny?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja die Rachel is echt een zwijn
Komt omdat alleen zij belangstelling toont.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Camplo het volgende:
Die Frederik en Gringo trouwens. Gaan ze om 1 wijf vechten terwijl er 7 anderen nog zitten.
Sad fuckers
Melissa toont dus als enige interesse voor Fredje en Gringo: ze ging Fredje helemaal inzepen onder de douche enzo. Tis overduidelijk dat ze zich daarom zo op haar storten. Gringo probeerde eerder nog wat bij Nelleke, maar die heeft daar niet zo'n trek in, denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef avotar het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Melissa..
ja, welke vind jij het mooiste? ik vind Nelleke wel wat en Amina hopelijk zijn ze van vanavond leukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is West-Vlaanderen , de streek tussen Zeeuws-Vlaanderen en Frankrijk rond Brugge. Daar praten we eigenlijk geen Nederlands maar West-Vlaams. En dat heeft evenveel gemeen met het Nederlands dan bv het Fries eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij komen Gringo en CIska idd uit de verste uithoek van Belgie. Ze zijn echt... onverstaanbaar![]()
Onuitstaanbaar trouwens ook
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
Gaat ze huilen wat een dom wijf Veronique
Ja of niet eerst stoer doen hij is niks voor mij bla bla en dan opeens huilen hij is me broer, me minnaar, me maatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |