Ik versta echt geen woord van wat die gast zegt (probeer het wel es zonder ondertiteling te volgen)quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef _Surface het volgende:
Valt het niemand op dat Gringo na 5 minuten plat West-Vlaams altijd een wannabe-Hollands probeert te praten?
De lui zijn uit de grotten van Han getrokken, god die Gringo, als ie zijn mond dicht heeft is het al een monster, gaat die praten wordt het nog veel erger. Maargoed voor amusementswaarde een 10, en Tien bedankt voor de ondertietelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij komen Gringo en CIska idd uit de verste uithoek van Belgie. Ze zijn echt... onverstaanbaar![]()
Onuitstaanbaar trouwens ook
viel me niet op zal er op lettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef _Surface het volgende:
Valt het niemand op dat Gringo na 5 minuten plat West-Vlaams altijd een wannabe-Hollands probeert te praten?
Die Ciska is overigens ook een monster zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef BonJovi het volgende:
Of dat hij zegt dat Ciska maar eens moet zien hoe wild hij eigenlijk is ofzo
Ze heeft een heel raar hoofd jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef danos het volgende:
[..]
Die Ciska is overigens ook een monster zeg
In mijn geval heb je helemaal gelijk. Ik ben aartslui. Maar kom eens met bewijzen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Anders kijk je even op de website?
Valt me overigens wel op dat de meeste Temptation kijkers maar lui zijn en het liefst alle info voorgekauwt krijgen.. toeval?
Let op, nu komen tips :Dquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Niemand? Ik kan de afleveringen niet afspelen.
1 |
Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is gelukt!. Dank je wel! Ik ga kijken
.
jawel, maar nooit in West-Vlamië waar ze onverstaanbaar pratenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan Gringo wel verstaan.
Zijn jullie nog nooit in belgië geweest?
Dat jij Gringo verstaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jullie Gringo niet verstaan
Dat Gringo zo'n gast is waar jij wel wat pilsjes mee kan drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jullie Gringo niet verstaan
Echt? Heb ik dan iets gemist?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Fleur_Powers het volgende:
die ex van Bianca arriveerd --> Bianca huilen![]()
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Fleur_Powers het volgende:
die ex van Bianca arriveerd --> Bianca huilen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat de meiden de mannen niet met rust laten nu Gringo en Fredje al zeker weten dat ze vrijgezel zijn.
GRingo is echt zoen gast waar ik wat pilsjes mee kan drinken
Gringo is echt fking loserquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat de meiden de mannen niet met rust laten nu Gringo en Fredje al zeker weten dat ze vrijgezel zijn.
GRingo is echt zoen gast waar ik wat pilsjes mee kan drinken
heb ik idd ook gezien, maar volgens mij komt die ex wel nog idd ja...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Huh?
Het is toch een vriendin van Bianca die erbij komt?
Jawel, ik heb even wat caps voor je gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef ArendBarend het volgende:
heeft niet iemand voor mij een screenie van die neger
Ze komen eigenlijk niet echt uit het platste gedeelte, maar wel uit het gedeelte van België waar de mensen geen moeite doen om beschaafd nederlands te spreken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:02 schreef danos het volgende:
[..]
De lui zijn uit de grotten van Han getrokken, god die Gringo, als ie zijn mond dicht heeft is het al een monster, gaat die praten wordt het nog veel erger. Maargoed voor amusementswaarde een 10, en Tien bedankt voor de ondertietels
Ke kan met hem lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat Gringo zo'n gast is waar jij wel wat pilsjes mee kan drinken![]()
Dat is 6?quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Tim86 het volgende:
even bijdrage aan het volpompen van dit topic...zit nu de meest recente ep te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |