God wat is het toch een heerlijk programma, met die valse verleid(st)ers, naieve koppels, die zo lekker impulsief en onbehouwen kunnen reageren. Direct conclusies trekken, zoals die Muts van Danny, dat Shrek vrouwtje.... hij kan niets meer goed doen, maar in feite is ze gewoon boos op zichzelf dat ze 6 jaar bij hem gebleven is. Moet je hem toch niet de schuld van geven? Terwijl Danny zich juist het meest gedraagt van al die gasten, en Dave simpelweg de gigolo uithangt; die werd dik betaald om met Shrek uit te hangen.
Gringo en Fredje hehehe... gooi er een paar verlepte wijven bij en ze vallen wéér op dezelfde doos. Als ik persoonlijk zou kiezen tussen die Melissa en Elynn zou ik voor Melissa gaan, die ziet er tenminste nog uit als 21. Aan de ene kant vind ik Gringo een gore egoist, aan de andere kant maakt ie natuurlijk optimaal gebruik van t programma! En Fredje, hehehehehehe... met dat halfzachte grinnikje van m, als je hem wilt gaan verleiden kan je net zo goed meteen achter het raam gaan staan, hehehehehee... met zn libidos, heheheheheheh!
Oh en Shaggy vond ik ook niet leuk, en die zingende neger met ADHD ook niet.
Maar voor de rest: hulde voor dit geweldig foute programma!
En vast!