heb je de 155 verkocht?quote:
net een minuutjequote:
Foto's inclusief de gezichtenquote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net een minuutjehet hele stuk 130 gereden, zlefs even de 138 aangetipt
maar toen ging ie stinken
En een stukje 110 gerede, omdat er een VanClee (kitcarterreinwagen op eendbasis) voor me reed. Die vielen bijna uit hun auto van verbazing dat er een visa achter ze zat, en nog een keer toen ik ze een kwartier later met 130 voorbij stoof
gelijk nieuwe vrouwtje voor in je nieuwe huisje gescoord?quote:Als hje in Fryslân een auto op de foto zet: "Wat mot je?"
Als je in Limburg een auto op de foto zet: "je meot dit knopje ook op de foto zetten! en dit schakelaartje! En je meot bij me in zuid frankrijk op vakantie komen!"![]()
* lipje zet stoffer en blik klaarquote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef BoJo het volgende:
ik ben he-le-maal kapot van het beachvolleyballen![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Als hje in Fryslân een auto op de foto zet: "Wat mot je?"
Als je in Limburg een auto op de foto zet: "je meot dit knopje ook op de foto zetten! en dit schakelaartje! En je meot bij me in zuid frankrijk op vakantie komen!"![]()
Bijnaquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet lachenZe is zo goed als zeker verkocht
Heb je al een andere "gamertag"?quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet lachenZe is zo goed als zeker verkocht
Neequote:Op zondag 15 april 2007 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een andere "gamertag"?
Bo's rammeltjequote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bijna
Had last van een irritante rammel, bleek een los getrilde bout te zijn onder bij het spruitstuk
quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2.0 V6 Turbo op het oogIk vond dat die 3.0 24v teveel had gelopen.
Yep, beide gewoon een losse boutquote:
Wat voor BMW?quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooi spul
![]()
Vanmiddag heb ik naar BMW's zitten kijken en Alfa's en allemaal ander duur spul![]()
325 uit 98 ofzo Mits origineel enzoquote:
Inderdaad, zonde van zo'n auto/quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jammer dat er zo's tuigsfeer omheen hangt![]()
Niet postenquote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval beloven dat jet een bijzondere foto is geworden ja
Of een link naar ergens waar ze gedumpt zijn... I've got time. Ik wilde eerst ook gaan, maar er kwam iets tussen, dus wil ik weten wat ik gemist hebquote:
Poffertjes.quote:Op zondag 15 april 2007 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of een link naar ergens waar ze gedumpt zijn... I've got time. Ik wilde eerst ook gaan, maar er kwam iets tussen, dus wil ik weten wat ik gemist heb
Tjah, ik wist dat het warm zou worden, dan gaat alles de koelkast in..quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij goed beslagen ten ijs gekomen zeg.
Visa's uit't Heitelân tellen nietquote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef FF1987 het volgende:
Getunede auto's @ Gennep on wheels? Waar waren die? Echt zo slecht was het daar. Ben er vandaag geweest. Er stonden (serieus) barrels tussen die hun bumpers met ducktape vast geplakt hadden zodat ze niet op de grond vielen...
Ach ja, overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef FF1987 het volgende:
Getunede auto's @ Gennep on wheels? Waar waren die? Echt zo slecht was het daar. Ben er vandaag geweest. Er stonden (serieus) barrels tussen die hun bumpers met ducktape vast geplakt hadden zodat ze niet op de grond vielen...
Ik had zelfs mijn 306 ertussen kunnen zetten, niet 'getuned' maar ziet er stukken beter uit dat die stukken schroot die op het plein stonden.![]()
Spuit 11quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
De bumper van de Visa zit toch vast met tape
Die stond niet op 't plein.quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
De bumper van de Visa zit toch vast met tape
quote:Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog wel lijm bij de hand...
quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij goed beslagen ten ijs gekomen zeg.
ik ben nog op die foto aan het wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook kapot. Ik denk zelfs dat ik naar bed ga. En dat terwijl ik vrij ben morgen.
quote:
Wauw. Je noemt welgeteld één auto op. Wellicht hoorde 50% er niet, maar de andere 50% was de moeite waard. Ik vond het zelfs meevallen met de barrels, ik had er meer verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef FF1987 het volgende:
[..]
100% de waarheid! Er stond een Tigra tussen die een geplakte achterbumper had omdat die gescheurd was. Daarnaast heeft hij ook nog eens over die ducktape heen gespoten zodat zijn 'originele' lak weer naar voren kwam! Overdrijven? Neuh, niet echt!
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de rest, het is jammer dat ik geen fototoestel bij had anders had ik wat bewijsmateriaal kunnen nemen. Eigenlijk is het ook weer niet jammer omdat die barrels het niet eens waard zijn om op mijn digitale camera te mogen staan.
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpenquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef BoJo het volgende:
wie haalt de ductape uit mijn 155 om mij weer bijelkaar te tapen, ik ben kapot![]()
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..quote:Op zondag 15 april 2007 22:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpen
En hem even aan de gang laten gaanquote:Op zondag 15 april 2007 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..![]()
*neuriet Nico's theme* Die kan er vast wel iets van makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En hem even aan de gang laten gaan
[afbeelding]
Dat was de mijne! En bednakt he!quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef FF1987 het volgende:
Er stonden (serieus) barrels tussen die hun bumpers met ducktape vast geplakt hadden zodat ze niet op de grond vielen...
Aww man, en wij maar wachten!quote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Maakt nie uit, kga toch slapenquote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Spannendquote:Ik heb je mail ontvangen en ga aankomende donderdag op zoek naar de rode map. Zodra ik tijd heb zal ik het beoordelen. Daar hoor je zo snel mogelijk weer van. De webpagina's heb ik bekeken en dat ziet er goed uit.
Ik had zo'n telegram gevoelquote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
Docenten (neem ik iig aan) die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken.
weet je hoe veel MX5 dingetjes rond rijden. Ik word er niet goed vanquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En naar mensen met een zelfde auto zwaaien is tof!
Nou rijden er amper Visas meer, dus ik zwaai naar wel meerC15's, BXen met gele koplampen, gele koplampen in het algemen, Citroëns behalve de snoek, Peugeots uit de 04-serie, en gewoon mensen die die kijken met een blik van "heé een visa!
"
Mn arm wat doe je
Ik heb die lelijke Citroën niet gezien, als dat wel het geval was geweest, dan was ik regelrecht naar huis gegaan!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's staan online
Gennep on Wheels
Zoek de 4 Annes
Ja. Is het ook een barrelquote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Ik heb die lelijke Citroën niet gezien, als dat wel het geval was geweest, dan was ik regelrecht naar huis gegaan!![]()
Die gele Ibiza (op de laatste pagina) stond ook op het plein, die kerel komt uit Siebengewald nietwaar?
Tot nu toe heb ik deze gevondenquote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's staan online
Gennep on Wheels
Zoek de 4 Annes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vinden
[ Bericht 12% gewijzigd door PeuRac op 16-04-2007 15:25:40 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wie ben jijquote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Nee die niet, wel jammer dat hij bij een van de spatborden zijn lak beschadigd heeft.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik deze gevondenGa je naar Finland, heb je nog steeds geen leven.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vinden
Werken is voor arbeiders
Dat was bij de CRX ook al.quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een KLPD aandacht trekker.
Goed punt. Vergelijken met de CRX is dit natuurlijk al een brave burgerlullen bak.quote:
Van de buitenkant gezien wel jaquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Goed punt. Vergelijken met de CRX is dit natuurlijk al een brave burgerlullen bak.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik deze gevondenHell, op die 4e zie je haar sneller dan op die foto met die Rood/witte CRX...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vindenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TTquote:Op maandag 16 april 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kat lijkt trouwens wel een mongooltje:
[afbeelding]
Zou ie het van mij hebben [afbeelding] ?
ff F5 doen, of rechter muisknop en plaatje weergevenquote:Op maandag 16 april 2007 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan kom ik er toch maar op 4? Visa, antiek ding, rood/witte CRX, grijze CRX...
Kan ook komen omdat sommige foto's op de laatste pagina? nogal dood zijn.
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn, zwaaien mensen met een MX5 ook altijd naar je als je ze tegen komt?
Ik zwaai me rot op een dag![]()
Met Rover/MG's had ik het ook wel ja, hoewel je't daar minder hebt als bij cabrio/roadstersquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou rijden er amper Visas meer, dus ik zwaai naar wel meerC15's, BXen met gele koplampen, gele koplampen in het algemen, Citroëns behalve de snoek, Peugeots uit de 04-serie, en gewoon mensen die die kijken met een blik van "heé een visa!
"
Mn arm wat doe je
<insert .zip grapjes>quote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TT
Fietsers die je bijna van de weg af rijdtquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
"
Mn arm wat doe je
Fietsers horen dan ook thuis op't fietspad en moeten zich niet voor auto's werpen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Fietsers die je bijna van de weg af rijdt
Oh jee!quote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TT
Maar eerst update voor mn klkustopic typen
Bij Alexxxx voor de deurquote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Fietsers horen dan ook thuis op't fietspad en moeten zich niet voor auto's werpen.
Haha nu weet ik waarom je het vraagt. Ik was er gisteren met iemand die op TI zit en die vertelde dat die gele Ibiza uit Siebengewald kwam.quote:Op maandag 16 april 2007 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Dat zeiden al meerdere mensen ja. Hij gaat waarschijnlijk naar de spuiter volgende week.
Ramonquote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Haha nu weet ik waarom je het vraagt. Ik was er gisteren met iemand die op TI zit en die vertelde dat die gele Ibiza uit Siebengewald kwam.Ikzelf woon in het dorpje langs Gennep en die TI'er woont in Gennep.
Erg gaaf jaquote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
die Porsche velgen eronder....
vandaag stond ik overdwars op de weg, met aan elke kant een panikerende fiesterquote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Fietsers die je bijna van de weg af rijdt
Er is een goudkleurige bij de ring (incl. porsche velgenquote:Op maandag 16 april 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Erg gaaf jaPorsche blok ook achterin naar mijn weten?
Gaat echt als een brandweer zo'n bakquote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is een goudkleurige bij de ring (incl. porsche velgen) die daarmee rondrijdt ja, dat ding klinkt fantastisch.
quote:Op maandag 16 april 2007 18:47 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Dan moet jij de vriendin zijn van die gele Ibiza.
Half autogespot.com?quote:Op maandag 16 april 2007 19:01 schreef alsem het volgende:
wie gaat d'r morgen ferrari's spotten in deventer?
in je lunchpauze?quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Half Heel autogespot.com?
Als't nou in een weekend was geweest viel het nog te overwegen te buurten, maar nu...
Ja, idd, mensen die het hele land doorcruisen om een paar oldtimers op de foto te zetten pwnen veel meer!quote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
Bewust het halve land gaan doorcruisen om Ferrari's te spotten
quote:
Het is jouw hobby/beroep.quote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, idd, mensen die het hele land doorcruisen om een paar oldtimers op de foto te zetten pwnen veel meer!
quote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
Stond vanmiddag een TVR geparkeerd bij de Alfatuner.. maar ben doorgereden en heb geen foto's gemaakt.
Mja, ik had er eerst Gennep staan maar om dat nu in ONZ te kwakken.. nee beetje resaerch mag wel vind ik voor je iemand gaat stalkenquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat klinkt zóóó fout..
quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik had er eerst Gennep staan maar om dat nu in ONZ te kwakken.. nee beetje resaerch mag wel vind ik voor je iemand gaat stalken
quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik had er eerst Gennep staan maar om dat nu in ONZ te kwakken.. nee beetje resaerch mag wel vind ik voor je iemand gaat stalken
quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik laat jou wel mijn rammelloze bolide na.![]()
kloptquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey Alexxx, jij gaat toch werken bij zo'n ambulacebauwer ambulancebouwer?
hoef je niet iedere keer Bo zoek te rijdenquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
hoef je niet iedere keer Bo zoek te rijden
Daar is de lol nu ook afquote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
hoef je niet iedere keer Bo zoek te rijden
Zou jij eens, als je er eenmaal werkt, voor mij kunnen informeren watquote:
Is dat niet verplicht dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
gaat er nog een puike chip in die 2.0 turbo geknalt worden?![]()
Zo uit mn hoofd staat er een prijslijst op hun websitequote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou jij eens, als je er eenmaal werkt, voor mij kunnen informeren wat
die blauwe (LED) strobo's kosten? Mijne (normale strobo) zijn kapot![]()
Je weet wel, die dingen die in de grille zitten..
Dat professionele spul is wat duurzamer lijkt me
(op marktplaats/ebay staat trouwens ook alleen maar het 'gewone' spul)
[moraalridder-mode] Maar dat mag heul niet op een alledaagse oto![/moraalridder-mode]quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
tuurlijk wel! je mag ze alleen niet aan hebben op de openbare wegquote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[moraalridder-mode] Maar dat mag heul niet op een alledaagse oto![/moraalridder-mode]
welke kleur moet je hebben dan???quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, TF gaat Hema-LEDjes voor je regelen zie ik al.quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke kleur moet je hebben dan???
rood, blauw of wit??
quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, TF gaat Hema-LEDjes voor je regelen zie ik al.
nee man die zijn veul te sterk voor die laguna, smelt zijn hele grill wegquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
Lichtbalk Hella - ¤ 195,00
of moet dat zijn :
Lichtbalk HeMa - ¤ 1,95![]()
Blauw, quanta kosta?quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke kleur moet je hebben dan???
rood, blauw of wit??
Als ze áchter de grille zitten, ziet niemand er iets vanquote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[moraalridder-mode] Maar dat mag heul niet op een alledaagse oto![/moraalridder-mode]
quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, TF gaat Hema-LEDjes voor je regelen zie ik al.
Als er een TB komt wel jaquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
gaat er nog een puike chip in die 2.0 turbo geknalt worden?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Gebruik je ze zoveel dan, dat ze zovaak/snel kapot gaan?
Gesloopt van een pliesie Golfquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
nee man die zijn veul te sterk voor die laguna, smelt zijn hele grill weg![]()
van de plietsie bedoel ik![]()
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werkquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Heb je een url van die website voor me?
quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werk
wat denk je wel niet zegquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh let op TF gaat plietsieoto's slopûh!
zou ik echt niet weten, ik rij er morgen wel even langsquote:
http://www.maxeda.com/NL/People/Closed/Sales.aspxquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Heb je een url van die website voor me?
Helaas geen strobo's in die prijslijst, wel complete lichtbalken..quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werk
Alvast bedankt!quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat denk je wel niet zeg![]()
vw/audi dealer waar ik gewerkt hebt doet veel zaken met de plietsie![]()
[..]
zou ik echt niet weten, ik rij er morgen wel even langs![]()
[..]
quote:
Welke heb je er nu in zitten dan?quote:
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"quote:
Kon je ze een beetje netjes weg werken? (Fototjes misschien?quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"
[afbeelding]
(zijn kleiner dan het op de foto lijkt hoor)
Maar is baggerkwaliteit ( type-r), regelkastje deed het vaker niet dan wel, en op
een gegeven moment waren de lampjes ook op. Heb ik alles er maar uitgehaald.
Damn ik heb ze er al uitgehaald, anders had ik wel even wat foto'tjes geschoten.quote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon je ze een beetje netjes weg werken? (Fototjes misschien?)
VMBO sletjequote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vraag aan je vriendin? Die weet vast wel wanneer ze vakantie heeft.
degene wat ik ken zijn meer rechthoekig dan bovenstaandequote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"
[afbeelding]
(zijn kleiner dan het op de foto lijkt hoor)
Maar is baggerkwaliteit ( type-r), regelkastje deed het vaker niet dan wel, en op
een gegeven moment waren de lampjes ook op. Heb ik alles er maar uitgehaald.
Hmmm, misschien in mn volgende auto ook maar zoiets plaatsen, als het niet te duur is tenminste. Ik zou het wel in de s80 van mn pa willen bouwen, gegarandeerd dat iedereen dan voor je aan de kant vliegtquote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn ik heb ze er al uitgehaald, anders had ik wel even wat foto'tjes geschoten.![]()
Was wel netjes weg te werken trouwens, had ze van binnenuit met beugeltjes vastgezet.
If you buy a Range Rover, buy a proper one.quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
Net in de stad een Range Rover sport met een lier voorop en een roofscoop
En dan chicks oppikkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
If you buy a Range Rover, buy a proper one.
Nee, staat dezelfde boete voor als voor het voeren van neon-verlichting onder je auto. (heb het gechecked)quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
En dat je gegarandeerd je rijbewijs in kan leveren als ze dat zien.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
"Ja de rest van het jaar ben ik in Afrika en die lier is om Gnoe's van de weg te trekken, en met die roofscoop kan ik onder water rijden"
5 euro dat hij nooit verder dan het grasveld komt om te parkerenquote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan chicks oppikken
"Ja de rest van het jaar ben ik in Afrika en die lier is om Gnoe's van de weg te trekken, en met die roofscoop kan ik onder water rijden"
5 euro dat dat ding nooit door een plas gaat rijden die uberhaupt tot de treeplank komt
Die krijg je dan van mij!quote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik later een W123 heb wil ik er wel een taxi bord op hebben
tenzij ze je zien dat je achter een andere auto ineens die lichten aandoetquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, staat dezelfde boete voor als voor het voeren van neon-verlichting onder je auto. (heb het gechecked)
Het wordt natuurlijk een héél ander verhaal als je een lichtkrant met STOP-POLITIE gebruikt , of je op een
andere manier als politie-agent voordoet (met politie-kleding, politie-ID of politie-stickers op de auto ofzo).
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'nquote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
5 euro dat hij nooit verder dan het grasveld komt om te parkeren.
Die mennekes zijn zelf vaak heel klein, of hebben heul kleine piemelkes.
Mn vriendin zit allang niet meer op de middelbare school, maar k weet t alquote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vraag aan je vriendin? Die weet vast wel wanneer ze vakantie heeft.
Koop dan gewoon een dikke Benz of bimmerquote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'n
Range Rover Sport (arden) niet op de oprit zou willen hebben..![]()
[afbeelding]
Oh oh, wat zou ik daarmee over de autobahn "rasen" zeg!![]()
En zo'n bijna-echte bontkraag over je stuur?quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
En van die kralenmatjes over de voorstoelen![]()
Ach jochie tochquote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'n
Range Rover Sport (arden) niet op de oprit zou willen hebben..![]()
[afbeelding]
Oh oh, wat zou ik daarmee over de autobahn "rasen" zeg!![]()
En een konijnenpootje aan de sleutelhangerquote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En zo'n bijna-echte bontkraag over je stuur?
Op de lange afstand best lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach jochie tochVraag even aan BO+ hoe fijn zo'n unit is
Whiiiiiiquote:Op maandag 16 april 2007 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een konijnenpootje aan de sleutelhanger
En maar raii uit de speakers blazen
Jah, die lampjes ben je natuurlijk kwijt. Maar da's logischquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tenzij ze je zien dat je achter een andere auto ineens die lichten aandoet
dan ben ik bang dat je er niet met een boete ervan afkomt![]()
Hij is B-B-B-B-Blind en nu denkt ie dat je verliefd op hemt bent !!!!!!!:D L:D:LD;ldldldROFLCOPTERPWND!quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAT BEGREEP JE NIET AAN BO+ ???!?!?!?!?!!!?!?!?!?!?!!
Nee man, dit is fouterquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een dikke Benz of bimmer
Je humor is niet beter geworden sinds je weer bij je ouders woontquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is B-B-B-B-Blind en nu denkt ie dat je verliefd op hemt bent !!!!!!!:D L:D:LD;ldldldROFLCOPTERPWND!
een kleine glimlach kon ik niet onderdrukken na het lezen van deze opmerkingquote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je humor is niet beter geworden sinds je weer bij je ouders woont![]()
Vroegah was 'ie beter.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een kleine glimlach kon ik niet onderdrukken na het lezen van deze opmerking
Ik zal eens vragen of ie me wat foto's wil opsturenquote:Op maandag 16 april 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, volgesn mij heb ik een nachtmerrie gehad over die verbouwde vent in die gele jurk
CoCSoft Stream Downquote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Ries, hoe heette dat programma om streams te rippen ook alweer?
quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach jochie tochVraag even aan BO+ hoe fijn zo'n unit is
Nettransport.quote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Ries, hoe heette dat programma om streams te rippen ook alweer?
Zeg, post dan ook wel even de credits daar hè.quote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is Surigangster!!![]()
![]()
Witte Beeldscherme Stukke PSP Te Koop Met Accesoires.
Hartelijk dank!quote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nettransport.
Ga mijn bed in, bruut last van mijn rug
woon ik niet meer op papierquote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je humor is niet beter geworden sinds je weer bij je ouders woont![]()
Heb er maar copyrights van gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, post dan ook wel even de credits daar hè.
Je hebt trouwens een PMquote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, post dan ook wel even de credits daar hè.
tja it is al voorbij Opa's bedtijdquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, ik viel net bijna zittend in slaap
![]()
![]()
quote:The new Red Bull is a bit like owning an Alfa Romeo in the 1970s and 80s. It looks great, goes like stink, but you spend a lot of time with AA men.
aantal posts op 1 dag top 30quote:Hoi ook_gek!
Je statistieken zijn berekend:Top 30 posts per dag van ook_gek
Positie, datum, aantal posts
01. 2005-04-30 360
02. 2003-08-01 226
03. 2003-06-19 220
04. 2003-07-30 204
05. 2003-06-18 198
06. 2003-09-05 195
07. 2003-07-04 189
07. 2003-08-08 189
09. 2003-07-15 187
10. 2003-12-06 175
11. 2003-12-22 172
12. 2003-07-28 170
13. 2003-07-29 168
14. 2005-04-18 166
15. 2003-08-05 164
16. 2003-07-25 159
17. 2003-12-28 158
18. 2005-04-17 155
19. 2005-05-06 147
20. 2005-04-27 146
21. 2003-07-02 145
22. 2003-08-11 144
23. 2003-07-03 142
24. 2003-07-17 141
25. 2003-07-31 138
26. 2004-09-11 136
26. 2006-01-29 136
28. 2005-04-15 132
28. 2004-04-25 132
30. 2004-03-27 131
zo veel kom ik toch niet in ptaquote:Top 30 posts per subforum van ook_gek
Positie, aantal posts, subforum
01. 28531 PTA - Planes, Trains & Automobiles
02. 06503 GC - General Chat
03. 05333 KLB - Klaagbaak
04. 03537 LIF - Lifestyle
05. 01135 R&P - Relaties & Psychologie
06. 01016 DIG - Digital Corner
07. 00781 ONZ - Onzin voor je leven!
08. 00779 UVT - Uitgaan & Vrije tijd
09. 00683 STA - Stad & Streek
10. 00475 MUZ - Muziek
11. 00330 TV - Film, Tv & Radio
12. 00310 US - FOK!Userfoto's
13. 00298 SC - Slowchat Archief
14. 00269 TRV - Travel
15. 00261 B&H - Babes & Hunks
16. 00254 GVH - Gadgets, Video & HiFi
17. 00244 F&F - Flora & Fauna
18. 00211 FB - Feedback
19. 00169 K&W - Klussen & Wonen
20. 00122 NWS - Nieuws & Achtergronden
21. 00120 SHO - Soaps, Showbizz & Sterren
22. 00115 SEX - Seksualiteit
23. 00106 TRU - The Truth is in Here...
24. 00088 PUB - Puber & Tienertalk
25. 00085 CUL - Culinesse à gogo
26. 00081 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
27. 00078 IDL - Idols
28. 00065 HOC - Historie, Oorlog & Cultuur
29. 00054 V&A - Vraag & Aanbod
30. 00053 SPT - Sport
Waar kan je dat laten berekenen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef ook_gek het volgende:
sinds 2005 heb ik dus een leven gekregen is goed te zien![]()
[..]
aantal posts op 1 dag top 30
[..]
zo veel kom ik toch niet in pta![]()
ik begin echt een leven te krijgenquote:#52 nikky 54133
#53 neggix 53540
#54 Jordy-B 53446
#55 ijsmeis 53389
#56 indahnesia.com 53047
#57 Swetsenegger 52803
#58 ook_gek 52444
#59 Isabeau 52403
lol, je stond ooit in de top 10 toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef ook_gek het volgende:
ben ook aardig gedaad in de top 500![]()
[..]
ik begin echt een leven te krijgen![]()
Ha ha jij hebt geen levenquote:
uhm nee 45 of zo dacht ik?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je stond ooit in de top 10 toch?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef JeRa het volgende:Top 50 posters in de PTA slowchat reeks
Positie, aantal posts, user
01. 24697 Alexxxxx
02. 23021 hermandeperman
03. 19403 BoJo
04. 14740 Sjoewe
05. 14477 Hugster
06. 12752 ijsmeis
07. 11531 PeuRac
08. 10380 ook_gek
09. 08775 BaraCuda
10. 07427 Fugie
11. 07098 M5
12. 06691 lipje
13. 06202 BazzoS
14. 05644 vlad
15. 05429 Mukie
16. 05005 Xtreem
17. 04880 Tommy_Kuklinski
18. 04188 ThaFreak
19. 03774 Tjabbo
20. 03544 Fwnk
21. 03448 Youp
22. 03151 MutZ
23. 02953 Sjoem
24. 02922 Googolplexian
25. 02921 Alfisti
26. 02698 Paladijn
27. 02206 Klonk
28. 01596 Ballebek
29. 01517 D-Devil
30. 01316 Jofunu-kun
31. 01311 LWaS
32. 00984 jozef444
33. 00919 t0n
34. 00895 Opa_vertelt
35. 00737 Steve-O
36. 00701 Thermo
37. 00578 Bond
38. 00576 roflcopter
39. 00499 Sandraugiga
40. 00484 Richboy
41. 00483 Metalfreak
42. 00451 Ultimora
43. 00444 Nolius
44. 00443 D.Rose
45. 00413 Zonda_F
46. 00351 Hugsterr
47. 00291 Spyronius
48. 00272 LaCie
49. 00257 Dangel
50. 00236 GotenSSJ
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Whehe, al is de edit nog zo snel.
Ik volg de SC toch niet manquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet dat het X is?
Ja. Post jij in Het Keldertje ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef PeuRac het volgende:
valt nog mee, niet eens de helft van mn posts
Ach, laat ik het inderdaad maar 'ns toegevenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet dat het X is?
Nee, niet eens, Ik kom niet eens in DKPquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Post jij in Het Keldertje ofzo!
Dat bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet eens, Ik kom niet eens in DKP
hoeveel lurk jij meequote:
Ik wist eerst niet wat KPD wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet eens, Ik kom niet eens in DKP
lol, ik zou er wel eens een blik willen werpen, maar t kan me niet genoeg boeien om de moeite te nemen te gaan mailenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet wat KPD was. Aangezien ik geen toegang had toen ik geen crew was, en toen dus weer wel. Dus ik klikken op een KPD topic dat in de active topics stond, op mijn werk, verdomme!
Vrij weinig eigenlijk.... Hoezo?quote:
Toevalquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef PeuRac het volgende:
omdat je 3min nadat je naam genoemt is, post
Lebberenquote:lur·ken (onov.ww.)
1 (van nieuwe deelnemers aan een nieuwsgroep) de (informele) regels leren zonder een actieve bijdrage te mogen leveren
2 hoorbaar zuigen
3 lebberen
richboyquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toeval
Nee, ik lees af en toe wel mee, maar ik neem meestal niet de moeite om te reageren...
Had ik niet gedacht.... Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier wil lebberen/lurkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
lurken is een Nederlands woord man, lul.
[..]
Lebberen!
Hier werd het eerste bedoeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht.... Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier wil lebberen/lurken
was een poging waard vond ikquote:
quote:
Echt niet. In PTA, met uitzondering van jou dan, gedragen ze zich voorbeeldig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar gewoon bezig met je smurfen taak, da's volgens mij al moeilijk genoeg voor je....
Ga 'ns in het gespot topic lurken ofzo.... of de muizenchat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. In PTA, met uitzondering van jou dan, gedragen ze zich voorbeeldig.
best zwaar hoor, werken, modden, chillen enz enz enzquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar gewoon bezig met je smurfen taak, da's volgens mij al moeilijk genoeg voor je....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |