quote:Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog wel lijm bij de hand...
quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij goed beslagen ten ijs gekomen zeg.
ik ben nog op die foto aan het wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook kapot. Ik denk zelfs dat ik naar bed ga. En dat terwijl ik vrij ben morgen.
quote:
Wauw. Je noemt welgeteld één auto op. Wellicht hoorde 50% er niet, maar de andere 50% was de moeite waard. Ik vond het zelfs meevallen met de barrels, ik had er meer verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef FF1987 het volgende:
[..]
100% de waarheid! Er stond een Tigra tussen die een geplakte achterbumper had omdat die gescheurd was. Daarnaast heeft hij ook nog eens over die ducktape heen gespoten zodat zijn 'originele' lak weer naar voren kwam! Overdrijven? Neuh, niet echt!
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de rest, het is jammer dat ik geen fototoestel bij had anders had ik wat bewijsmateriaal kunnen nemen. Eigenlijk is het ook weer niet jammer omdat die barrels het niet eens waard zijn om op mijn digitale camera te mogen staan.
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpenquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef BoJo het volgende:
wie haalt de ductape uit mijn 155 om mij weer bijelkaar te tapen, ik ben kapot![]()
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..quote:Op zondag 15 april 2007 22:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpen
En hem even aan de gang laten gaanquote:Op zondag 15 april 2007 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..![]()
*neuriet Nico's theme* Die kan er vast wel iets van makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En hem even aan de gang laten gaan
[afbeelding]
Dat was de mijne! En bednakt he!quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef FF1987 het volgende:
Er stonden (serieus) barrels tussen die hun bumpers met ducktape vast geplakt hadden zodat ze niet op de grond vielen...
Aww man, en wij maar wachten!quote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Maakt nie uit, kga toch slapenquote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Spannendquote:Ik heb je mail ontvangen en ga aankomende donderdag op zoek naar de rode map. Zodra ik tijd heb zal ik het beoordelen. Daar hoor je zo snel mogelijk weer van. De webpagina's heb ik bekeken en dat ziet er goed uit.
Ik had zo'n telegram gevoelquote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
Docenten (neem ik iig aan) die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken.
weet je hoe veel MX5 dingetjes rond rijden. Ik word er niet goed vanquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En naar mensen met een zelfde auto zwaaien is tof!
Nou rijden er amper Visas meer, dus ik zwaai naar wel meerC15's, BXen met gele koplampen, gele koplampen in het algemen, Citroëns behalve de snoek, Peugeots uit de 04-serie, en gewoon mensen die die kijken met een blik van "heé een visa!
"
Mn arm wat doe je
Ik heb die lelijke Citroën niet gezien, als dat wel het geval was geweest, dan was ik regelrecht naar huis gegaan!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's staan online
Gennep on Wheels
Zoek de 4 Annes
Ja. Is het ook een barrelquote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Ik heb die lelijke Citroën niet gezien, als dat wel het geval was geweest, dan was ik regelrecht naar huis gegaan!![]()
Die gele Ibiza (op de laatste pagina) stond ook op het plein, die kerel komt uit Siebengewald nietwaar?
Tot nu toe heb ik deze gevondenquote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's staan online
Gennep on Wheels
Zoek de 4 Annes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vinden
[ Bericht 12% gewijzigd door PeuRac op 16-04-2007 15:25:40 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wie ben jijquote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Nee die niet, wel jammer dat hij bij een van de spatborden zijn lak beschadigd heeft.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik deze gevondenGa je naar Finland, heb je nog steeds geen leven.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vinden
Werken is voor arbeiders
Dat was bij de CRX ook al.quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een KLPD aandacht trekker.
Goed punt. Vergelijken met de CRX is dit natuurlijk al een brave burgerlullen bak.quote:
Van de buitenkant gezien wel jaquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Goed punt. Vergelijken met de CRX is dit natuurlijk al een brave burgerlullen bak.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik deze gevondenHell, op die 4e zie je haar sneller dan op die foto met die Rood/witte CRX...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 4e kan ik niet zo snel vindenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TTquote:Op maandag 16 april 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kat lijkt trouwens wel een mongooltje:
[afbeelding]
Zou ie het van mij hebben [afbeelding] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |