quote:Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
A: Hoe laat ben je terug:
L: Over ongeveer een uur.
A: Ok, dan wacht ik op ze![]()
Voor twee honden 4 a 5 dagen in de week uitlaten is het 166,50quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat moet toch echt wel een paar centen kosten, dat honden uitlaten. Liselore, een stevige auto, dat doe je niet met een paar euro ..........
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.quote:Op zondag 15 april 2007 12:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Voor twee honden 4 a 5 dagen in de week uitlaten is het 166,50
De redactie heeft niet veel alternatieven. Keuze uit een neukende Brian die niet klaar komt of Natasia die de oksels van Huub scheert ...... Jij mag kiezen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
AmanDel is duidelijk pissed. Ze heeft zin om Eric zijn kop er af te trekken
Vervolgens mogen wij weer genieten van Japio.
Redactie, streamwissel please.
Precies!quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.
Streams uitquote:Op zondag 15 april 2007 12:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De redactie heeft niet veel alternatieven. Keuze uit een neukende Brian die niet klaar komt of Natasia die de oksels van Huub scheert ...... Jij mag kiezen.
Als er iemand onderuit hangt in een stoel krijgt ie commentaar, maar dat constante boeren......... who caresquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat shirtje van Japio begint weer nat te worden. Wedden dat hij het later vandaag weer aantrekt. En gisteren ook al aanhad ..... Overigens weer een knijter van een boer, kunnen ze daar niet eens iets van zeggen.......
Blij dat ie zit anders kwam het er van onderen uit.quote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat shirtje van Japio begint weer nat te worden. Wedden dat hij het later vandaag weer aantrekt. En gisteren ook al aanhad ..... Overigens weer een knijter van een boer, kunnen ze daar niet eens iets van zeggen.......
Liggen krikken terwijl een ander je kutlikkertjes uitlaat vind ik heel wat meer miljonairsgedrag dan 's morgens je eigen keuken uit gaan soppen. Amanda leeft zich gewoon beter in haar rol in.quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.
Ja,vind ik ook heel raar. Eric had groot gelijk die hondjes hadden gewoon naar huis moeten gaan.quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat cocktail-shakers komen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef Dark het volgende:
Eric zegt tegen Nicolaas dat het leuk gaat worden vanmiddag. Nico vraagt hoezo?
Allemaal personeel komt + nog wat andere mensen, een verrassing volgens Eric.
Moet je goddomme nog rondjes rennen ook.quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
In 't bos heb je ook altijd van handige paardenpaadjes..... ik vind dit maar een armoedig bestaan hoor voor een paard.
Is gewoon om het paard wat beweging te geven.quote:Op zondag 15 april 2007 12:49 schreef Ecila111 het volgende:
Het kan toch niet goed zijn om zo om te gaan met een paard.
ik zie het al helemaal voor me.... "neemt gij cora ... als uw wettige echtgenote,quote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef Carlaa het volgende:
Zou Cora nou erg opgewonden laten van het romantische gedrag van Billie? Boeren, schijten, je neus in je handen snuiten.....
Dan moet ze toch zeker 1.90 lang zijn lijkt mequote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoorde Silvia en Natsia er over praten maar ik dacht dat Silvia 80 kilo woog, dat leek me al zo onwaarschijnlijk...haha Natasia 80 kilo...en ze draagt maatje 36...![]()
Als hij "Ja, dat wil ik heel graag, meneer!" boert is hij in mijn ogen toch best een held.quote:Op zondag 15 april 2007 12:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.... "neemt gij cora ... als uw wettige echtgenote,
in voor en in tegenspoed, tot de dood jullie scheid. (Wat is daarop uw antwoord... ) jaap al snuivend, ruftend en boerend jaaaa...
Op tv lijkt je 25 cm korterquote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ze toch zeker 1.90 lang zijn lijkt me![]()
En verwarring.....quote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is gewoon om het paard wat beweging te geven.
Huub doet het heel rustig, als je nou als een gek krijsend door de bak gaat rennen...... dan heb ik ook mn twijfels.quote:
waarop de ambtenaar van de burgelijke stand zich wendt tot cora "En zult gij zijn voorhuid schoonhouden zoals een goede vrouw betaamd?"quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij "Ja, dat wil ik heel graag, meneer!" boert is hij in mijn ogen toch best een held.
Bij Nicolaas wel, daar durft en kan ze echt niet tegenop, bij Amanda zou zo'n reactie minimaal een routebeschrijving naar de Keileweg opleveren.quote:Op zondag 15 april 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Nicolaas, je hebt net een broodje gegeten. Hoezo staat hier nog een bordje.......". Heer Nicolaas geeft geen krimp. Het blijkt een effectieve manier, Natasia is ineens stil.
Hij heeft ingezien dat dat verspilde energie is.quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Wel slecht van Carlos dat hij Natasia niet achterna zit met haar gewicht en jojo-en.
Waarom slecht van Carlos ? Hij kan je helpen om af te vallen en jojo-gedrag te voorkomen, maar hij is niet een politie-agent dat achter je aanloopt. Je moet het wel zelf doen. Natasia vraagt ook niets aan Carlos, want ze weet duvels goed wat hij zal antwoorden .......quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Wel slecht van Carlos dat hij Natasia niet achterna zit met haar gewicht en jojo-en.
Alsof dat zin heeft bij iemand die een paar maanden geleden op Jaapiaanse wijze betoogde dat ze het wondermiddel gevonden had om af te slanken: Chinese Thee....quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Natasia doet dat heel bewust, heeft even een jojo-pauze ingelast..... heeft ze ook heel goed onderbouwd enzo hoor. Heb ik zelf gehoord, kan het niet navertellen..... teveel bullshit, dat kost me teveel moeite.quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
De bruine?quote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef Polonium-120 het volgende:
natasja heeft weer haar oude vorm terug en ziet er weer uit als een teletubbie...
O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)quote:
Niet te verwarren met:quote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)
Geen balkon?quote:Op zondag 15 april 2007 13:23 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook een zwembad in de tuin
.
.
.
Alleen een tuin zou eigenlijk ook al leuk zijn
Geef je op...quote:Op zondag 15 april 2007 13:23 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook een zwembad in de tuin
.
.
.
Alleen een tuin zou eigenlijk ook al leuk zijn
Ja, maar daar zit aan de onderkant glas, dus het is nu een "heerlijke" 32 graden daarquote:
DE HONDJESquote:Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En wie komt daar binnen...
quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef je op...
Kan je meteen wat gaan doen aan die "saaie kutkooi"
Het zou toch maar je dochter zijnquote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Ik doe meestal ook een riem om als ik in bikini loop ^_^
Weer een nieuwe regel?quote:Op zondag 15 april 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
Amanda wil champagne, maar Natasia wijst haar er op dat het nog geen 16:00 uur is.
Amanda: "Shit"
Zwemt zo mooi! ( verkapt zwembandje, de schoolslag was zo moeilijk dus vandaar)quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Dat wilde ik ook net vragen..temeer omdat ik net wilde posten hoe ik de stem van Amanda haat...tis overigens helemaal een klutwijf..quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef kybe het volgende:
Wie zijn stem kan Brian niet uitstaan?
volgens mij Eriks stem.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef kybe het volgende:
Wie zijn stem kan Brian niet uitstaan?
Ja, het is bijna zover! Nog een paar flinke ruzies en de toneelhaak mag komen!quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
Die stem van Amanda wordt alleen maar slechter, lijkt het.
Met een beetje mazzel kan ze over een maand helemáál niet meer praten.
waarom een bikini als je al een riem om hebt? pictures please...quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Wat denk je, wekenlang pijpen en geen smering krijgen .......quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
Die stem van Amanda wordt alleen maar slechter, lijkt het.
Met een beetje mazzel kan ze over een maand helemáál niet meer praten.
Ik schrik me elke keer rot als ik de streams aan gooi en die rot stem hoor,ik versta vaak de helft ook niet(wat niet erg is want er komt toch niets zinnigs uit).Het is gewoon een goedkoop, ordinair,dom kutkind(zo dat lucht op)quote:Op zondag 15 april 2007 13:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen..temeer omdat ik net wilde posten hoe ik de stem van Amanda haat...tis overigens helemaal een klutwijf..
Dat doet ze voor haar zender,zegt ze.quote:Op zondag 15 april 2007 13:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarom een bikini als je al een riem om hebt? pictures please...
Toe maar, toch nog een beetje slimheid.quote:
en nu nog je mond spoelen met weiwater en je weet het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen!quote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer rot als ik de streams aan gooi en die rot stem hoor,ik versta vaak de helft ook niet(wat niet erg is want er komt toch niets zinnigs uit).Het is gewoon een goedkoop, ordinair,dom kutkind(zo dat lucht op)
De redacteuren slapen op hun tuinmeubilair....?quote:Op zondag 15 april 2007 13:38 schreef Katewalker het volgende:
Het is al een half uur één uur geweest..en nog steeds maar 2 streams..
Zou Amanda wel weten wat weiwater is?quote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu nog je mond spoelen met weiwater en je weet het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen!
quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die verschil ziet in het gedrag van de hondjes sinds ze gebruik maken van de hondenuitlaatservice?
Volgens mij was dit de 2de keer pas??quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die verschil ziet in het gedrag van de hondjes sinds ze gebruik maken van de hondenuitlaatservice?
Ik ook niet... ik weet wel wat wijwater is trouwens.... dat is om iets te zegenen of wijden...quote:
Dat randje is een beetje lager, zodat het zwembad daar een beetje overloopt. Het ligt daar lekker koel.quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom ligt Eric op zo'n smal stukje te zonnen? Dat kan nooit lekker liggen.
Ja, maar ik heb er niet zoveel verstand van dus ik dacht misschien werpt het al vruchten af.quote:Op zondag 15 april 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de 2de keer pas??
Ik ben katholiek opgevoed dus ik wist wel dat wijwater moest zijn maar polonium-120 waarschijnlijk niet.quote:
Heeft Amanda de voorpagina van de Telegraaf zelf bekeken??quote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef Marrije het volgende:
Het gaat over Jantje Smit, Amanda: me moeder vindt hem ook zo leuk!
Tuurlijk.
Toch zit het er allemaal weer in ......quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil eten maar hij durft niet...( ja, ik kan gedachten lezen..)![]()
Jaap neemt er voor de zekerheid maar 3 en een 2 persoonsbak yoghurtquote:Knorr Vie; 50% van je dagelijkse behoefte aan groenten en fruit in één flesje.
je weet toch wel dat amanda zo dom is als een rund...quote:
ik ben overigens in bogota geboren dus... (wie is daar niet katholiek...)quote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben katholiek opgevoed dus ik wist wel dat wijwater moest zijn maar polonium-120 waarschijnlijk niet.
Ik vond "weiwater" eigenlijk wel leuk.
Een rund zal wel weten wat weiwater is overigens... dat vindt ie meestal in een oude badkuipquote:Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je weet toch wel dat amanda zo dom is als een rund...
Oei.... blasfemische uitspraken hier....quote:Op zondag 15 april 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een rund zal wel weten wat weiwater is overigens... dat vindt ie meestal in een oude badkuip![]()
Dus je wist het wel?Ik vond het wel een goeie "weiwater"!quote:Op zondag 15 april 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben overigens in bogota geboren dus... (wie is daar niet katholiek...)
quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
Natasja is pissed omdat haar slippers zijn gejat door de vrienden van Brian...
Een paar dagen geleden was ze nog pissig op een meisje waarmee Huub wat gedaan had, daardoor was zij haar "slippertjes" kwijt... maar goed, dat mens is wel vaker onbedoeld grappig dankzij haar eeuwige verkleinwoordjes en slechte beheersing van het Nederlands.quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
Natasja is pissed omdat haar slippers zijn gejat door de vrienden van Brian...
Iets met ignorance en admirer.... En wij kunnen ervan smullen....quote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ze nog pissig op een meisje waarmee Huub wat gedaan had, daardoor was zij haar "slippertjes" kwijt... maar goed, dat mens is wel vaker onbedoeld grappig dankzij haar eeuwige verkleinwoordjes en slechte beheersing van het Nederlands.
In elk geval 1. Opbouwmedewerkers.quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef Black_king het volgende:
Huh? Het personeel is er al....Wie zijn die mannen?
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekkerquote:
Personeel voor het personeelsfeestje?quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef Black_king het volgende:
Huh? Het personeel is er al....Wie zijn die mannen?
Hij kan wel wat gladjakkerigs hebben inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekker
Het zijn de "opbouwers "van Judith, zou ze gaan zingen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Personeel voor het personeelsfeestje?
Ze zullen wel te lui zijn om zelf een keer te lopen en hebben kennelijk nog net het besef dat je je personeel niet aan het werk kunt zetten als je ze uitnodigt voor een feestje
Nicolaas is gewoon een ondeugende badboy... niet echt slecht, maar soms wel op het randje.quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekker
Hij lijkt me het soort man waar je als vrouw veel van verwacht maar als puntje bij paaltje komt zuipt ie teveel, blijkt ie niets voor elkaar te krijgen en valt ie als een blok in slaapquote:Op zondag 15 april 2007 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij kan wel wat gladjakkerigs hebben inderdaad.
Ik ben wel gecharmeerd van Nico maar zou m niet als echtgenoot willen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij lijkt me het soort man waar je als vrouw veel van verwacht maar als puntje bij paaltje komt zuipt ie teveel, blijkt ie niets voor elkaar te krijgen en valt ie als een blok in slaap
Same here, hij mag wel de badboy spelen in mijn filmquote:Op zondag 15 april 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Nico maar zou m niet als echtgenoot willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |