Ik ook niet... ik weet wel wat wijwater is trouwens.... dat is om iets te zegenen of wijden...quote:
Dat randje is een beetje lager, zodat het zwembad daar een beetje overloopt. Het ligt daar lekker koel.quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom ligt Eric op zo'n smal stukje te zonnen? Dat kan nooit lekker liggen.
Ja, maar ik heb er niet zoveel verstand van dus ik dacht misschien werpt het al vruchten af.quote:Op zondag 15 april 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de 2de keer pas??
Ik ben katholiek opgevoed dus ik wist wel dat wijwater moest zijn maar polonium-120 waarschijnlijk niet.quote:
Heeft Amanda de voorpagina van de Telegraaf zelf bekeken??quote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef Marrije het volgende:
Het gaat over Jantje Smit, Amanda: me moeder vindt hem ook zo leuk!
Tuurlijk.
Toch zit het er allemaal weer in ......quote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil eten maar hij durft niet...( ja, ik kan gedachten lezen..)![]()
Jaap neemt er voor de zekerheid maar 3 en een 2 persoonsbak yoghurtquote:Knorr Vie; 50% van je dagelijkse behoefte aan groenten en fruit in één flesje.
je weet toch wel dat amanda zo dom is als een rund...quote:
ik ben overigens in bogota geboren dus... (wie is daar niet katholiek...)quote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben katholiek opgevoed dus ik wist wel dat wijwater moest zijn maar polonium-120 waarschijnlijk niet.
Ik vond "weiwater" eigenlijk wel leuk.
Een rund zal wel weten wat weiwater is overigens... dat vindt ie meestal in een oude badkuipquote:Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je weet toch wel dat amanda zo dom is als een rund...
Oei.... blasfemische uitspraken hier....quote:Op zondag 15 april 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een rund zal wel weten wat weiwater is overigens... dat vindt ie meestal in een oude badkuip![]()
Dus je wist het wel?Ik vond het wel een goeie "weiwater"!quote:Op zondag 15 april 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben overigens in bogota geboren dus... (wie is daar niet katholiek...)
quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
Natasja is pissed omdat haar slippers zijn gejat door de vrienden van Brian...
Een paar dagen geleden was ze nog pissig op een meisje waarmee Huub wat gedaan had, daardoor was zij haar "slippertjes" kwijt... maar goed, dat mens is wel vaker onbedoeld grappig dankzij haar eeuwige verkleinwoordjes en slechte beheersing van het Nederlands.quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
Natasja is pissed omdat haar slippers zijn gejat door de vrienden van Brian...
Iets met ignorance en admirer.... En wij kunnen ervan smullen....quote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ze nog pissig op een meisje waarmee Huub wat gedaan had, daardoor was zij haar "slippertjes" kwijt... maar goed, dat mens is wel vaker onbedoeld grappig dankzij haar eeuwige verkleinwoordjes en slechte beheersing van het Nederlands.
In elk geval 1. Opbouwmedewerkers.quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef Black_king het volgende:
Huh? Het personeel is er al....Wie zijn die mannen?
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekkerquote:
Personeel voor het personeelsfeestje?quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef Black_king het volgende:
Huh? Het personeel is er al....Wie zijn die mannen?
Hij kan wel wat gladjakkerigs hebben inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekker
Het zijn de "opbouwers "van Judith, zou ze gaan zingen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Personeel voor het personeelsfeestje?
Ze zullen wel te lui zijn om zelf een keer te lopen en hebben kennelijk nog net het besef dat je je personeel niet aan het werk kunt zetten als je ze uitnodigt voor een feestje
Nicolaas is gewoon een ondeugende badboy... niet echt slecht, maar soms wel op het randje.quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Alleen nu hoor, hij is bijna zwart en dat haar zo glad naar achteren, beetje crimineel. Vond hem vorige week in met blouse en cobert juist wel lekker
Hij lijkt me het soort man waar je als vrouw veel van verwacht maar als puntje bij paaltje komt zuipt ie teveel, blijkt ie niets voor elkaar te krijgen en valt ie als een blok in slaapquote:Op zondag 15 april 2007 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij kan wel wat gladjakkerigs hebben inderdaad.
Ik ben wel gecharmeerd van Nico maar zou m niet als echtgenoot willen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij lijkt me het soort man waar je als vrouw veel van verwacht maar als puntje bij paaltje komt zuipt ie teveel, blijkt ie niets voor elkaar te krijgen en valt ie als een blok in slaap
Same here, hij mag wel de badboy spelen in mijn filmquote:Op zondag 15 april 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Nico maar zou m niet als echtgenoot willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |