O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)quote:
Niet te verwarren met:quote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)
Geen balkon?quote:Op zondag 15 april 2007 13:23 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook een zwembad in de tuin
.
.
.
Alleen een tuin zou eigenlijk ook al leuk zijn
Geef je op...quote:Op zondag 15 april 2007 13:23 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook een zwembad in de tuin
.
.
.
Alleen een tuin zou eigenlijk ook al leuk zijn
Ja, maar daar zit aan de onderkant glas, dus het is nu een "heerlijke" 32 graden daarquote:
DE HONDJESquote:Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En wie komt daar binnen...
quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef je op...
Kan je meteen wat gaan doen aan die "saaie kutkooi"
Het zou toch maar je dochter zijnquote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Ik doe meestal ook een riem om als ik in bikini loop ^_^
Weer een nieuwe regel?quote:Op zondag 15 april 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
Amanda wil champagne, maar Natasia wijst haar er op dat het nog geen 16:00 uur is.
Amanda: "Shit"
Zwemt zo mooi! ( verkapt zwembandje, de schoolslag was zo moeilijk dus vandaar)quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Dat wilde ik ook net vragen..temeer omdat ik net wilde posten hoe ik de stem van Amanda haat...tis overigens helemaal een klutwijf..quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef kybe het volgende:
Wie zijn stem kan Brian niet uitstaan?
volgens mij Eriks stem.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef kybe het volgende:
Wie zijn stem kan Brian niet uitstaan?
Ja, het is bijna zover! Nog een paar flinke ruzies en de toneelhaak mag komen!quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
Die stem van Amanda wordt alleen maar slechter, lijkt het.
Met een beetje mazzel kan ze over een maand helemáál niet meer praten.
waarom een bikini als je al een riem om hebt? pictures please...quote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Wat denk je, wekenlang pijpen en geen smering krijgen .......quote:Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
Die stem van Amanda wordt alleen maar slechter, lijkt het.
Met een beetje mazzel kan ze over een maand helemáál niet meer praten.
Ik schrik me elke keer rot als ik de streams aan gooi en die rot stem hoor,ik versta vaak de helft ook niet(wat niet erg is want er komt toch niets zinnigs uit).Het is gewoon een goedkoop, ordinair,dom kutkind(zo dat lucht op)quote:Op zondag 15 april 2007 13:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen..temeer omdat ik net wilde posten hoe ik de stem van Amanda haat...tis overigens helemaal een klutwijf..
Dat doet ze voor haar zender,zegt ze.quote:Op zondag 15 april 2007 13:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarom een bikini als je al een riem om hebt? pictures please...
Toe maar, toch nog een beetje slimheid.quote:
en nu nog je mond spoelen met weiwater en je weet het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen!quote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer rot als ik de streams aan gooi en die rot stem hoor,ik versta vaak de helft ook niet(wat niet erg is want er komt toch niets zinnigs uit).Het is gewoon een goedkoop, ordinair,dom kutkind(zo dat lucht op)
De redacteuren slapen op hun tuinmeubilair....?quote:Op zondag 15 april 2007 13:38 schreef Katewalker het volgende:
Het is al een half uur één uur geweest..en nog steeds maar 2 streams..
Zou Amanda wel weten wat weiwater is?quote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu nog je mond spoelen met weiwater en je weet het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen!
quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die verschil ziet in het gedrag van de hondjes sinds ze gebruik maken van de hondenuitlaatservice?
Volgens mij was dit de 2de keer pas??quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die verschil ziet in het gedrag van de hondjes sinds ze gebruik maken van de hondenuitlaatservice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |