Zou kunnen maar misschien dat het meevalt als je de avond (nacht) thuis doorbrengt. Eerst met m naar een feestje zou ik inderdaad niet zien zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dus dat een one night stand al teleurstellend zou zijn
Vind het een aantrekkelijke man alleen moet hij niet zo drinken, en vraag ik me idd ook af als hij nog wel wat uitvreet in het dagelijks leven. Maar een dagje in de sauna kan wel leuk zijn!quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen maar misschien dat het meevalt als je de avond (nacht) thuis doorbrengt. Eerst met m naar een feestje zou ik inderdaad niet zien zitten.
Nope...quote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is dat paard nou vannacht nog steeds niet bevallen?
Nee en ik heb zo het idee dat het nog wel een paar dagen duurt. Ze schijnt vorige keren op de uitgetelde dag bevallen te zijn, das woensdag pas dus ze heeft nog even.quote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is dat paard nou vannacht nog steeds niet bevallen?
Ik zou er wel een avondje mee op stap willen, ik denk idd niet dat ie dan nog veel presteert in de slaapkamer... maar zo aantrekkelijk vind ik hem dan ook weer niet dat ik daar op zit te wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vind het een aantrekkelijke man alleen moet hij niet zo drinken, en vraag ik me idd ook af als hij nog wel wat uitvreet in het dagelijks leven. Maar een dagje in de sauna kan wel leuk zijn!![]()
Adolf Hitler had ook een "dushi".quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet zo'n leuke vrouw met een draak van een Sathanael
Ik heb zo het vermoeden dat JJ gaat optreden....quote:Op zondag 15 april 2007 14:46 schreef Talitha het volgende:
Waarom zijn Juf Judith en Huub samen kleren aan het uitzoeken? Komt er een optreden?
Sommige mensen lijken leuk en zijn het helemaal niet.quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet zo'n leuke vrouw met een draak van een Sathanael
Ze ging soundchecken dus het zal wel zo zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat JJ gaat optreden....![]()
Dat hondje wilde ook al de hele tijd aan de tieten van Nena likkenquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef carpediem23 het volgende:
Kan die hoer haar benen niet bij elkaar houden..........zat haar hondje net aan haar po&^s te ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |