Ik hoorde Silvia en Natsia er over praten maar ik dacht dat Silvia 80 kilo woog, dat leek me al zo onwaarschijnlijk...haha Natasia 80 kilo...en ze draagt maatje 36...quote:
Amanda had gisteren nog een heel verhaal hoeveel hondjes ze al had gehad. Bleek dat ze ze steeds weer 'weg' moest doen omdat ze ze niet goed verzorgde.quote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan hinniken als ik Syl zou horen aankomen: heerlijke meid. Ik heb Amanda nog nooit leuk met haar hondjes om zien gaan. Vanmorgen zit ze omdat het mot met een slaperig hoofd verplicht een poos uit te zitten zodat die hondjes naar buiten kunnen. Ik heb haar nog nooit een balletje zien gooien of lekker even ravotten. Dat gezeik met die uitlaatdienst..... dat is toch leuk: dat je kids lekker even 2 uur buiten mogen rennen? Daar zet je je toch voor in? Amanda niet..... teveel moeite.
Ik denk dat jaap er achter komt dat als zijn masterplans niet helemaal uitwerken zoals hij zou willen.quote:Op zondag 15 april 2007 11:36 schreef Dark het volgende:
Syl belt met de redactie voor vers stro, ze is de stallen aan het uitmesten. Jaap zit op de bank. De 2 zeggen niets tegen elkaar. Jaap is in een bijzonder goed humeur, zijn gezicht straalt.![]()
Maatje 36 = om en nabij 50-55 kilo? Nog zo'n 30 kg voor de boeg dan voor Natas: geen pindasoep meer!quote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoorde Silvia en Natsia er over praten maar ik dacht dat Silvia 80 kilo woog, dat leek me al zo onwaarschijnlijk...haha Natasia 80 kilo...en ze draagt maatje 36...![]()
Ja, en straks lekker weer het huis in..op de bank..op een bed...quote:Op zondag 15 april 2007 11:32 schreef Dark het volgende:
Juicy was lekker samen in de paardenbak met Eginia en heeft lekker liggen rollen door het zand en z'n behoefte gedaan.
Daar zien we nu het resultaat van: zelden zie ik haar bij de paarden.quote:Op zondag 15 april 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had gisteren nog een heel verhaal hoeveel hondjes ze al had gehad. Bleek dat ze ze steeds weer 'weg' moest doen omdat ze ze niet goed verzorgde.Toen kreeg ze 4 paarden, die verzorgde ze beter naar eigen zeggen
![]()
Nicolaas zit in het kamp van Nicolaas.quote:Op zondag 15 april 2007 11:43 schreef m-materazzi het volgende:
Even een vraagje, zit Nicolaas in het kamp van Huub ?
In geen enkel kamp.quote:Op zondag 15 april 2007 11:43 schreef m-materazzi het volgende:
Even een vraagje, zit Nicolaas in het kamp van Huub ?
En daar kan ze dan ook altijd zo trots over vertellen dit soort dingenquote:Op zondag 15 april 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda had gisteren nog een heel verhaal hoeveel hondjes ze al had gehad. Bleek dat ze ze steeds weer 'weg' moest doen omdat ze ze niet goed verzorgde.Toen kreeg ze 4 paarden, die verzorgde ze beter naar eigen zeggen
![]()
De loopband en het stepding zijn ten strengste verboden voor Japio ...... Max. draagvermogen 130 kg !!!quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Jaap is aan het fietsen. Waarom gebruikt hij al die andere apparaten nooit? Er is een loopband en zo'n stepding, volgens mij zijn die effectiever dan een boekje lezen op de fiets.
Alweer een boer![]()
Een page terug zie je daar beeldmateriaal van: erg grappig.quote:
Hij doet ook aqua-jogging.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Jaap is aan het fietsen. Waarom gebruikt hij al die andere apparaten nooit? Er is een loopband en zo'n stepding, volgens mij zijn die effectiever dan een boekje lezen op de fiets.
Alweer een boer![]()
Hij fietst zo langzaam dat hij volgens mij nauwelijks calorieen verbrandt...hij stopt ook steeds ff..een uurtje lopen door de tuin lijkt me effectiever...Jaap is gewoon een aartsluiaard....quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Alweer een boer![]()
kan brian daar niet eens een leuk gedicht over schrijven...quote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef Dark het volgende:
Jaap laat maar weer eens een boer.
Vrijdag kreeg hij een training van Carlos, buiten. Die was helemaal niet zo moeilijk om zelf te herhalen. Ik ben geen kenner, maar vrij zeker was het effectief om wat kg kwijt te raken.quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij fietst zo langzaam dat hij volgens mij nauwelijks calorieen verbrandt...hij stopt ook steeds ff..een uurtje lopen door de tuin lijkt me effectiever...Jaap is gewoon een aartsluiaard....![]()
Naar Eric's zeggen ligt ze te "naaien"quote:Op zondag 15 april 2007 12:03 schreef Ecila111 het volgende:
Niet te geloven dat Amanda haar niet eens opwacht.
AmanDel ligt te krikken, volgens Eric. Dat zag hij toen hij het hondje ging halen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:03 schreef Ecila111 het volgende:
Niet te geloven dat Amanda haar niet eens opwacht.
ze vindt haar kut belangrijker dan de hondenuitlaatservice...quote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kon maar 1 hondje vinden, voor dat kleine witte ding moest hij naar beneden. Hij kwam terug met het hondje en zei "Ze lagen op elkaar dus heb ik maar niets gezegd en het hondje uit bed gerukt".
Gesellie....quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
E: Goed idee de hondenuitlaatservice.
A: Sterf af.
E: Neuk ze.
En toch is er een verschil inderdaad in mensen die het echt te druk hebben en het zo proberen op te lossen en mensen die tijd genoeg hebben maar er te beroerd voor zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef Ecila111 het volgende:
Hondenuitlaatmeisje zal niet zo gauw verbaasd zijn denk: ze komt altijd bij mensen die aan dieren beginnen en er eigenlijk geen tijd voor hebben..... de goeie uitgezonderd natuurlijk.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
A: Hoe laat ben je terug:
L: Over ongeveer een uur.
A: Ok, dan wacht ik op ze![]()
Voor twee honden 4 a 5 dagen in de week uitlaten is het 166,50quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat moet toch echt wel een paar centen kosten, dat honden uitlaten. Liselore, een stevige auto, dat doe je niet met een paar euro ..........
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.quote:Op zondag 15 april 2007 12:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Voor twee honden 4 a 5 dagen in de week uitlaten is het 166,50
De redactie heeft niet veel alternatieven. Keuze uit een neukende Brian die niet klaar komt of Natasia die de oksels van Huub scheert ...... Jij mag kiezen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
AmanDel is duidelijk pissed. Ze heeft zin om Eric zijn kop er af te trekken
Vervolgens mogen wij weer genieten van Japio.
Redactie, streamwissel please.
Precies!quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.
Streams uitquote:Op zondag 15 april 2007 12:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De redactie heeft niet veel alternatieven. Keuze uit een neukende Brian die niet klaar komt of Natasia die de oksels van Huub scheert ...... Jij mag kiezen.
Als er iemand onderuit hangt in een stoel krijgt ie commentaar, maar dat constante boeren......... who caresquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat shirtje van Japio begint weer nat te worden. Wedden dat hij het later vandaag weer aantrekt. En gisteren ook al aanhad ..... Overigens weer een knijter van een boer, kunnen ze daar niet eens iets van zeggen.......
Blij dat ie zit anders kwam het er van onderen uit.quote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat shirtje van Japio begint weer nat te worden. Wedden dat hij het later vandaag weer aantrekt. En gisteren ook al aanhad ..... Overigens weer een knijter van een boer, kunnen ze daar niet eens iets van zeggen.......
Liggen krikken terwijl een ander je kutlikkertjes uitlaat vind ik heel wat meer miljonairsgedrag dan 's morgens je eigen keuken uit gaan soppen. Amanda leeft zich gewoon beter in haar rol in.quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee. Maar in feite belachelijk, alleen maar omdat Amada te lui is ff in die riante tuin met de hondjes te ravotten. Ze hebben daar ruimte zat, zeker voor die kliene hondjes.
Ja,vind ik ook heel raar. Eric had groot gelijk die hondjes hadden gewoon naar huis moeten gaan.quote:Op zondag 15 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat cocktail-shakers komen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef Dark het volgende:
Eric zegt tegen Nicolaas dat het leuk gaat worden vanmiddag. Nico vraagt hoezo?
Allemaal personeel komt + nog wat andere mensen, een verrassing volgens Eric.
Moet je goddomme nog rondjes rennen ook.quote:Op zondag 15 april 2007 12:39 schreef Ecila111 het volgende:
In 't bos heb je ook altijd van handige paardenpaadjes..... ik vind dit maar een armoedig bestaan hoor voor een paard.
Is gewoon om het paard wat beweging te geven.quote:Op zondag 15 april 2007 12:49 schreef Ecila111 het volgende:
Het kan toch niet goed zijn om zo om te gaan met een paard.
ik zie het al helemaal voor me.... "neemt gij cora ... als uw wettige echtgenote,quote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef Carlaa het volgende:
Zou Cora nou erg opgewonden laten van het romantische gedrag van Billie? Boeren, schijten, je neus in je handen snuiten.....
Dan moet ze toch zeker 1.90 lang zijn lijkt mequote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoorde Silvia en Natsia er over praten maar ik dacht dat Silvia 80 kilo woog, dat leek me al zo onwaarschijnlijk...haha Natasia 80 kilo...en ze draagt maatje 36...![]()
Als hij "Ja, dat wil ik heel graag, meneer!" boert is hij in mijn ogen toch best een held.quote:Op zondag 15 april 2007 12:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.... "neemt gij cora ... als uw wettige echtgenote,
in voor en in tegenspoed, tot de dood jullie scheid. (Wat is daarop uw antwoord... ) jaap al snuivend, ruftend en boerend jaaaa...
Op tv lijkt je 25 cm korterquote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ze toch zeker 1.90 lang zijn lijkt me![]()
En verwarring.....quote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is gewoon om het paard wat beweging te geven.
Huub doet het heel rustig, als je nou als een gek krijsend door de bak gaat rennen...... dan heb ik ook mn twijfels.quote:
waarop de ambtenaar van de burgelijke stand zich wendt tot cora "En zult gij zijn voorhuid schoonhouden zoals een goede vrouw betaamd?"quote:Op zondag 15 april 2007 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij "Ja, dat wil ik heel graag, meneer!" boert is hij in mijn ogen toch best een held.
Bij Nicolaas wel, daar durft en kan ze echt niet tegenop, bij Amanda zou zo'n reactie minimaal een routebeschrijving naar de Keileweg opleveren.quote:Op zondag 15 april 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Nicolaas, je hebt net een broodje gegeten. Hoezo staat hier nog een bordje.......". Heer Nicolaas geeft geen krimp. Het blijkt een effectieve manier, Natasia is ineens stil.
Hij heeft ingezien dat dat verspilde energie is.quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Wel slecht van Carlos dat hij Natasia niet achterna zit met haar gewicht en jojo-en.
Waarom slecht van Carlos ? Hij kan je helpen om af te vallen en jojo-gedrag te voorkomen, maar hij is niet een politie-agent dat achter je aanloopt. Je moet het wel zelf doen. Natasia vraagt ook niets aan Carlos, want ze weet duvels goed wat hij zal antwoorden .......quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Wel slecht van Carlos dat hij Natasia niet achterna zit met haar gewicht en jojo-en.
Alsof dat zin heeft bij iemand die een paar maanden geleden op Jaapiaanse wijze betoogde dat ze het wondermiddel gevonden had om af te slanken: Chinese Thee....quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
Natasia doet dat heel bewust, heeft even een jojo-pauze ingelast..... heeft ze ook heel goed onderbouwd enzo hoor. Heb ik zelf gehoord, kan het niet navertellen..... teveel bullshit, dat kost me teveel moeite.quote:Op zondag 15 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
De bruine?quote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef Polonium-120 het volgende:
natasja heeft weer haar oude vorm terug en ziet er weer uit als een teletubbie...
O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)quote:
Niet te verwarren met:quote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
O-oh! (Uitroep wanneer er iets verkeerd gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |