Inderdaad, alleen staat er niets over hoe het fout kan gaan en wat dan te doen. Maar ook dat is ongetwijfeld ergens te vinden. Je was weer goed gezelschap, welterusten en misschien tot morgennacht.quote:Op zondag 15 april 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lees deze maar even : http://www.dierenklinieklemmer.nl/page37/page95/geboorte.html
Hier staat het leuk, kort en bondig beschreven.
Gewoon even wachten tot ie zijn smoel weer opentrekt, dan is dat zo weer over.quote:Op zondag 15 april 2007 07:36 schreef Document1 het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Brain.
Ja, dat kan best. In het weekend worden de paarden door iemand van 'achter' verzorgd. Anders zou Sylvia 7 dagen per week in touw moeten zijn. Rouleren met andere bewoners werkte niet goed en er werd een beetje een janboel van gemaakt door sommigen. Huub deed het wel goed, maar was 's-morgens niet de meest 'betrouwbare'.quote:Op zondag 15 april 2007 07:42 schreef Black_king het volgende:
Stream van Bolle af; Geeft iemand haar te eten ? Er was iemand bij de stal.
Amanda werd door Natasia uit bed gejaagd om de honden uit te laten........quote:Op zondag 15 april 2007 08:58 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is er nu ook uit..waarschijnlijk om haar hondjes uit te laten...die gaat straks vast weer naar bed...
Dat heb ik dan gemist...ik zat naar Nicolaas te kijken...quote:Op zondag 15 april 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda werd door Natasia uit bed gejaagd om de honden uit te laten........
Heel goed, beetje jammer dat ze dat niet uit zichzelf doet maar het gebeurt dan toch maar.quote:Op zondag 15 april 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda werd door Natasia uit bed gejaagd om de honden uit te laten........
In het zadelhok bij de paarden heeft Nicolaas een tang gevonden en de aansluiting van de slang vastgezet. Het zwembad wordt nu bijgevuld. Ook heeft hij het emmertje met een-of-ander chloorpoeder gepakt en gooit 3 schepjes in het bad.quote:Op zondag 15 april 2007 09:09 schreef Katewalker het volgende:
Nicolaas probeerde iets aan te sluiten om het zwembad bij te vullen maar de stekker slang is kapot of zoiets..tja als je Jaap tig keer het zwembad in laat springen raakt het zwembad leeg...![]()
Dat is territoriumgedrag...Natasia denkt daardoor dat zij het recht heeft andere mensen aan te spreken over de rommel die ze maken...een irritant karaktertrekje...quote:Op zondag 15 april 2007 09:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is al een half uur aan het soppen en poetsen in de keuken. Waar hebben ze eigenlijk nog een keukendienst voor, Natasia doet het volgens mij het liefst allemaal zelf.
[afbeelding]
Dit onlokt toch echt de kreet : "Het enig recht van Natasia is het aanrecht" .............quote:Op zondag 15 april 2007 09:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is territoriumgedrag...Natasia denkt daardoor dat zij het recht heeft andere mensen aan te spreken over de rommel die ze maken...een irritant karaktertrekje...![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft de krant meegenomen en leest in haard bed. Nicolaas heeft een croissantje en een glaasje sap gepakt en zit bij het zwembad terras.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft de groep N (=Nicolaas) een algemene ledenvergadering om te bepalen hoe de strategie deze week wordt tegen SHE en BANJ.
[afbeelding]
Mogge, kan ik me iets bij voorstellen. Lieke met haar spuitertje en keukenrol zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 15 april 2007 09:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is al een half uur aan het soppen en poetsen in de keuken. Waar hebben ze eigenlijk nog een keukendienst voor, Natasia doet het volgens mij het liefst allemaal zelf.
[afbeelding]
Klopt wel, hij weegt altijd in sport-outfit met schoenen. Zo is ook zijn startgewicht bepaald in de fitness-ruimte.quote:Op zondag 15 april 2007 11:12 schreef Dogga het volgende:
LOL met schoenen om de weegschaal
Die 'ofso' lijkt me wel een goede gok. Hier op het strand begint het nu al druk te worden .........quote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef Dogga het volgende:
lekker druk in de COS zeg.
iedereen pit nog ofso
Net lekker de krant gelezen in de zon, het is echt zomers warm.quote:
BSOL slaap jij wel eens?quote:Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'ofso' lijkt me wel een goede gok. Hier op het strand begint het nu al druk te worden .........
Ik zou ook gaan hinniken als ik Syl zou horen aankomen: heerlijke meid. Ik heb Amanda nog nooit leuk met haar hondjes om zien gaan. Vanmorgen zit ze omdat het mot met een slaperig hoofd verplicht een poos uit te zitten zodat die hondjes naar buiten kunnen. Ik heb haar nog nooit een balletje zien gooien of lekker even ravotten. Dat gezeik met die uitlaatdienst..... dat is toch leuk: dat je kids lekker even 2 uur buiten mogen rennen? Daar zet je je toch voor in? Amanda niet..... teveel moeite.quote:Op zondag 15 april 2007 11:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dieren hebben snel in de gaten wie ze kunnen vertrouwen. Sylvia wil naar de paarden en zegt tegen de hondjes 'ga maar mee naar de paarden'. Meteen dribbelen ze beiden mee en blijven vlak achter haar aanlopen. Op afstand horen de paarden Sylvia komen en reageren ook meteen op haar komst.
[afbeelding]
Dat dacht ik al, ik zie je echt tot 's ochtends vroeg hier. Ik wou dat ik niet zo veel slaap nodig had.quote:Op zondag 15 april 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar nooit erg lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |