Prospera zeker weer...quote:Op zondag 15 april 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja nog eentje.....maar oke,ik volg deze wel
Verdwijnende-COS-Topic-Bug-Of-Infernal-Doom.quote:Op zondag 15 april 2007 04:43 schreef cindy10 het volgende:
hoewel ik nu twijfel of ik wel bij de goede paardenkont zit,want zie in de topics nog maar 1 COS staan en das niet deze???
in normale mensentaal is dat...?quote:Op zondag 15 april 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdwijnende-COS-Topic-Bug-Of-Infernal-Doom.
Ben jij op Brian?quote:Op zondag 15 april 2007 04:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke das duidelijk,zelfs voor klootjesvolk zoals ikke![]()
Dat denk ik ook. Om de woorden van Egbert (BB 2006) te gebruiken : Ik steek nog een borrel op en schenk m'n laatste sigaret in.quote:Op zondag 15 april 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
Het duurt niet lang meer voor het licht wordt. Ik neem aan dat de gevoelige Eginia dat ook wel weet, en de bevalling maar weer een dagje uitstelt...
Dan kun je toch geen klootjesvolk zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 04:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee ben niet op brian,en beter nog....ook niet onder hem!![]()
hmmzz daar zit wat in.....ga denk ik maar nieuwe benaming zoeken....quote:Op zondag 15 april 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen klootjesvolk zijn?
Ga eensch heen met je veel te laat geopende topic!quote:Op zondag 15 april 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
Hier dus![]()
[COS # 1139] Bolle weigert te bevallen
Mijn OP was veel mooierquote:Op zondag 15 april 2007 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eensch heen met je veel te laat geopende topic!![]()
![]()
Als ze woensdag uitgeteld is, kun je nog niet spreken van uitstellen. De vorige 5 veulens van haar kwamen allemaal precies op de getelde dag.quote:Op zondag 15 april 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
..... en de bevalling maar weer een dagje uitstelt...
Dat is in te stelling via opties, omdat ik niet veel online ben.quote:Op zondag 15 april 2007 04:51 schreef Disana het volgende:
Off-topic: ik snap iets niet. Prospera is offline volgens het minnetje voor haar naam, en toch post ze.
Ah, okee. Hmmm... waarom kijken we dan? Streamslavenquote:Op zondag 15 april 2007 04:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze woensdag uitgeteld is, kun je nog niet spreken van uitstellen. De vorige 5 veulens van haar kwamen allemaal precies op de getelde dag.
Nog een off-topic vraag dan: als je nooit uitlogt, sta je dan altijd als online vermeld?quote:Op zondag 15 april 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is in te stelling via opties, omdat ik niet veel online ben.
als ik het goed begrijp....dan bevalt een merrie als ze dus echt gaat bevallen,volledig ontsloten is etc binnen een kwartiertje..?quote:Op zondag 15 april 2007 04:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze woensdag uitgeteld is, kun je nog niet spreken van uitstellen. De vorige 5 veulens van haar kwamen allemaal precies op de getelde dag.
Ik log nooit uit, weleens een minnetje bij mij gezien?quote:Op zondag 15 april 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een off-topic vraag dan: als je nooit uitlogt, sta je dan altijd als online vermeld?
Nooit op gelet, maar ik maak hier dus uit op dat je dan altijd op plus staat. Ik nu niet meerquote:Op zondag 15 april 2007 05:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik log nooit uit, weleens een minnetje bij mij gezien?
Ja, alles wat je nu ziet is voorbereidend werk. Dat start 1-5 dagen voor de bevalling. Een van de laatste stappen in de voorbereiding is dat de uiers gaan vullen en in de tepels harsdoppen komen, die gaan lekken. Dat noemen ze kegelen.quote:Op zondag 15 april 2007 04:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp....dan bevalt een merrie als ze dus echt gaat bevallen,volledig ontsloten is etc binnen een kwartiertje..?
al met al kan je dus stellen dat dit allemaal voorbereidend werk is,wat gewoon dagen kan duren?
ik log ook nooit uit,maar mij al 4 weken online zien staan dan?quote:Op zondag 15 april 2007 05:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik log nooit uit, weleens een minnetje bij mij gezien?
oke,nou dan is acute paraatheid dus nog niet nodig....maar aan de andere kant,als het voorbereidend werk plots over zou gaan in het echte werk,moet je verdomd snel zijn om het nog mee te maken!quote:Op zondag 15 april 2007 05:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, alles wat je nu ziet is voorbereidend werk. Dat start 1-5 dagen voor de bevalling. Een van de laatste stappen in de voorbereiding is dat de uiers gaan vullen en in de tepels harsdoppen komen, die gaan lekken. Dat noemen ze kegelen.
De bevalling start zodra een grote vochtblaas naar buiten komt, die heeft het geboortekanaal opgerekt en de weg vrij gemaakt.
De meeste paardeneigenaren zijn er daarom niet bij als het paard bevalt. Ze weten dat het ligalarm afgaat (een SMS-bericht) en tegen de tijd dat je bij het paard bent is alles al achter de rug en staat het veulen naast moeder.quote:Op zondag 15 april 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke,nou dan is acute paraatheid dus nog niet nodig....maar aan de andere kant,als het voorbereidend werk plots over zou gaan in het echte werk,moet je verdomd snel zijn om het nog mee te maken!![]()
Ja, daarom zitten we nou al dagen naar dat forse achterste te starenquote:Op zondag 15 april 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke,nou dan is acute paraatheid dus nog niet nodig....maar aan de andere kant,als het voorbereidend werk plots over zou gaan in het echte werk,moet je verdomd snel zijn om het nog mee te maken!![]()
Mocht je het missen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat er wel filmpjes van opduiken.quote:Op zondag 15 april 2007 05:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daarom zitten we nou al dagen naar dat forse achterste te staren![]()
ja oke,maar dat is in geval dat alles goed gaat...quote:Op zondag 15 april 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De meeste paardeneigenaren zijn er daarom niet bij als het paard bevalt. Ze weten dat het ligalarm afgaat (een SMS-bericht) en tegen de tijd dat je bij het paard bent is alles al achter de rug en staat het veulen naast moeder.
Hulde voor de alerte en wakkere ziel die dat weet te registreren. Ik zie het er nu niet meer van komen, en de zieke poes slaapt, dus ik vertrek zometeen maar eens.quote:Op zondag 15 april 2007 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht je het missen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat er wel filmpjes van opduiken.![]()
vast wel....maar dan is het niet echt live meer he?quote:Op zondag 15 april 2007 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht je het missen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat er wel filmpjes van opduiken.![]()
Ik ben ook echt mijn nest in zo gauw mijn meisje het sein geeft.quote:Op zondag 15 april 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hulde voor de alerte en wakkere ziel die dat weet te registreren. Ik zie het er nu niet meer van komen, en de zieke poes slaapt, dus ik vertrek zometeen maar eens.
Lees deze maar even : http://www.dierenklinieklemmer.nl/page37/page95/geboorte.htmlquote:Op zondag 15 april 2007 05:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja oke,maar dat is in geval dat alles goed gaat...![]()
ik ga ook zo,ben het zat wakker te zitten voor een kat met veel testosterongehalte....quote:Op zondag 15 april 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hulde voor de alerte en wakkere ziel die dat weet te registreren. Ik zie het er nu niet meer van komen, en de zieke poes slaapt, dus ik vertrek zometeen maar eens.
maar geeft je meisje een sein.....das de vraag!quote:Op zondag 15 april 2007 05:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook echt mijn nest in zo gauw mijn meisje het sein geeft.![]()
Dat paard doet toch niet bevallen als ik er ben.
thanks ga ik even doornemen,altijd leuk om wat te leren!quote:Op zondag 15 april 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lees deze maar even : http://www.dierenklinieklemmer.nl/page37/page95/geboorte.html
Hier staat het leuk, kort en bondig beschreven.
Yup, nu.quote:Op zondag 15 april 2007 05:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar geeft je meisje een sein.....das de vraag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |