jezus flikker je weet toch waar je mee begon?quote:
doopie heeft er 850 nogwat ja. Nou en?quote:
Zeearendquote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef FerryB het volgende:
Koekoek.
Das dan voor de volgende keer weerquote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah 856 is best een heuleboel
Ben ik nog maar 1 keer ever ooit overheen gegaan
Welterusten Speedyquote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo verslagje staat in het stats topicik ben te vreden
slaap lekker lieve users
![]()
![]()
Truste Doopiequote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo verslagje staat in het stats topicik ben te vreden
slaap lekker lieve users
![]()
![]()
Ja, ben er nog wel even,quote:Op zondag 15 april 2007 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf jij nog ff Marc?
Tofffquote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ben er nog wel even,
net een film op gezet
Welke?quote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ben er nog wel even,
net een film op gezet
The Two Towers, voor de 163e keer gok ik,quote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 15 april 2007 00:34 schreef FerryB het volgende:
Requiem for a dream, heb ik gisteren weer eens gezien. In mijn ogen 1 van de beste films ooit.
Zoals jij hetzelfde stukje met de trein voor de lol 33 keer doet zie ik graag sommige films 33 keerquote:
Maffe gasten zijn wequote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals jij hetzelfde stukje met de trein voor de lol 33 keer doet zie ik graag sommige films 33 keer
Ieder zijn eigen tic. Voor jou helemaal gelukkig, anders werd het zo druk in de trein hequote:
Minority report was ook niet slecht, alsmede Heat. Maar verder... liever nietquote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel de DVD van Bridges of Madison County
Dat vind ik dan weer een super film
Jij hebt eigenlijk een hekel aan treinreizen he?quote:Op zondag 15 april 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen tic. Voor jou helemaal gelukkig, anders werd het zo druk in de trein he
Je noemt wel allemaal films waar ik dan weer niets aan vindquote:Op zondag 15 april 2007 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minority report was ook niet slecht, alsmede Heat. Maar verder... liever niet
Nope, vind het heerlijk. Maar niet te vaak. En al helemaal niets als die trein zo vol zit dat ik staan moetquote:Op zondag 15 april 2007 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk een hekel aan treinreizen he?
Ik noem gewoon alle films die ik kenquote:Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je noemt wel allemaal films waar ik dan weer niets aan vind
En dat is hoeveel jaar voor je geboortequote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Easy Rider uit 1969 of zo dat was het breekpunt bij mij
4quote:Op zondag 15 april 2007 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is hoeveel jaar voor je geboorte
http://www.requiemforadream.com/quote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Waar gaat die over? Een droom?
Dan ben je snel afgekickt jaquote:Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4
en die heb ik ca 1993 gezien in een filmhuis. Jezus was ik blij dat de entree gratis was
Zal er eens op letten bij de downloadsquote:Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef FerryB het volgende:
[..]
http://www.requiemforadream.com/
Alleen de website al: Geniaal!
Mwoa, die ene film was wel genoegquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, die ene film was wel genoeg
sindsdien heb ik iets tegen films in het algemeen. Ze nemen je gedachten over. De eerste 20 (!!) minuten na een film kan k gewoon niet zelf denken
erg on-tof.
Maar geen films meer, dus
Ja, dat schijnt een verschrikkelijk goeie film te zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende: "der Untergang"
Jij hebt ook wel wat met oorlog toch? Dan is het zeker een aanradenquote:Op zondag 15 april 2007 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt een verschrikkelijk goeie film te zijn.
En die wil ik ook graag zien
maar wel thuis, en alleen
wauw dat lijkt me dus zwaar indrukwekkendquote:Op zondag 15 april 2007 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Jij hebt ook wel wat met oorlog toch? Dan is het zeker een aanraden
En waar je kijkt moet je helemaal zelf weten. Neem vooral de plek die voor jou het relaxt is.
Ik heb hem toevallig in de bios gezien, in Utrecht nog wel. Stond ook niemand op toen de film was afgelopen. Normaal is de zaal al half leeg als de aftiteling net bezig is. Dat was toen dus niet
Zo ja. Ik heb hem zelfs gekocht, in de luxe uitvoering. Blijft goed, maar zo goed als de 1e keer niet meer.quote:Op zondag 15 april 2007 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wauw dat lijkt me dus zwaar indrukwekkend
dat iedereen een beetje blijft zitten van "Jezus, wat was DAT?!"
nee dank je
Ik heb dat met Bridges of Madison Countyquote:
Prima tochquote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat met Bridges of Madison County
een film die aan iedereen ontsnapt schijnt te zijn, ondanks de sterke cast. Gewoon iedere keer weer
Hoiquote:Op zondag 15 april 2007 01:09 schreef zenna het volgende:
Inloggen duurt even als je je wachtwoord vergeten bent![]()
![]()
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!quote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat met Bridges of Madison County
een film die aan iedereen ontsnapt schijnt te zijn, ondanks de sterke cast. Gewoon iedere keer weer
Je hebt zojuist fles zijn weekend helemaal goed gemaaktquote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef zenna het volgende:
[..]
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!
Weet niet of dit helemaal aansluit op gesprek maar heb geen zin om te terug te lezen![]()
Ik heb m 2 keer gezienquote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef zenna het volgende:
[..]
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!
Heb ik mijn goede daad ook verrichtquote:Op zondag 15 april 2007 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist fles zijn weekend helemaal goed gemaakt
tig x ---------> gejanktquote:Op zondag 15 april 2007 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb m 2 keer gezien
eerste keer in bios met ouders > janken
2e keer bij een vriendin thuis > janken
ja ik ookquote:
Mijne ook, maar dat kan komen omdat ik bar weinig andere films kenquote:
En hem dan maar 2x gezien hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
voor zover ik wat van fims weet: de meest onderschatte film of all time
Spoor-, water-, lucht-, etcwegen welke bedoel jequote:
Heb niet dageijks zin in jankpartijen, sorryquote:
Dan nog zal het je favo zijn denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne ook, maar dat kan komen omdat ik bar weinig andere films ken
Om de dag danquote:Op zondag 15 april 2007 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb niet dageijks zin in jankpartijen, sorry
Fietspadquote:Op zondag 15 april 2007 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spoor-, water-, lucht-, etcwegen welke bedoel je
Van mij wel hoor.quote:
Ga jij maar lekker kijken, ik weet niet eens hoe die gaatquote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
jamaar het is zo'n goeie film
of zullen we de clip van November Rain gaan kijken?
Zie mijn post hier onderquote:Op zondag 15 april 2007 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf je nog ff Zenna?
Zat in de goeie wel!quote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef Kuukske het volgende:
Nuchter in een verkeerd topic posten is niet grappig
vet emo, kan je vast niet aanquote:Op zondag 15 april 2007 01:33 schreef zenna het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker kijken, ik weet niet eens hoe die gaat![]()
Onleesbaar>?quote:Op zondag 15 april 2007 01:37 schreef JDude het volgende:
Best een onleesbare zin van vijf woorden. Heel knap.
Nee, wedstrijd fluiten om 11.30u.quote:Op zondag 15 april 2007 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
leiden? Ga je naar school op zondag?
whehequote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef Kuukske het volgende:
Nuchter in een verkeerd topic posten is niet grappig
T was qu niet, die heeft daarna nog gepostquote:Op zondag 15 april 2007 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Auw..
http://www.nu.nl/news/104(...)tsing_met_trein.html
T kwam hier gisteren tot een graad of 26, en vandaag zou warmer worden. Ja, het is al zomerquote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is de zondag daar? Is het al een beetje zomer
Beetje late reactie, maar och...quote:
Wat ben je gezellig als je zat bentquote:Op zondag 15 april 2007 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
niet alles is zomaar "heel knap" kuttekop
't Is u vergeven.quote:
T is heerlijk zo op de bank met het open raamquote:Op zondag 15 april 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
MoriMarc
Wat een weertje hé. Nog even het huis gereedmaken voor bezoek en dan lekker buiten zitten.
Wat moet je eigenlijk doen? Het is toch zondag?quote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is heerlijk zo op de bank met het open raam
Wie zet mij alleen aan het werk, moet echt wat gaan doen
F1 op de achtergrondquote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
T is heerlijk zo op de bank met het open raam
Ik moet een sollicitatie schrijven en mijn stagevrijstelling.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen? Het is toch zondag?
Alhoewel... ik moet veel zeggenIk ga ook nog eens aan het werk
Poeh nouquote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Opstartprobleempjes Fles?
Oh da's wel leukquote:
Voor welke job ga je solliciteren?quote:Op zondag 15 april 2007 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet een sollicitatie schrijven en mijn stagevrijstelling.
Dat weet ik niet precies, maar ik heb net gehoord dat ze 15 minuten voor het snelste schema zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel leukDat ga ik zo ook maar eens aanzetten
Hoever moeten ze nog?
Zijn nog niet zo lang bezig, Verwachte finish rond half 5 geloof ikquote:Op zondag 15 april 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel leukDat ga ik zo ook maar eens aanzetten
Hoever moeten ze nog?
Stafmedewerker informatiemanagement. Die functie is nog wel te zwaar voor me, maar ga het gewoon proberen en meteen weer wat oefenen op sollicitaties schrijvenquote:
Volgend weekend is het weer winterjassentijd... beter ga je danquote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens maar niet meer treinen vandaag
is toch veel te warm
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niksquote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, maar ik heb net gehoord dat ze 15 minuten voor het snelste schema zitten.
Je ziet ze straks niet meer, door de stofwolkenquote:Op zondag 15 april 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niks
Idd, net zoals vorige week in de Ronde van Vlaanderen... Was geen leuke koers vond ik.quote:Op zondag 15 april 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niks
Veel succesquote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stafmedewerker informatiemanagement. Die functie is nog wel te zwaar voor me, maar ga het gewoon proberen en meteen weer wat oefenen op sollicitaties schrijven
Thx ^^quote:Op zondag 15 april 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Hopelijk komt er vlug wat uit de bus
Niks van gezienquote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, net zoals vorige week in de Ronde van Vlaanderen... Was geen leuke koers vond ik.
Doorzuupen is wel het beste recept tegen de kater!quote:Op zondag 15 april 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou ook, weet het dat idee zal even moeten bezinken, GEEN bier kunnen drinken vandaag
Idd, alleen is dat niet een manier voor langere termijn. ZIjn baas ziet hem al komen morgen: "sorry, heb een kater, dus moet doorzuipen. Biertje ? "quote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Doorzuupen is wel het beste recept tegen de kater!
Misschien bedoel ik dat er ook wel meequote:Op zondag 15 april 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou ook, weet het dat idee zal even moeten bezinken, GEEN bier kunnen drinken vandaag
Inderdaad, heel veel valpartijenquote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks van gezienWel gehoord van ontzettend veel valpartijen met ernstige kwetsuren ook
Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terugquote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
Een boertje? Wat deed hij dan, en waarom sloeg hij er ook zo op.
hij was vervelend, en sloeg er op los, maar deed niets terug,quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terug![]()
Dus je sloeg iemand omdat hij vervelend was zonder jou te slaanquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terug![]()
Jaquote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je sloeg iemand omdat hij vervelend was zonder jou te slaan
quote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef skippy22 het volgende:
![]()
[..]
JaWeet ook niet waarom ik dat deed
In het kader van zinloos geweldquote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef skippy22 het volgende:
![]()
[..]
JaWeet ook niet waarom ik dat deed
Sporza? (Canvas)quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen maar af en toe op de ZDF het wielrennen
Straalbezopenquote:Op zondag 15 april 2007 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is erg hoor.
Had je gezopen? Wat was er eigenlijk zo vervelend?
En daar sla jij dan op?quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen maar af en toe op de ZDF het wielrennen
Nooit kan je dus niet meer zeggen, hoe vervelend ook iemand is, dit kan niet (vind ik persoonlijk dan).quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
StraalbezopenWord er anders nooit
van Dat boertje was al weken vervelend
Ik sla nergens opquote:
Alleen op Leonieke tochquote:Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sla nergens op
Of nou ja, je begrijpt me wel
Welnee, ze heeft je gewoon geblokkeerdquote:
Daar twijfelen we ook niet aan hoorquote:
Ik blokkeer alleen mijn familie wel eens.quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft je gewoon geblokkeerd
Zo van die petsjes met de vlakke hand, wordt ze geil vanquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar twijfelen we ook niet aan hoor
Nederland 1 en Canvas zenden het beide uitquote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het toch wel tof vinden als ik wielrennen kon kijken eigenlijk
quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van die petsjes met de vlakke hand, wordt ze geil van
Moet ik eerst weer die zenders gaan zoeken ergensquote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland 1 en Canvas zenden het beide uit
Laat ze dan ook eens ingesteld staanquote:Op zondag 15 april 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer die zenders gaan zoeken ergens
kutTV
quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef leonieke het volgende:
Ik ben aan het werk!![]()
Wat een lef om me op dit moment zoiets voor te stellen!![]()
Het is gelukt hoorquote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook eens ingesteld staan
Maarten Ducrot (oid)quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die flapdrol die naast Mart SMeets zit?
Even al ja. Waren er al 14 richting ziekenhuis gebrachtquote:Op zondag 15 april 2007 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
De marathon van Rotterdam is stilgelegd omdat lopers en toeschouwers bij bosjes van hun stokkie gingen door het warme weer
Het is fucking half april man
Waar helpt dat tegen dan?quote:AMSTERDAM - Tbs'ers willen geen knieslot. Dat meldt de Bond van Wetsovertreders (BWO) zondag. De bond stuurde een vragenlijst naar driehonderd tbs'ers. Alle tbs'ers die hem invulden, zijn tegen het gebruik van het knieslot.
Een kleine meerderheid is tegen elke vorm van extra beveiliging. Een kwart heeft liever dat een beveiliger wordt ingezet. Twintig procent heeft liever een stang in de broek, zoals die nu bij gedetineerden wordt gebruikt.
Waar kijk je naar?quote:
Nee ben nog niet achter m,n pc weggeweestquote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen in de zon aan het bakken of zo?
ja, zo'n dagje heb ik ookquote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee ben nog niet achter m,n pc weggeweestOok te brak om iets te doen
Hier valt het eigenlijk wel mee hoorquote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
is fok bij jullie ook zo traaaaaaaaagggggg?
Mooi, dan gaan we nu iets leuks doen he?quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik hou het voor bekeken.
Zo goed als alle opdrachten zijn afgewerkt voor morgen.
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we nu iets leuks doen he?![]()
Oh ja, dat kan ook leuk zijn antuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijken(ja, ik word bijna een fan
)
Ik heb hier mijn fan net aangezetquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijken(ja, ik word bijna een fan
)
Tssssquote:
Grutjesquote:
Dat rijmt op gezellig bierenquote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssss
Gebruikelijke omgangsvormen hoor
Doe mij er eentje!quote:
En Arnhem legt het af tegen Nijmegen.quote:
Naah dat zou nog goed kunnen komenquote:
Volgens jaar ook de Graafschap er weer bijquote:
Tof. Die heb ik er liever bij dan ADO.quote:Op zondag 15 april 2007 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens jaar ook de Graafschap er weer bij
Dan missen we alleen Vreven die staat te janken omdat iedereen tegen ze isquote:
Had' ie maar in Arnhem moeten blijvenquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dan missen we alleen Vreven die staat te janken omdat iedereen tegen ze is
Ben het wel met ze eens hoor. Doe maar een beveiliger. Die mag dan wel een nekschot geven als ze verkeerd adem halen oidquote:Op zondag 15 april 2007 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar helpt dat tegen dan?
Sowieso, een "Bond van Wetsovertreders"Dat zoiets mag bestaan joh
Dus jij bent blij met zo'n speler. Om voetbal geef je niets, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Had' ie maar in Arnhem moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |