Wij lopen hier wat achter hequote:
Smorgensquote:
T is heerlijk zo op de bank met het open raamquote:Op zondag 15 april 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
MoriMarc
Wat een weertje hé. Nog even het huis gereedmaken voor bezoek en dan lekker buiten zitten.
Wat moet je eigenlijk doen? Het is toch zondag?quote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is heerlijk zo op de bank met het open raam
Wie zet mij alleen aan het werk, moet echt wat gaan doen
F1 op de achtergrondquote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
T is heerlijk zo op de bank met het open raam
Ik moet een sollicitatie schrijven en mijn stagevrijstelling.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen? Het is toch zondag?
Alhoewel... ik moet veel zeggenIk ga ook nog eens aan het werk
Parijs - Roubaix hierquote:
Poeh nouquote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Opstartprobleempjes Fles?
Oh da's wel leukquote:
Voor welke job ga je solliciteren?quote:Op zondag 15 april 2007 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet een sollicitatie schrijven en mijn stagevrijstelling.
Dat weet ik niet precies, maar ik heb net gehoord dat ze 15 minuten voor het snelste schema zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel leukDat ga ik zo ook maar eens aanzetten
Hoever moeten ze nog?
Zijn nog niet zo lang bezig, Verwachte finish rond half 5 geloof ikquote:Op zondag 15 april 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel leukDat ga ik zo ook maar eens aanzetten
Hoever moeten ze nog?
Stafmedewerker informatiemanagement. Die functie is nog wel te zwaar voor me, maar ga het gewoon proberen en meteen weer wat oefenen op sollicitaties schrijvenquote:
Volgend weekend is het weer winterjassentijd... beter ga je danquote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens maar niet meer treinen vandaag
is toch veel te warm
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niksquote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, maar ik heb net gehoord dat ze 15 minuten voor het snelste schema zitten.
Je ziet ze straks niet meer, door de stofwolkenquote:Op zondag 15 april 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niks
Idd, net zoals vorige week in de Ronde van Vlaanderen... Was geen leuke koers vond ik.quote:Op zondag 15 april 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het moet regenen en guur schraal kutweer zijn, dit is niks
Veel succesquote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stafmedewerker informatiemanagement. Die functie is nog wel te zwaar voor me, maar ga het gewoon proberen en meteen weer wat oefenen op sollicitaties schrijven
Thx ^^quote:Op zondag 15 april 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Hopelijk komt er vlug wat uit de bus
Niks van gezienquote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, net zoals vorige week in de Ronde van Vlaanderen... Was geen leuke koers vond ik.
Doorzuupen is wel het beste recept tegen de kater!quote:Op zondag 15 april 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou ook, weet het dat idee zal even moeten bezinken, GEEN bier kunnen drinken vandaag
Idd, alleen is dat niet een manier voor langere termijn. ZIjn baas ziet hem al komen morgen: "sorry, heb een kater, dus moet doorzuipen. Biertje ? "quote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Doorzuupen is wel het beste recept tegen de kater!
Misschien bedoel ik dat er ook wel meequote:Op zondag 15 april 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou ook, weet het dat idee zal even moeten bezinken, GEEN bier kunnen drinken vandaag
Inderdaad, heel veel valpartijenquote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks van gezienWel gehoord van ontzettend veel valpartijen met ernstige kwetsuren ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |