Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terugquote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
Een boertje? Wat deed hij dan, en waarom sloeg hij er ook zo op.
hij was vervelend, en sloeg er op los, maar deed niets terug,quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terug![]()
Dus je sloeg iemand omdat hij vervelend was zonder jou te slaanquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij was vervelend Dat boertje deed trouwens niks terug![]()
Jaquote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je sloeg iemand omdat hij vervelend was zonder jou te slaan
quote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef skippy22 het volgende:
![]()
[..]
JaWeet ook niet waarom ik dat deed
In het kader van zinloos geweldquote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef skippy22 het volgende:
![]()
[..]
JaWeet ook niet waarom ik dat deed
Sporza? (Canvas)quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen maar af en toe op de ZDF het wielrennen
Straalbezopenquote:Op zondag 15 april 2007 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is erg hoor.
Had je gezopen? Wat was er eigenlijk zo vervelend?
En daar sla jij dan op?quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen maar af en toe op de ZDF het wielrennen
Nederland 1 werkt ookquote:
Nooit kan je dus niet meer zeggen, hoe vervelend ook iemand is, dit kan niet (vind ik persoonlijk dan).quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
StraalbezopenWord er anders nooit
van Dat boertje was al weken vervelend
Ik sla nergens opquote:
Alleen op Leonieke tochquote:Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sla nergens op
Of nou ja, je begrijpt me wel
Welnee, ze heeft je gewoon geblokkeerdquote:
Daar twijfelen we ook niet aan hoorquote:
Ik blokkeer alleen mijn familie wel eens.quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft je gewoon geblokkeerd
Zo van die petsjes met de vlakke hand, wordt ze geil vanquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar twijfelen we ook niet aan hoor
Nederland 1 en Canvas zenden het beide uitquote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het toch wel tof vinden als ik wielrennen kon kijken eigenlijk
quote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van die petsjes met de vlakke hand, wordt ze geil van
Moet ik eerst weer die zenders gaan zoeken ergensquote:Op zondag 15 april 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland 1 en Canvas zenden het beide uit
Laat ze dan ook eens ingesteld staanquote:Op zondag 15 april 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer die zenders gaan zoeken ergens
kutTV
quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef leonieke het volgende:
Ik ben aan het werk!![]()
Wat een lef om me op dit moment zoiets voor te stellen!![]()
Het is gelukt hoorquote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook eens ingesteld staan
Je kan het tochquote:
Maarten Ducrot (oid)quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die flapdrol die naast Mart SMeets zit?
Even al ja. Waren er al 14 richting ziekenhuis gebrachtquote:Op zondag 15 april 2007 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
De marathon van Rotterdam is stilgelegd omdat lopers en toeschouwers bij bosjes van hun stokkie gingen door het warme weer
Het is fucking half april man
Waar helpt dat tegen dan?quote:AMSTERDAM - Tbs'ers willen geen knieslot. Dat meldt de Bond van Wetsovertreders (BWO) zondag. De bond stuurde een vragenlijst naar driehonderd tbs'ers. Alle tbs'ers die hem invulden, zijn tegen het gebruik van het knieslot.
Een kleine meerderheid is tegen elke vorm van extra beveiliging. Een kwart heeft liever dat een beveiliger wordt ingezet. Twintig procent heeft liever een stang in de broek, zoals die nu bij gedetineerden wordt gebruikt.
Waar kijk je naar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |