Zal er eens op letten bij de downloadsquote:Op zondag 15 april 2007 00:43 schreef FerryB het volgende:
[..]
http://www.requiemforadream.com/
Alleen de website al: Geniaal!
Trustequote:
Mwoa, die ene film was wel genoegquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, die ene film was wel genoeg
sindsdien heb ik iets tegen films in het algemeen. Ze nemen je gedachten over. De eerste 20 (!!) minuten na een film kan k gewoon niet zelf denken
erg on-tof.
Maar geen films meer, dus
Ja, dat schijnt een verschrikkelijk goeie film te zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende: "der Untergang"
Jij hebt ook wel wat met oorlog toch? Dan is het zeker een aanradenquote:Op zondag 15 april 2007 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt een verschrikkelijk goeie film te zijn.
En die wil ik ook graag zien
maar wel thuis, en alleen
wauw dat lijkt me dus zwaar indrukwekkendquote:Op zondag 15 april 2007 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Jij hebt ook wel wat met oorlog toch? Dan is het zeker een aanraden
En waar je kijkt moet je helemaal zelf weten. Neem vooral de plek die voor jou het relaxt is.
Ik heb hem toevallig in de bios gezien, in Utrecht nog wel. Stond ook niemand op toen de film was afgelopen. Normaal is de zaal al half leeg als de aftiteling net bezig is. Dat was toen dus niet
Zo ja. Ik heb hem zelfs gekocht, in de luxe uitvoering. Blijft goed, maar zo goed als de 1e keer niet meer.quote:Op zondag 15 april 2007 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wauw dat lijkt me dus zwaar indrukwekkend
dat iedereen een beetje blijft zitten van "Jezus, wat was DAT?!"
nee dank je
Ik heb dat met Bridges of Madison Countyquote:
Prima tochquote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat met Bridges of Madison County
een film die aan iedereen ontsnapt schijnt te zijn, ondanks de sterke cast. Gewoon iedere keer weer
Hoiquote:Op zondag 15 april 2007 01:09 schreef zenna het volgende:
Inloggen duurt even als je je wachtwoord vergeten bent![]()
![]()
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!quote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat met Bridges of Madison County
een film die aan iedereen ontsnapt schijnt te zijn, ondanks de sterke cast. Gewoon iedere keer weer
Je hebt zojuist fles zijn weekend helemaal goed gemaaktquote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef zenna het volgende:
[..]
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!
Weet niet of dit helemaal aansluit op gesprek maar heb geen zin om te terug te lezen![]()
Ik heb m 2 keer gezienquote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef zenna het volgende:
[..]
Bridges of Madison county is een mega mooie film. Heb hem al tig x gezien!
Heb ik mijn goede daad ook verrichtquote:Op zondag 15 april 2007 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist fles zijn weekend helemaal goed gemaakt
tig x ---------> gejanktquote:Op zondag 15 april 2007 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb m 2 keer gezien
eerste keer in bios met ouders > janken
2e keer bij een vriendin thuis > janken
Verrassend hequote:
ja ik ookquote:
Mijne ook, maar dat kan komen omdat ik bar weinig andere films kenquote:
Vaker hier komen danquote:
En hem dan maar 2x gezien hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
voor zover ik wat van fims weet: de meest onderschatte film of all time
Spoor-, water-, lucht-, etcwegen welke bedoel jequote:
Heb niet dageijks zin in jankpartijen, sorryquote:
Dan nog zal het je favo zijn denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne ook, maar dat kan komen omdat ik bar weinig andere films ken
Om de dag danquote:Op zondag 15 april 2007 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb niet dageijks zin in jankpartijen, sorry
Fietspadquote:Op zondag 15 april 2007 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spoor-, water-, lucht-, etcwegen welke bedoel je
Das een pad, geen weg dusquote:
Wel als het bier op is tochquote:
Van mij wel hoor.quote:
Ga jij maar lekker kijken, ik weet niet eens hoe die gaatquote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
jamaar het is zo'n goeie film
of zullen we de clip van November Rain gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |