Nee ben nog niet achter m,n pc weggeweestquote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen in de zon aan het bakken of zo?
ja, zo'n dagje heb ik ookquote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee ben nog niet achter m,n pc weggeweestOok te brak om iets te doen
Hier valt het eigenlijk wel mee hoorquote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
is fok bij jullie ook zo traaaaaaaaagggggg?
Mooi, dan gaan we nu iets leuks doen he?quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik hou het voor bekeken.
Zo goed als alle opdrachten zijn afgewerkt voor morgen.
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we nu iets leuks doen he?![]()
Oh ja, dat kan ook leuk zijn antuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijken(ja, ik word bijna een fan
)
Ik heb hier mijn fan net aangezetquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ging me net in de zetel leggen en de laatste km's van de koers kijken(ja, ik word bijna een fan
)
Jij mag vast niet zo vloekenquote:
Tssssquote:
Grutjesquote:
Dat rijmt op gezellig bierenquote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssss
Gebruikelijke omgangsvormen hoor
Naah dat zou nog goed kunnen komenquote:
Doet het altijd goed daar hequote:
Volgens jaar ook de Graafschap er weer bijquote:
Tof. Die heb ik er liever bij dan ADO.quote:Op zondag 15 april 2007 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens jaar ook de Graafschap er weer bij
Dan missen we alleen Vreven die staat te janken omdat iedereen tegen ze isquote:
Had' ie maar in Arnhem moeten blijvenquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dan missen we alleen Vreven die staat te janken omdat iedereen tegen ze is
Ben het wel met ze eens hoor. Doe maar een beveiliger. Die mag dan wel een nekschot geven als ze verkeerd adem halen oidquote:Op zondag 15 april 2007 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar helpt dat tegen dan?
Sowieso, een "Bond van Wetsovertreders"Dat zoiets mag bestaan joh
Dus jij bent blij met zo'n speler. Om voetbal geef je niets, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Had' ie maar in Arnhem moeten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |