Het botte is veel users niet vreemd, maar het trollerige was niet nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:51 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben er niet eentje die vaak in R&P post maar is dit normaal?
Irritante shit-tests ofzo?
(Let vooral op Bob-B en z'n constructieve gedrag)
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef simmu het volgende:
hoihoi,
ik wil hier: gedonder met afstudeer etentje graag een poll over, maar ik weet niet hoe dat moet........
zit ik dan hier goed?
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Deviant1nl het volgende:
De kunst van het loslaten van een ex # 50
zou een modje misschien de quote willen weghalen?
Heb mijn bericht namelijk gewijzigd/verwijderd maar hij staat nog in die quote.
Alvast bedankt
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.
Zie echter de directe noodzaak er niet van in, omdat niet alleen jouw post, maar ook de onderliggende posts dan aangepast zouden moeten worden. Topic staat vol met dezelfde soort posts, dus niemand die je erop afrekent.
Posts worden zelden op verzoek gewijzigd onder het motto 'twee keer nadenken voordat je op invoeren ramt' en ik zie niet waarom dit een uitzondering zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staat
die van mezelf had ik al gewijzigd...
Done.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef Burdie het volgende:
Ik ga me slechter en slechter voelen mag wel even een modje naar kijken.
(Nosh, ik kan je op msn niet bereiken, krijg alle berichtjes terug)
Owhquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, skippy, je zit weer tegen je maandelijkse kuttopic-grens aan.
Tof dat je dat ook even tegen haar zelf zegt!quote:
De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Come on, het is maar FOK!, en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt zo ontzettend de lul.
Fake-topic en geflame.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |