Als het aan mij lag, was al het papierwerk nu al gedaan. Maar die twee twijfelen nog, geen idee waarom?quote:
als mascotte ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
ik zou Patrick alleen al terug willen hebben voor het gevoel
in ieder geval wel een duur gevoelquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
ik zou Patrick alleen al terug willen hebben voor het gevoel
quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb een keer op 410 gestaan, maar het lijkt wel een kindervak
zeker niet op het gebied van sfeer, begrijp me niet verkeerdquote:
Ok gelukkig zonder Vak410 zou het een stuk minder zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker niet op het gebied van sfeer, begrijp me niet verkeerd![]()
Wat waren ze daar doen dan?quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
Ajax A1 heeft PSV A1 afgedroogd
En bij talpa moest ik moest wel lachen dat Algemeen directeur Maarten Fontein naar Barcelona was met Cruijf om Barcelona te zien. En dat Jan Mulder voor de grap zei waarvoor om Ronaldinho te kopen
zou wel wat zijn maar we kunnen alleen maar afwachtenquote:Op zondag 15 april 2007 23:37 schreef Houniet het volgende:
waarom geloof ik dat nietHuntelaar Saviola switch?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef BonJovi het volgende:
Denk dat Saviola zowiezo naar AJAX zou gaan
Nee, dankje. Dat heeft ie voor zichzelf nu verkloot. Bovendien is ie daar hard door de mand gevallen, ze mogen 'm lekker houden in eihoven.quote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb niet heel studio voetbal gezien maar het lijkt erop dat Kluivert volgend jaar niet meer bij psv speelt. Zou hij naar Ajax komen en zal het sowieso nog wat zijn?
Louis is een held.quote:Op maandag 16 april 2007 00:45 schreef gday het volgende:
Zijn bij niemand de tenen krom gaan staan bij de uitspraken van Van Gaal vandaag? Dat het geen kunst is als PSV thuis wint van FC Twente ... dat het geen kunst is dat Ajax thuis wint van NAC ... maar dat het wél een prestatie is dat AZ thuis wint van Vitesse, omdat AZ afgelopen week uitgeschakeld werd in de UEFA-cup.
Ja, hij is voor mij ook een held maar ik vind zulke uitspraken desondanks tergend. Hij balanceert wat mij betreft op de lijn tussen 'arrogant zijn' en 'TE arrogant zijn'. Helden zijn niet vanzelfsprekend onaantastbaar.quote:
En 'FC Wegereef'?quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Madine het volgende:
Die 2-2 begint met de minuut meer zuur te smaken.
Als we geen kampioen worden, hebben we dat helemaal aan onszelf te danken. Als je het vier wedstrijden voor het einde (met het makkelijkste programma) het nog in eigen hand hebt en je weet het niet af te maken, dan is het je eigen schuld.quote:
Maar iets verder lopen dan vrijdag, ging toch ook net?quote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home? Dan ga ik helemaal niet meer naar binnen. + gasten die een sv gehad hebben mogen er niet meer naartoe geloof ik.
ach, k eindig er toch wel.
ach, gewoon nieuwe lichtingquote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
Zou mooi zijn. Laat ze maar in een leeg stadion spelen.quote:Op maandag 16 april 2007 08:45 schreef Suijk het volgende:
Als Feyenoord die playoffs niet haalt, is er al helemaal geen reden om nog naar die wedstrijden te gaan eigenlijk...
Wat lul jij nou vaagquote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home? Dan ga ik helemaal niet meer naar binnen. + gasten die een sv gehad hebben mogen er niet meer naartoe geloof ik.
Dat was ook echt het eerste, wat ik dacht toen ik hoorde dat PSV gewonen had . . .quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Madine het volgende:
Die 2-2 begint met de minuut meer zuur te smaken.
Prachtige foto, doet mij zo aan de jaren '90 denken. De goeie oude tijd.quote:
Luie mallootquote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik, ga maar is op 410 staan voor de veranderingquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er woensdag?
Is die prullenbak van jou niet eens vol?quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
Enkele offtopic posts in de prullenbak gedaan.
Ga je weer tifo zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef denthemen het volgende:
ik ga Woensdag ook
Dat is het toch ookquote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
Heerenveen moet winnen van AZ anders kan feyenoord ze weer voorbij toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga er nu vanuit dat PSV kampioen wordt. Daarnaast is de wedstrijd van komend weekend AZ - SC Heerenveen een zeer belangrijk duel voor beide. Hier zou AZ punten kunnen laten liggen. Maar ik weet niet wat voor Ajax beter is in de play-offs. Heerenveen of Twente. Ik denk dat ik dan toch voor Twente kies.
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heerenveen moet winnen van AZ anders kan feyenoord ze weer voorbij toch?
Wil je het daar over hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef Pritt het volgende:
Zullen we stoppen met dat geneuzel over wanneer we die punten verspeeld hebben?
Heb het onderhand al 3000 keer zien langskomen.
Laten we maar vooruit kijken naar Sparta thuis.
Daar ga ik ook wel vanuitquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.
Ik had al gehoopt dat Twente het PSV afgelopen weekend al lastig zou maken, maar dat deden ze ook niet, dus ik ga er nu maar van uit dat PSV geen punten meer verspeeld. Dan kan ik alleen maar meevallenquote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
Komend weekend zullen beide punten moeten verspelen, want ik ga er niet vanuit dat men op de laatste speeldag (in het zicht van de haven) nog iets zal verspelen, zeker ook gezien het programma.
ik denk dat ze daar in heerenveen niet zo denken. Die zullen denken als wij komend weekend van az winnen dan moet feyenoord wel komen de laatste dag ! Heerenveen gaat er echt wel alles aan doen in Alkmaar om te winnen. Ik zeg dus; Hup Alvesquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.
Wat maakt het nou uit, 2e of 3e.......quote:Op maandag 16 april 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar in heerenveen niet zo denken. Die zullen denken als wij komend weekend van az winnen dan moet feyenoord wel komen de laatste dag ! Heerenveen gaat er echt wel alles aan doen in Alkmaar om te winnen.
"Onze hoop is gevestigd op Utrecht"quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit, 2e of 3e.......
Twente of Heerenveen.....
Die supporters zullen wel in dubio zitten. Wat is beter? Winnen en de Play offs halen en Ajax helpen. Of Ajax naaien en zelf naast de Play offs grijpenquote:
Momenteel gaat het zo slecht met Feyenoord dat de enige klassieker die er in Nederland is, gewoon geen wedstrijd meer is endat is op zich wel jammer. Maar verder maakt het me niets uitquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef Gelderland het volgende:
Hoe vinden jullie de situatie zoals die bij Feyenoord is? Aan de ene kant vind ik het wel leuk, ik gun feyenoord heel weinig namelijk en als het zo doorgaat komt er niets meer van dat clubje terecht…
Aan de andere kant, tja, vind ik dat het ook weer niet té slecht moet gaan, anders is er geen échte eer meer te behalen tijdens die wedstrijdenDan is het zoooo slecht dat zelfs ADO nog wint bij hun…
Als AZ van Heerenveen wint is ajax daar niet mee geholpen hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
"Onze hoop is gevestigd op Utrecht"
Aldus van Gaal
Je meent het.......quote:Op maandag 16 april 2007 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als AZ van Heerenveen wint is ajax daar niet mee geholpen hoor
De spelers gaan sowieso voor de play offs. Het kan 90% van de Utrechtselectie geen lor schelen of Ajax kampioen wordt of niet. Zelfs als ze alle 11 anti-Ajax zouden zijn, kan ik me niet voorstellen dat ze dat verkiezen boven een kans op Europees voetbal.quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die supporters zullen wel in dubio zitten. Wat is beter? Winnen en de Play offs halen en Ajax helpen. Of Ajax naaien en zelf naast de Play offs grijpen
daarom, die zullen niets weggevenquote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die supporters zullen wel in dubio zitten. Wat is beter? Winnen en de Play offs halen en Ajax helpen. Of Ajax naaien en zelf naast de Play offs grijpen
Natuurlijk, maar het moet ook voor 100% van jezelf afhangen. Nu hangt het voor 90% van onszelf af, zeg maar, want het was wel een 6 puntenwedstrijd met de directe concurrent.quote:Op maandag 16 april 2007 08:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden, hebben we dat helemaal aan onszelf te danken. Als je het vier wedstrijden voor het einde (met het makkelijkste programma) het nog in eigen hand hebt en je weet het niet af te maken, dan is het je eigen schuld.
Farval in de ArenA ook zo'n dingetjequote:Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef gday het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het moet ook voor 100% van jezelf afhangen. Nu hangt het voor 90% van onszelf af, zeg maar, want het was wel een 6 puntenwedstrijd met de directe concurrent.
Een kampioenschap wordt achteraf gezien vaak beslist door minor details, en die beslissing in Alkmaar was zo'n detail, maar zeker niet de enige uiteraard.
Ik moet het nog maar zien. Alves draait een uitzonderlijk goed seizoen maar scoorde hiervoor meestal niet veel meer dan 15 doelpunten in een voetbaljaar. We kunnen nou niet zeggen dat er in Zweden zoveel beter verdedigd wordt dan hier in Nederland. Ik ben benieuwd wat Alves volgend jaar laat zien.quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef toma het volgende:
Hoop dat Alves hetzelfde tegen AZ laat zien als tegen WillemII. Ik was gister bij WII-Heerenveen, jezus wat is die gast goed en slim. Vlak voor voorzetten rent ie steeds precies op het goeie moment weg bij zijn tegenstander waardoor ie vrij staat en elke kans zit er in. Ik vond vooral zijn loopacties goed, elke keer zorgde hij er weer voor om toch aanspeelbaar te zijn (in de dubbele dekking).
Als Alves voor Huntelaar zou komen id zomer gaan we er zeker niet op achteruit.
Wat heeft Farfan in de ArenA met onze titel kansen te maken?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Farval in de ArenA ook zo'n dingetje
Je bedoeld die schwalbe waar ook Emanuelsson bij betrokken was? Dat was in eindhoven. En dat was vorig jaar.quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Farval in de ArenA ook zo'n dingetje
Volgens mij hebben ze het gewoon laten liggen tegen de kleintjes, waarbij tijdens moeilijke (uit)wedstrijden wel werd gewonnen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
Zij hebben het op zichzelf afgeroepen. Niet presteren in de belangrijke duels betekent geen kampioen. Klaar.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld die schwalbe waar ook Emanuelsson bij betrokken was? Dat was in eindhoven. En dat was vorig jaar.
Idd al tot in den treure besproken, maar we hadden weer eens kans, en RKC was de nekslag, klaar.quote:Op maandag 16 april 2007 12:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het gewoon laten liggen tegen de kleintjes, waarbij tijdens moeilijke (uit)wedstrijden wel werd gewonnen.
Valt reuze mee, je kan dwars door de parkeergarage, en je kan wat creatiever met de wachtrij omgaanquote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home?
Ik ben fysiek aanwezig, geen kaarten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er woensdag?
Jawel.quote:Op maandag 16 april 2007 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zit woensdag voor de buis. (zie zend het uit trouwens? Toch niet Talpa/ Tien
)
Dit seizoen? Die luizige onverdiende 0-1 door die achterwaartse kopbal van Simons.quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal mis
Maar doelde inderdaad op de schwalbe van Farval.
Dat ik zoiets nog wel een beetje weet, maar de wedstrijd van dit seizoen in de ArenA weet ik niets meer van
Ja klopt. Maar dat hebben de andere clubs ook nagelaten. Dan zou dus niemand kampioen moeten worden.quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
Zij hebben het op zichzelf afgeroepen. Niet presteren in de belangrijke duels betekent geen kampioen. Klaar.
De club, die aan het einde van het seizoen op nummer 1 staat, verdient het om kampioen te worden.quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef gday het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat hebben de andere clubs ook nagelaten. Dan zou dus niemand kampioen moeten worden.
zou wel terecht zijnquote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef gday het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat hebben de andere clubs ook nagelaten. Dan zou dus niemand kampioen moeten worden.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Als de club, die aan het einde van het seizoen op nummer 1 staat, Ajax heet, verdient die het om kampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |