Als het aan mij lag, was al het papierwerk nu al gedaan. Maar die twee twijfelen nog, geen idee waarom?quote:
als mascotte ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
ik zou Patrick alleen al terug willen hebben voor het gevoel
in ieder geval wel een duur gevoelquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
ik zou Patrick alleen al terug willen hebben voor het gevoel
quote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb een keer op 410 gestaan, maar het lijkt wel een kindervak
zeker niet op het gebied van sfeer, begrijp me niet verkeerdquote:
Ok gelukkig zonder Vak410 zou het een stuk minder zijnquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker niet op het gebied van sfeer, begrijp me niet verkeerd![]()
Wat waren ze daar doen dan?quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
Ajax A1 heeft PSV A1 afgedroogd
En bij talpa moest ik moest wel lachen dat Algemeen directeur Maarten Fontein naar Barcelona was met Cruijf om Barcelona te zien. En dat Jan Mulder voor de grap zei waarvoor om Ronaldinho te kopen
zou wel wat zijn maar we kunnen alleen maar afwachtenquote:Op zondag 15 april 2007 23:37 schreef Houniet het volgende:
waarom geloof ik dat nietHuntelaar Saviola switch?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef BonJovi het volgende:
Denk dat Saviola zowiezo naar AJAX zou gaan
Nee, dankje. Dat heeft ie voor zichzelf nu verkloot. Bovendien is ie daar hard door de mand gevallen, ze mogen 'm lekker houden in eihoven.quote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb niet heel studio voetbal gezien maar het lijkt erop dat Kluivert volgend jaar niet meer bij psv speelt. Zou hij naar Ajax komen en zal het sowieso nog wat zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |