Ja, ivm de drukte had ik m al een 10 minuten klaarstaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:20 schreef Black_king het volgende:
Zo.... Die had je al klaar staan....
Wat was je originele TT?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ivm de drukte had ik m al een 10 minuten klaarstaan![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:23 schreef Black_king het volgende:
LOL: De redactie toen Huub te lang onder het solarium lag: "Huub moeten we opnieuw casten? Volgens mij ben je gaar....."
Ik zou het niet erg vinden als Juf Judith ala Marc boos de villa uit zou lopen -om niet meer terug te komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Charmian het volgende:
Alweer Juf Judith, die kan daar inmiddels ook wel komen wonen.
Ach, het is te warm om er verder op in te gaan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite wel... dus hij lijkt lichter maar moet wel 200 kilo water verplaatsen![]()
Daar heeft ze wel al het recht toe, de bewoners lopen bij haar ook de kantjes ervan af maar ik hoop het niet, vind juf Judith wel ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als Juf Judith ala Marc boos de villa uit zou lopen -om niet meer terug te komen.
Lastig hè, dat het niet allemaal DBtjes zijn hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, het is te warm om er verder op in te gaan!![]()
![]()
heb ik liever, dat past beter bij haar,quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Black_king het volgende:
Natas leest te aggressief voor.....LOL
Dan heb je nog geboft! Ik vind haar dan angstaanjagend!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb ik liever, dat past beter bij haar,
vindt haar met een lief zacht zoet stemmetje echt lachwekkend
komop zoals ze een paar dagen geleden tegen nico praatte, dat was zo gemaakt, dan hoor nog liever haar normale stem of palma bijv.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb je nog geboft! Ik vind haar dan angstaanjagend!!!![]()
En Tas weet ook goed dat ze met een rat in het huis woontquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:42 schreef Metal_Mania het volgende:
rrat hahaha, ik kom niet meer bij, toppie judith
Heb jij dit gemaakt ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:43 schreef StefanPeeters het volgende:
"Het moet gewoon een hit worden" volgens Juf Judith !!
*mijn bankrekeningnummer opzoek*![]()
![]()
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaarquote:
Toch leuk geflanst Stefan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaar
geflanst....
(Voor degene die hem niet hebben: http://www5.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6 )
Leuk hoor, en hoe heeft zij het gekregen ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaar
geflanst....
(Voor degene die hem niet hebben: http://www5.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6 )
Ik had hem ook in 'haar eigen' topic geplaatst op VOL....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Leuk hoor, en hoe heeft zij het gekregen ?
Grappig, leuk dat ze het nog even noemt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:43 schreef StefanPeeters het volgende:
"Het moet gewoon een hit worden" volgens Juf Judith !!
*mijn bankrekeningnummer opzoek*![]()
![]()
Als er vandaag nog leuke klanken komen leef ik me vanavond weerquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, leuk dat ze het nog even noemt.
goh wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef Marrije het volgende:
Wat een slecht geluid van stream 3 en 4, vooral Brian, die hoor ik gewoon niet met het geluid vol open.
Leuke klanken komen er alléén uit Syl....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als er vandaag nog leuke klanken komen leef ik me vanavond weer
effe uit![]()
![]()
![]()
Life sucks.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef Marrije het volgende:
Wat een slecht geluid van stream 3 en 4, vooral Brian, die hoor ik gewoon niet met het geluid vol open.
Dat zou best wel eens kunnen... en dan is wel gelijk duidelijk waarom hij Huub immuum heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas wilt er 2 uit maar wilt dat pas 1 dag voor het wegstemmen met Brian bespreken. Hij is bang voor buitenaf. Dat familie of vrienden dit aan SHE doorgeven.
Hij zegt dat hij Jaap of Eric eruit wilt hebben maar hij bedoelt eigenlijk Sylvia want even later zegt hij dat hij Eric misschien wel aan zijn kant gaat krijgen. Hij wilt niet dat de streamers dit door hebben denk ik.
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef StephanL het volgende:
Huub lag te slapen. Sylvia maakt hem wakker.
Inmiddels al twee keer omgeroepen dat die wakker moest worden![]()
Ze mochten dacht ik overdag zo en zo toch niet slapen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?
Nee ze mogen helemaal niet slapen (ook niet buiten)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?
Ja ik was net te laatquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:31 schreef Marrije het volgende:
Waarschuwing voor stream 1
Dat is nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:41 schreef itsme het volgende:
en klopt het dat dat verwende loeder met maatje 36 mee mag terwijl ze niet eens aan de danslessen mee heeft gedaan?![]()
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk.
Ik denk van wel, maar ik schijn de enige te zijn die dat heeft gehoord uit de mond van Natas.
Demnis heeft zoiets ook gehoord uit de mond van Huub.. .
Ben ik niet meer de enigequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mocht![]()
Toch blijft het een raar verhaal als ze Natasia zonder een stemming mee laten gaan. Het hoort bij de danscursus die ze krijgen.. daar heeft Natasia helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mocht![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Toch blijft het een raar verhaal als ze Natasia zonder een stemming mee laten gaan. Het hoort bij de danscursus die ze krijgen.. daar heeft Natasia helemaal niets mee.
Mocht het zo zijn dat ze het via achter voor elkaar heeft gekregen om dit uitje zomaar in de schoot geworpen te krijgen.. dan verwacht ik op z'n minst een opstand van de andere miljonairs!! (ijdele hoop.. ik wet het..)
Toch de opstand dat Natas niet zomaar mee mag met het uitje voor de dansers?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nicolaas: 'Stilte voor de storm, ik heb het gevoel dat er iets te gebeuren staat.'
Vreemd, want Huub heeft o.a. op zijn weblog ook al iets van die strekking gezegd.
Vanavond keet in de Villa?
[afbeelding]
Hoe vertederend......................quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
Wat is Amanda ook een kleuter.... een hele kaart vol met lipafdrukken. ^^
misschien wil ze strax wel vriendschapsringen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef proh het volgende:
typisch een klein tienermeisje; zoentjes op een kaart, bleh!
heb ik vannacht gedaan. Ik heb een hele Cos titel aan Brian's verjaardag opgeofferd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
Brian is echt vandaag jarig en niemand van Fok die de moeite heeft genomen een felicitatietopic voor m aan te maken![]()
Moest je daar over beginnen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
Brian is echt vandaag jarig en niemand van Fok die de moeite heeft genomen een felicitatietopic voor m aan te maken![]()
Deze is van Amanda.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Ik snap even iets niet (kom net kijken): als die bos rozen van iemand buiten de villa is, waarom doet Amanda er dan een volgezoende kaart aan?
Beterquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de TT is nou ook weinig te merken.
![]()
Omdat ze allemaal een tik van de molen hebben gekregen daar in dat huis.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Ik snap even iets niet (kom net kijken): als die bos rozen van iemand buiten de villa is, waarom doet Amanda er dan een volgezoende kaart aan?
Oh... ah ja, dat verklaart veel. Die witte is zeker haar 'liefdesknopje'quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze is van Amanda.
Eerder op de dag was al een andere bos rozen gebracht van een fan.
Volgens mij hebben ze die zelf mee naar binnen genomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal een tik van de molen hebben gekregen daar in dat huis.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die zelf mee naar binnen genomen![]()
Amanda heeft nog niet eens het recht om over vroeger te praten!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda: vroeger hadden ze kaas-ijsjes![]()
ze likt wel lekker aan d'r ijsjequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef StephanL het volgende:
Wie is die blonde meid met het witte truitje?
Brian fans zijn dus nog niet helemaal de weg kwijt en vertonen geen groupie gedragquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
Kapsterje. Wel leuk he!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef StephanL het volgende:
Wie is die blonde meid met het witte truitje?
wie gaat er komen eigenlijk en hoe laat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:41 schreef Clank het volgende:
't Zal me benieuwen met wat voor info de familie van Brian straks op de proppen komt.
Want één ding heeft Nicolaas wel voor elkaar gekregen.. verwarring alom.
Om 7 uur zijn broer, vriend en nichtje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:42 schreef proh het volgende:
[..]
wie gaat er komen eigenlijk en hoe laat?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Eric valt Huub af tegenover Nicolaas...
Wat mij opgevallen is, is dat de meeste bezoekers zich netjes houden aan de afspraak om geen spelinfo door te lullen en dat dat bij de familie van Brian niet lukt. Zij krijgen om de haverklap waarschuwingen. Netty werd afgekapt aan de telefoon en tijdens het "halfjaar" bezoek kregen ze ook een aantal waarschuwingen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:41 schreef Clank het volgende:
't Zal me benieuwen met wat voor info de familie van Brian straks op de proppen komt.
Want één ding heeft Nicolaas wel voor elkaar gekregen.. verwarring alom.
was dat niet part of the plan? of mis ik ietsquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Eric valt Huub af tegenover Nicolaas...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Katewalker het volgende:
Dat meisje dat nu bij Huub zit vind ik wel leuk in tegenstelling tot Lieke.
Ik weet het niet. Hij begon zelf het gesprek en zei dat Huub zo over de rooie was over het wakker maken. Nicolaas zei toen het nodige over Huub (harde muziek tot diep in de nacht), en Eric was het helemaal met hem eens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef proh het volgende:
[..]
was dat niet part of the plan? of mis ik iets
Klopt, hebben SHE afgesproken!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef proh het volgende:
[..]
was dat niet part of the plan? of mis ik iets
Euh, gaby deed niet anders en daar werd niks over gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat mij opgevallen is, is dat de meeste bezoekers zich netjes houden aan de afspraak om geen spelinfo door te lullen en dat dat bij de familie van Brian niet lukt. Zij krijgen om de haverklap waarschuwingen. Netty werd afgekapt aan de telefoon en tijdens het "halfjaar" bezoek kregen ze ook een aantal waarschuwingen.
Hoe ver moet men gaan om verwijderd te worden?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Katewalker het volgende:
Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld hequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij begon zelf het gesprek en zei dat Huub zo over de rooie was over het wakker maken. Nicolaas zei toen het nodige over Huub (harde muziek tot diep in de nacht), en Eric was het helemaal met hem eens.
verwarring, Sylvia zei straks ook al tegen Natasia dat ze Eric irritant vond de laatste week...quote:
Weet nou niemand hoe ze heet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef proh het volgende:
[..]
Lieke weg!, "Dat meisje" mag blijven!
![]()
Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Katewalker het volgende:
Pas nadat Nicolaas uitgebreid zijn zegje had mogen doen. Maar ik begrijp dat het is om verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld he
Waarop Nico zei: klopt ook die van jou
Klopt als eric huub afvalt, valt hij ook zichzelf af, logischquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld he
Waarop Nico zei: klopt ook die van jou
Ze is wat voller, dat is liefquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.
Ik ook, dr uit met die kuthonden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Nicolaas vindt het een principekwestie dat de honden om 6 uur weg gaan.
Wat ik me kan herinneren hebben ze afgesproken een soort van breuk te faken tussen Eric en Syl en Eric en Huub.quote:
Lieke vind ik ook leuk (om te zien, ze zeurt wel een beetje teveel).quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.
ik vind "Dat meisje" wel een leuke naamquote:
Aha. Nou, ik moet zeggen dat ze dan overtuigend acteren, want zonder die informatie lijkt het heel echtquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren hebben ze afgesproken een soort van breuk te faken tussen Eric en Syl en Eric en Huub.
Syl vanmorgen tegen Natas dat Eric vervelend doet de laatste dagen en Eric en Huub weinig contact.
Het doel is verwarring zaaien en een soort stemronde a la Nena te forceren, of zoiets.
Likkende Lassie was zo goed bezig, dat hij de villa moest verlaten. Volgens mij heeft geen enkele bewoner hem serieus genomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, gaby deed niet anders en daar werd niks over gezegd![]()
En likkende lassie was ook aardig bezig
Het was vannacht weer raak. De streams gingen eraf, dus we kunnen welgevoeglijk aannemen dat Brian het weer tergend lang heeft geprobeerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef StephanL het volgende:
Huub tegen Amanda "Hoe die benen toch eens bij elkaar. Nee ik heb pijn."
Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeftquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef proh het volgende:
[..]
verwarring, Sylvia zei straks ook al tegen Natasia dat ze Eric irritant vond de laatste week...
Syl, Eric en Huub stonden toen bij de paarden en ze hadden het er idd over dat ze met z'n 3en overtuigend moesten zijn. Het lijkt te lukken!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou, ik moet zeggen dat ze dan overtuigend acteren, want zonder die informatie lijkt het heel echt![]()
Gaat toch nooit lukken zolang Natasia er zit?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeft
Hij wil Brian er als eerste uit.... meesterlijk plan van eric, Brian heeft de meeste dekking in het hele huis![]()
Eric heeft vorige keer - stemronde Huub - ook iedereen voor de gek gehouden, zelfs de streamers!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeft
Hij wil Brian er als eerste uit.... meesterlijk plan van eric, Brian heeft de meeste dekking in het hele huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |