Ja, ivm de drukte had ik m al een 10 minuten klaarstaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:20 schreef Black_king het volgende:
Zo.... Die had je al klaar staan....
Wat was je originele TT?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ivm de drukte had ik m al een 10 minuten klaarstaan![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:23 schreef Black_king het volgende:
LOL: De redactie toen Huub te lang onder het solarium lag: "Huub moeten we opnieuw casten? Volgens mij ben je gaar....."
Ik zou het niet erg vinden als Juf Judith ala Marc boos de villa uit zou lopen -om niet meer terug te komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Charmian het volgende:
Alweer Juf Judith, die kan daar inmiddels ook wel komen wonen.
Ach, het is te warm om er verder op in te gaan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite wel... dus hij lijkt lichter maar moet wel 200 kilo water verplaatsen![]()
Daar heeft ze wel al het recht toe, de bewoners lopen bij haar ook de kantjes ervan af maar ik hoop het niet, vind juf Judith wel ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als Juf Judith ala Marc boos de villa uit zou lopen -om niet meer terug te komen.
Lastig hè, dat het niet allemaal DBtjes zijn hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, het is te warm om er verder op in te gaan!![]()
![]()
heb ik liever, dat past beter bij haar,quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Black_king het volgende:
Natas leest te aggressief voor.....LOL
Dan heb je nog geboft! Ik vind haar dan angstaanjagend!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb ik liever, dat past beter bij haar,
vindt haar met een lief zacht zoet stemmetje echt lachwekkend
komop zoals ze een paar dagen geleden tegen nico praatte, dat was zo gemaakt, dan hoor nog liever haar normale stem of palma bijv.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb je nog geboft! Ik vind haar dan angstaanjagend!!!![]()
En Tas weet ook goed dat ze met een rat in het huis woontquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:42 schreef Metal_Mania het volgende:
rrat hahaha, ik kom niet meer bij, toppie judith
Heb jij dit gemaakt ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:43 schreef StefanPeeters het volgende:
"Het moet gewoon een hit worden" volgens Juf Judith !!
*mijn bankrekeningnummer opzoek*![]()
![]()
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaarquote:
Toch leuk geflanst Stefan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaar
geflanst....
(Voor degene die hem niet hebben: http://www5.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6 )
Leuk hoor, en hoe heeft zij het gekregen ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
'gemaakt' is een groot woord. Heb het effe gauw in 10 minuten in mekaar
geflanst....
(Voor degene die hem niet hebben: http://www5.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6 )
Ik had hem ook in 'haar eigen' topic geplaatst op VOL....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Leuk hoor, en hoe heeft zij het gekregen ?
Grappig, leuk dat ze het nog even noemt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:43 schreef StefanPeeters het volgende:
"Het moet gewoon een hit worden" volgens Juf Judith !!
*mijn bankrekeningnummer opzoek*![]()
![]()
Als er vandaag nog leuke klanken komen leef ik me vanavond weerquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, leuk dat ze het nog even noemt.
goh wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef Marrije het volgende:
Wat een slecht geluid van stream 3 en 4, vooral Brian, die hoor ik gewoon niet met het geluid vol open.
Leuke klanken komen er alléén uit Syl....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als er vandaag nog leuke klanken komen leef ik me vanavond weer
effe uit![]()
![]()
![]()
Life sucks.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef Marrije het volgende:
Wat een slecht geluid van stream 3 en 4, vooral Brian, die hoor ik gewoon niet met het geluid vol open.
Dat zou best wel eens kunnen... en dan is wel gelijk duidelijk waarom hij Huub immuum heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas wilt er 2 uit maar wilt dat pas 1 dag voor het wegstemmen met Brian bespreken. Hij is bang voor buitenaf. Dat familie of vrienden dit aan SHE doorgeven.
Hij zegt dat hij Jaap of Eric eruit wilt hebben maar hij bedoelt eigenlijk Sylvia want even later zegt hij dat hij Eric misschien wel aan zijn kant gaat krijgen. Hij wilt niet dat de streamers dit door hebben denk ik.
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef StephanL het volgende:
Huub lag te slapen. Sylvia maakt hem wakker.
Inmiddels al twee keer omgeroepen dat die wakker moest worden![]()
Ze mochten dacht ik overdag zo en zo toch niet slapen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?
Nee ze mogen helemaal niet slapen (ook niet buiten)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als hij nou buiten in de zon lag mocht dat dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |