quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Katewalker het volgende:
Dat meisje dat nu bij Huub zit vind ik wel leuk in tegenstelling tot Lieke.

Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld hequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij begon zelf het gesprek en zei dat Huub zo over de rooie was over het wakker maken. Nicolaas zei toen het nodige over Huub (harde muziek tot diep in de nacht), en Eric was het helemaal met hem eens.

verwarring, Sylvia zei straks ook al tegen Natasia dat ze Eric irritant vond de laatste week...quote:

Weet nou niemand hoe ze heet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef proh het volgende:
[..]
Lieke weg!, "Dat meisje" mag blijven!
![]()

Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Katewalker het volgende:
Dat meisje dat nu bij Huub zit vind ik wel leuk in tegenstelling tot Lieke.

Pas nadat Nicolaas uitgebreid zijn zegje had mogen doen. Maar ik begrijp dat het is om verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld he
Waarop Nico zei: klopt ook die van jou

Klopt als eric huub afvalt, valt hij ook zichzelf af, logischquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet hélemaal, Eric zei wel: dat was niet alleen Huub zijn schuld he
Waarop Nico zei: klopt ook die van jou

Ze is wat voller, dat is liefquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.

Ik ook, dr uit met die kuthonden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Nicolaas vindt het een principekwestie dat de honden om 6 uur weg gaan.

Wat ik me kan herinneren hebben ze afgesproken een soort van breuk te faken tussen Eric en Syl en Eric en Huub.quote:

Lieke vind ik ook leuk (om te zien, ze zeurt wel een beetje teveel).quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze praat wat kinds, maar goed, ik vind haar al een stuk leuker dan Leipe Lieke.

ik vind "Dat meisje" wel een leuke naamquote:

Aha. Nou, ik moet zeggen dat ze dan overtuigend acteren, want zonder die informatie lijkt het heel echtquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren hebben ze afgesproken een soort van breuk te faken tussen Eric en Syl en Eric en Huub.
Syl vanmorgen tegen Natas dat Eric vervelend doet de laatste dagen en Eric en Huub weinig contact.
Het doel is verwarring zaaien en een soort stemronde a la Nena te forceren, of zoiets.

Likkende Lassie was zo goed bezig, dat hij de villa moest verlaten. Volgens mij heeft geen enkele bewoner hem serieus genomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, gaby deed niet anders en daar werd niks over gezegd![]()
En likkende lassie was ook aardig bezig

Het was vannacht weer raak. De streams gingen eraf, dus we kunnen welgevoeglijk aannemen dat Brian het weer tergend lang heeft geprobeerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef StephanL het volgende:
Huub tegen Amanda "Hoe die benen toch eens bij elkaar. Nee ik heb pijn."

Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeftquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef proh het volgende:
[..]
verwarring, Sylvia zei straks ook al tegen Natasia dat ze Eric irritant vond de laatste week...

Syl, Eric en Huub stonden toen bij de paarden en ze hadden het er idd over dat ze met z'n 3en overtuigend moesten zijn. Het lijkt te lukken!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou, ik moet zeggen dat ze dan overtuigend acteren, want zonder die informatie lijkt het heel echt![]()

Gaat toch nooit lukken zolang Natasia er zit?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeft
Hij wil Brian er als eerste uit.... meesterlijk plan van eric, Brian heeft de meeste dekking in het hele huis![]()

Eric heeft vorige keer - stemronde Huub - ook iedereen voor de gek gehouden, zelfs de streamers!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gister voor hij ging slapen en hij alleen naast huub lag, zei eric dat wat hem betreft nico er niet als eerste uit hoeft
Hij wil Brian er als eerste uit.... meesterlijk plan van eric, Brian heeft de meeste dekking in het hele huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |