Ja ik was net te laatquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:31 schreef Marrije het volgende:
Waarschuwing voor stream 1
Dat is nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:41 schreef itsme het volgende:
en klopt het dat dat verwende loeder met maatje 36 mee mag terwijl ze niet eens aan de danslessen mee heeft gedaan?![]()
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk.
Ik denk van wel, maar ik schijn de enige te zijn die dat heeft gehoord uit de mond van Natas.
Demnis heeft zoiets ook gehoord uit de mond van Huub.. .
Ben ik niet meer de enigequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mocht![]()
Toch blijft het een raar verhaal als ze Natasia zonder een stemming mee laten gaan. Het hoort bij de danscursus die ze krijgen.. daar heeft Natasia helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Marije ik heb het haar ook horen zeggen tegen Syl.. dat ze mee mocht![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Toch blijft het een raar verhaal als ze Natasia zonder een stemming mee laten gaan. Het hoort bij de danscursus die ze krijgen.. daar heeft Natasia helemaal niets mee.
Mocht het zo zijn dat ze het via achter voor elkaar heeft gekregen om dit uitje zomaar in de schoot geworpen te krijgen.. dan verwacht ik op z'n minst een opstand van de andere miljonairs!! (ijdele hoop.. ik wet het..)
Toch de opstand dat Natas niet zomaar mee mag met het uitje voor de dansers?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nicolaas: 'Stilte voor de storm, ik heb het gevoel dat er iets te gebeuren staat.'
Vreemd, want Huub heeft o.a. op zijn weblog ook al iets van die strekking gezegd.
Vanavond keet in de Villa?
[afbeelding]
Hoe vertederend......................quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
Wat is Amanda ook een kleuter.... een hele kaart vol met lipafdrukken. ^^
misschien wil ze strax wel vriendschapsringen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef proh het volgende:
typisch een klein tienermeisje; zoentjes op een kaart, bleh!
heb ik vannacht gedaan. Ik heb een hele Cos titel aan Brian's verjaardag opgeofferd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
Brian is echt vandaag jarig en niemand van Fok die de moeite heeft genomen een felicitatietopic voor m aan te maken![]()
Moest je daar over beginnen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
Brian is echt vandaag jarig en niemand van Fok die de moeite heeft genomen een felicitatietopic voor m aan te maken![]()
Deze is van Amanda.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Ik snap even iets niet (kom net kijken): als die bos rozen van iemand buiten de villa is, waarom doet Amanda er dan een volgezoende kaart aan?
Beterquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de TT is nou ook weinig te merken.
![]()
Omdat ze allemaal een tik van de molen hebben gekregen daar in dat huis.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Ik snap even iets niet (kom net kijken): als die bos rozen van iemand buiten de villa is, waarom doet Amanda er dan een volgezoende kaart aan?
Oh... ah ja, dat verklaart veel. Die witte is zeker haar 'liefdesknopje'quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze is van Amanda.
Eerder op de dag was al een andere bos rozen gebracht van een fan.
Volgens mij hebben ze die zelf mee naar binnen genomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal een tik van de molen hebben gekregen daar in dat huis.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die zelf mee naar binnen genomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |