Geef ik je 100% gelijk in. Had dat ook wel zeker gedaan, maar hij was me al voorbij johquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:38 schreef Roffa-el het volgende:
vet!
maar je had ook wel een beetje kunne afremmen en plaats voor hem maken, jij ben hier de volwassene![]()
Spelfouten zijn gemaakt door de vermoeidheidquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef CrazyTaxi het volgende:
Je kan leuk vertellen. Weinig spelfouten (vondt). Leest lekker weg. Duidelijk taal, geen overbodige zinnen of bij-zinnen. Ik ga akkoord. Geef je voor dit betoog een 7,5.![]()
t is zelfs zo netjes dat je over de waarheid van het verhaal zou kunnen gaan twijfelen. Alleen heb ik Opa_Vertelt nog nooit op een leugen kunnen betrappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef CrazyTaxi het volgende:
Je kan leuk vertellen. Weinig spelfouten (vondt). Leest lekker weg. Duidelijk taal, geen overbodige zinnen of bij-zinnen. Ik ga akkoord. Geef je voor dit betoog een 7,5.![]()
270 ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:03 schreef NickB het volgende:
250 op die weg is al gehaalt, maar wat een n00bs![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:58 schreef lipje het volgende:
[..]
t is zelfs zo netjes dat je over de waarheid van het verhaal zou kunnen gaan twijfelen. Alleen heb ik Opa_Vertelt nog nooit op een leugen kunnen betrappen![]()
Dus heb ik je tot nu toe niet op een leugen kunnen betrappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Dit is volgens mij ook de eerste gebeurtenis die ik op Fok! zet waar ik er goed van afkom.
Whehehequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus heb ik je tot nu toe niet op een leugen kunnen betrappen
Ja, later thuis komen omdat zo'n gast met zijn slome barrel niet kan inhalen. Zou het em ook lekker zelf uit laten zoeken als ik het zag gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat me echter verbaasde, is dat echt NIEMAND van de overige weggebruikers bleef staan,
of stopte om te helpen. Ik bedoel, het wat echt een uiterst heftig uitziend (wel eenzijdig, maar toch)
ongeluk dat daar gebeurde, en toch reden de mensen gewoon door alsof er niets aan de hand was.
Ik kreeg nauwelijks de ruimte om de weg oversteken om bij die gastjes te komen.
Echt onbegrijpelijk, voor hetzelfde geld ligt er iemand te sterven ofzo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik dat filmpje zo bejkijk O_v....
die Corrado staat achterstevoren?
Wtf waarom 112 bellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa_vertelt:
Na 112 te hebben gebeld,
Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wtf waarom 112 bellenhij was toch niet erg gewond.
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,
weet ik veel dat het alleen schrammen/sneetjes zijn.. Heb ze, toen ik zag dat
het niets ernstigs was, ook meteen vertelt dat het schrammen/sneetjes waren.
Is toch niet zo raar?
270 Nm orgineel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef BolleSmurf het volgende:
Chipped jah...Das vals spelen. Hoeveel koppel zonder chip ? Wel een verhaal overigens
No problemquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn geredenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef SnowBite het volgende:
Jeetje, die gast heeft nog verdomd geluk dat ie niet frontaal tegen een andere wagen of een boom is geknald.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn gereden
Als je m echt kwijt bent denk je idd alleen maar "OMG laat er niemand anders last van hebben"quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Roffa-el het volgende:
[..]
ik moest lachen
volgens mij sta je echt doodsangsten uit, als je met 130 richting weiland gaan vliegend over slootjes .. ik denk dat hij vanaf nu wel zn gordel gaat dragen, dus je hebt hem een goed lesje geleerd![]()
Lekkere vergelijk ook, een Sportwagen GTA heeft 250 pkquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Die vergelijking snap ik niet helemaal..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Iets?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Pascal86 het volgende:
[afbeelding]
dat is een v6 3.2 en gaat nog maar iets sneller dan dat ding van jou.
Buurman heeft zo'n ding en zit iets onder 8 seconden aan de 100.
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
^krijg je met die kut diesels.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen isquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisiequote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. Deze Corrado had een beter baasje verdient.
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
270 Nm orgineel.
De mijne weegt trouwens 1395kg, een Corrado maar 1118kg
Als je dit topic leest weet je iig. waarom er nog weinig goede Corrado's zijn. Er rijden gewoon te veel domme petje-rukkerts in.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. ..
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen is), maar op het circuit is de BMW kansloos
Ach zelfs dan kun je met een gezinskar andere eruit rijden. Als er maar genoeg bochten zijn die jij kent en de andere niet dan ben je al gauw sneller hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelDesalniettemin leuke prestatie voor een Ubergezinskar....
Er begint binnenkort een overheidscampagne om vaker 112 te bellen, bijvoorbeeld ook bij een heterdaadje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
Dat is de nieuwste, dees is aantal jaartjes oud en ik weet het verders ook niet maar wat mijn buurman vertelde:quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
qoute van autoweek.quote:Motor: dwars-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 3179 cc, boring x slag 93,0 x 78,0 mm, compr. verh. 10,5:1, max. vermogen 184 kW/250 pk bij 6200 tpm, max. koppel 300 bij 4800 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk multilink + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 12,1 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,43/1,76/1,41 m, wielbasis 2,60 m, banden 225/45 R 17, kofferruimte 360-1180 l, tankinh. 63 l, gewicht 1460 kg, laadverm. 495 kg, aanhanger geremd 1400 kg.
Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 7,4 s, 80-120 km/u in 4/5 7,8/9,5 s, testverbruik 15,9 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 67,5/69,5 dB
ik rij zelf een C5 3.0i v6 en in sportstand kan ben ik vaak nog sneller dan de gemiddelde sjonnie carquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..
Voor dat soort mensen is een verschil van 2 of 3 seconden maar 'iets sneller'..
Ik heb gehoord dat Corrado's qua constructie zeer stevig zijn. Dus weinig bodyroll: altijd bruikbaar op het circuit...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisie![]()
Niet iedereen is suïcidaalquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
En voor alle koekblikkers die beweren dat auto's sneller zijn in de bochten:
http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
1. Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ellende-dingen vind ik dat. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.
Pakken we een weg met flink veel bochten, eens zien wie er dan nog een grote mond heeft.
Waarom lever je dan commentaar is een auto vs auto topic?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.
Leer lezen man. Ik reed geen 130, ik reed gewoon 80/90.quote:2. Je loopt stoer te doen met je zogenaamde snelle koekblik. 130 waar je 80 mag.. wauw![]()
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forumquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe oud ben je?
Klopt door het gewicht en de 535d is enorm zwaar in de neus. De GTA kon de vorige generatie M3 enorm goed bijhouden op het circuit mede door z'n lagere gewicht. Kwam natuurlijk wel tekort aan pk's op de rechte stukken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzo![]()
De GTA als M3 tegenhanger vind ik dan wel weer zwaar overschat. Zo'n ding is nauwelijks sneller dan mijn ouwe 330. En kost minstens het dubbele per km.![]()
Dat 'tof' vinden valt wel mee, zie ook het 'verhaal het fikse domper' in de topictitel..quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.
Jeweetsquote:Ochnee, tuurlijk niet, jij bent de bochtenkoning
* Opa_vertelt kijkt snel in welk forum hij zit. Hmm, dit is toch PTA?quote:Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiend
Dan bedoel jij een andere weg, want;quote:Ik rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren.
Wow, nou draai je de boel om. Lees het nog eens. Ik was al lang en breed uit zicht voor hem,quote:Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.
Ochnee, tuurlijk niet, jij bent de bochtenkoning
Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiendIk rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren. Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
..idd, en ik dacht nog wel dat ik het duidelijk had omschrevenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
begrijpend lezen is ook een vak apart eh
![]()
![]()
![]()
aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilistquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forumhttp://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
[..]
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
Sneue motorrijders die het over koekblikkers hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
Niet wat ik rijd. Wel mooie motor... en sowieso stoerder dan een koekblik, alleen maar omdat 'ie 2 wielen heeft. Wel leuk geprobeerd overigens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilist![]()
zal die echt van wakker liggen hoor![]()
oja het volgende lijkt me meer bij een midlife-crisis horen![]()
[afbeelding]
quote:Van apeldoorn richting deventer. Eenmaal teidens het paseeren met een snelheid............. Kwam er 1 Tegemoet kommende auto aan die geen 80 reed dus ik wijk uit naar rechts..
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
[..]![]()
Zo die wagen ziet eruit zegquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
[..]
![]()
Ah dat idee had je zelf ook alquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb me er even geregistreerd om er op een nette manier te vertellen hoe de vork nou echt in de steel zat..
..wacht alleen nog even op de activatielink. (kan even duren, doen ze daar handmatig)
Ja, maar wel op een nette manier, leek me best een geschikte gozer en vond het op zich bestquote:
dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef bluebit het volgende:
[..]
dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.
overigens is dit al eens geprobeerd in top gear, autocoureur tegen motorcoureur......ze waren even snel over een circuit, de auto kwam de motor voorbij in de bochten, terwijl de motor weer uitliep op de rechte stukken.
ja??? ik zou zeggen : pak je calculator er bij en ga eens rekenen......ga je vervolgens maar schamenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
OMFG ik dacht die schade valt wel mee maar die foto's echt geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
[..]![]()
7min32s Yamaha YZF-R1 998cc "sliders" 155bhp/188kgquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
ah, het scheelt inderdaad wel 32 sec.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
quote:7min32s Yamaha YZF-R1 998cc "sliders" 155bhp/188kg
7min54s Toyota Supra mkIV 2997cc gareth bolton 500bhp/1495kg
Easy E. zat in in NWA...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Public Enemy's "fight the power" knalt door de speakers en ik reik naar de autoradio om het
volume even wat tandjes lager te zetten. Nu even de motor aanhoren in plaats van Easy E.
Corrado staat op Golf II plaat, en Corrado is vooral ZWAAR. Niettemin zijn er niet zoveel meer over, en zoals Opa verteld, gaat meneer er 1 op 1 eenzijdig (en niet zo'n beetje ook) af. Corrado is geen circuit wagen. Wel een bijzondere wagen, en met name met de 2.9 VR6, anders dan de 2.8 VR6, niet eens de Pk's maar trekt ding de straatstenen eruit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:19 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Corrado's qua constructie zeer stevig zijn. Dus weinig bodyroll: altijd bruikbaar op het circuit...
Wat ik vooral bedoel is dat de constructie zeer stevig is, staat me iets bij van dat de Corrado veel dikker gelast is ofzo...quote:Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Corrado staat op Golf II plaat, en Corrado is vooral ZWAAR. Niettemin zijn er niet zoveel meer over, en zoals Opa verteld, gaat meneer er 1 op 1 eenzijdig (en niet zo'n beetje ook) af. Corrado is geen circuit wagen. Wel een bijzondere wagen, en met name met de 2.9 VR6, anders dan de 2.8 VR6, niet eens de Pk's maar trekt ding de straatstenen eruit.
Dat Diesels de nieuwe GTI/GSi's zijn stiekem zij ik hier al 4 jaar geleden. Wel bij chippen worden de bakken vrij frequent aan gort gereden, en Turbo die kapot slaat en via inlaat in stukjes naar binnen slaat komt ook relatief vaak voor. Bekend zijn vooral Renault en de 1.9 TDI. Zegt ook iets dat vooral die DCi en TDi die potentie hebben.
Zelf vorig jaar meegemaakt met een Scenic. Vrij heftig, slaat de auto op hol. Slaat de turbo kapot, slaat vaak seal kapot, en gaat de auto op zijn eigen motorolie vol gas op hol slaan. En dan donderttie letterlijk stilstaand volgas aan gort. Bijzonder om mee te maken. Sleutel uit contact, en ding blaast zichzelf op in 10 seconden.
Ja, wat voor motor dan ook he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef bluebit het volgende:
[..]
dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.
overigens is dit al eens geprobeerd in top gear, autocoureur tegen motorcoureur......ze waren even snel over een circuit, de auto kwam de motor voorbij in de bochten, terwijl de motor weer uitliep op de rechte stukken.
Dan was de motor toch in het voordeel aangezien die alleen maar extreem langzaam bochtne kan nemen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, wat voor motor dan ook he.Een auto van dik een ton tegen een motor van 10.000 euro ofzo. Als je hetzelfde geld aan de motor als aan de auto uit gaat geven krijg je ook een heel andere race. Bovendien zaten er veel extreem langzame bochten in dat circuit.
Ja, er zijn 2 kleine (10 meter ofzo) onverharde stukjes. Maar is normaal overheen te rijden als het droog isquote:Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef Neluhz het volgende:
hey, je komt uit de buurt (wilp :p), ik rij altijd vaak via die route naar school
ik d8 trouwens dat die weg open lag? van de week iig?
quote:Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Even link doorsturen van het topic naar de regio politie, hebben ze wat bij te lezen
Dat hebben al die figuren die in dat soort auto's rijden toch niet?quote:Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef -Muse- het volgende:
Ander verhaal, en heeft die dude zn school niet afgemaakt ofzo? :S
oh wie post daar ff een link naar dit topci whehequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
[..]![]()
Die link staat er al langquote:Op zondag 15 april 2007 14:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
oh wie post daar ff een link naar dit topci whehe
dat taalgebruik btw.. en zn vriendin heeft een 'wiples'
*spuitelf*
Je mist nog wat onderdeeltjes:quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Update:
Foto van de Corrado toen hij nog heel was: (hij had hem pas iets langer dan een maandje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Plek waar het ongeluk gebeurde (met hendig sjieke slipsporen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Corrado nu (front in puin, auto rondom bekrast):
[afbeelding]
[afbeelding]
(Let niet op de data van het fotoapparaat. Stond niet juist ingesteld)
Die lagen her en der verspreid in het weilandquote:Op zondag 15 april 2007 15:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je mist nog wat onderdeeltjes:
[afbeelding]
Dat is toch de reden dat vrachtwagens zijn uitgerust met een motorrem? Wat kan je er dan wel tegen doen, lijkt me niet dat ie m door je remmen heen douwt.. of begint de koppeling dan te slippen?quote:Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Zelf vorig jaar meegemaakt met een Scenic. Vrij heftig, slaat de auto op hol. Slaat de turbo kapot, slaat vaak seal kapot, en gaat de auto op zijn eigen motorolie vol gas op hol slaan. En dan donderttie letterlijk stilstaand volgas aan gort. Bijzonder om mee te maken. Sleutel uit contact, en ding blaast zichzelf op in 10 seconden.
quote:Well obviously I'm not going to ride the bike because I'm a hetrosexual and I don't like wearing rubber trousers
Klopt. Ik heb die link daar neer gezetquote:
Inderdaad zonde van die wagen, vindt het ook best wel een mooie corrado.quote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef Powerpaultje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb die link daar neer gezet
Tis jammer van de corrado zeker omdattie hem nog maar een maandje heeft maar als ik een auto net een maandje zou hebben zou ik er echt nog geen gekke dingetjes mee uithalen
Eerst even ding goed onder controle hebben en dan rustig aan eens kijken wat de auto kan.
Ik heb het een keer gehad, ik heb het toen opgelost door hem in zijn 3e versnelling te zetten, rem intrappen en dan gewoon de koppeling laten schieten. Ik weet het, het is niet gezond voor je blok, maar hij was wel meteen uit en heeft maar minimale schade opgelopen! (turbo doet het nog goed)quote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat is toch de reden dat vrachtwagens zijn uitgerust met een motorrem? Wat kan je er dan wel tegen doen, lijkt me niet dat ie m door je remmen heen douwt.. of begint de koppeling dan te slippen?![]()
Je zou eens moeten weten hoeveel scholieren daar normaalgesproken fietsen..quote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Je zal er maar net fietsen op dat fietspad![]()
Wat een idioot![]()
Twentequote:Op zondag 15 april 2007 17:20 schreef PNG het volgende:
Ik kwam niet meer bij van het lachen:
Yo Corrado_Apeldoorn, hier Laguna_Twente !
Geniaal
quote:Ik heb hem verkocht omdat me kammeraad Corrado_Apeldoorn .. net zijn rijbewijs had en graag een Corrado wilde hebben ...
En klagen dat de tegenligger harder dan 80 reed terwijl hij aan de afgelegde afstand door sloten en veld te zien ook niet bepaald 80 reed...quote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Je zal er maar net fietsen op dat fietspad![]()
Wat een idioot![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
En klagen dat de tegenligger harder dan 80 reed terwijl hij aan de afgelegde afstand door sloten en veld te zien ook niet bepaald 80 reed...
Ach, het is maar net hoe je het brengt. Kijk, als ik daar begonnen was met "rij ik in mijn überlaguna,quote:Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef bluebit het volgende:
[offtopic]
Hey,
ik verwachtte bijna dat je van dat andere forum geschopt zou worden, maar ieder reageert wel sportief/sympathiek. komt natuurlijk ook door je prettige manier van communiceren
complimenten
[/offtopic]
[ontopic]
leuk verhaal! Vooral de link met dat corrada forum! Internet kan toch een klein wereldje zijn.
Stereotype is vooralquote:Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
echt een "steirieotiepe" die Corrado gast
2 of 3 seconde is een wereld van verschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..
Voor dat soort mensen is een verschil van 2 of 3 seconden maar 'iets sneller'..
Nou PNG, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel geloof. Ik heb zelf een tijdje in het "VW-wereldje"quote:Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef PNG het volgende:
[..]
Stereotype is vooral
'ik heb hem net een maand, maar ga hem zeker maken, en hij wordt nu parelmoer en nog veel mooier'.
Ik heb zomaar een vermoeden dat de kosten van zijn schade nog niet helemaal doorgedrongen zijn.
Dank, maar ik moet zeggen dat ik écht stomverbaast was dat echt niemand stopte..quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Topverhaal!
Juiste actie van je, om even te stoppen. In NL denkt het overgrote deel van de weggebruikers enkel en alleen aan zichzelf.
Hulde!
Wat ben jij een ongelofelijke randebiel zeg. Je zet jezelf echt voor schut hier gast, niemand heeft hier gezegt dat die Laguna sneller is dan een motor en ook niet dat een auto sneller is dan een motor op circuit of wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forumhttp://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
[..]
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
Hou je gemak joh, zo zijn die motorrijders nou eenmaal. Voelen zich verheven omdat ze een beetje hard kunnen optrekken. Over het algemeen zijn het toch allemaal schijterds die hun motor even op het rechte stuk op het achterwiel trekken maar zodra ze bij een bocht komen 30 kleuren stront schijten.quote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke randebiel zeg. Je zet jezelf echt voor schut hier gast, niemand heeft hier gezegt dat die Laguna sneller is dan een motor en ook niet dat een auto sneller is dan een motor op circuit of wat dan ook.
Houd je waffel dicht met je idiote opmerking, en flikker een eind op naar dat nichtenforum van je. Ik heb echt een schijthekel aan mannetjes als jij![]()
![]()
die volg ik ff niet, volgens mij ziet hij juist wel de ernst in door te stoppen en te kijken of ie hulp kan bieden.quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef errorken het volgende:
Die remsporen gaan over een fietspad, dat met dit weer druk gebruikt wordt. Zo te zien was de kans groot dat hij iemand zou neergemaaid hebben. Het ergste is nog dat je zelf de ernst van dit hele verhaal niet eens inziet: je vraagt je zelfs af waarom er niemand stopt om te helpen ?!
Pff, uitlokken, ik trek zo vaak vlug/snel op bij stoplichten, als zo'n grapjurk dan meteen denkt dat er geraced moet worden, is het dus echt niet mijn schuld, maar gewoon ZIJN domme machogedrag.quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef errorken het volgende:
Die remsporen gaan over een fietspad, dat met dit weer druk gebruikt wordt. Zo te zien was de kans groot dat hij iemand zou neergemaaid hebben. Het ergste is nog dat je zelf de ernst van dit hele verhaal niet eens inziet: je vraagt je zelfs af waarom er niemand stopt om te helpen ?!
Stel: ik probeer jou neer te schieten, maar dat mislukt. De kogel weerkaatst en raakt mij. Jij gaat mijj dan vervolgens helpen ? Uiteindelijk probeerde hij wel een aanslag te plegen op de tegenligger en mogelijke gebruikers van het voet- of fietspad. Weliswaar door gebrek aan verstand, en niet uit voorbedachte rade, maar toch. Jij bent trouwens ook medeplichtig door het mee uit lokken van dit 'spel'.
Zulke mensen moeten ze gewoon kei hard betstraffen en voor ettelijke jaren auto en rijbewijs afnemen.
kogels, aanslagenquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef errorken het volgende:
Stel: ik probeer jou neer te schieten, maar dat mislukt. De kogel weerkaatst en raakt mij. Jij gaat mijj dan vervolgens helpen ? Uiteindelijk probeerde hij wel een aanslag te plegen op de tegenligger en mogelijke gebruikers van het voet- of fietspad.
Amenquote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
kogels, aanslagenHet is wel een verschil of iemand je wilt inhalen met een auto of dat iemand je bewust van het leven wil beroven, maar misschien ligt dat aan mij
En opa heeft niets uitgelokt. Hij ging idd gewoon lekker rijden op een weg die hij als zijn broekzak kent. Dat hij risico's neemt ok, maar zolang het goed gaat is er niets aan de hand. Dat die knakker in zijn corrado vervolgens stoer gaat inhalen op een drukke weg is dus echt nooit opa zijn fout. Dat is gewoon een aparte gebeurtenis. Misschien wou hij laten zien dat hij stoer was, maar opa heeft nooit de itentie gehad dat die corradorijder zichzelf en anderen in gevaarlijke situaties zou plaatsen. Dat is de keuze van die corradorijder geweest.
Als hij een tegenligger, of zwakke weggebruiker, had aangereden tijdens deze (compleet zinloze) actie, kan je dit toch moelilijk gelijk stellen met een normaal inhaal manoevre ? Hij was aan het racen, vertoonde roekeloos gedrag en reed minstens 50km te hard op een enkele baan zonder verhoogde bermen of afgeschermde fiets/voetpaden. Dit zou doodslag zijn ten gevolge van roekeloos rijgedrag.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
kogels, aanslagenHet is wel een verschil of iemand je wilt inhalen met een auto of dat iemand je bewust van het leven wil beroven, maar misschien ligt dat aan mij
Daar heb je wel een punt.quote:En opa heeft niets uitgelokt. Hij ging idd gewoon lekker rijden op een weg die hij als zijn broekzak kent. Dat hij risico's neemt ok, maar zolang het goed gaat is er niets aan de hand. Dat die knakker in zijn corrado vervolgens stoer gaat inhalen op een drukke weg is dus echt nooit opa zijn fout. Dat is gewoon een aparte gebeurtenis. Misschien wou hij laten zien dat hij stoer was, maar opa heeft nooit de itentie gehad dat die corradorijder zichzelf en anderen in gevaarlijke situaties zou plaatsen. Dat is de keuze van die corradorijder geweest.
Doodslag ja, nog altijd geen moord. En ik snap niet wat het probleem is, er is niets gebeurd waarom dan praten over zaken als stel dat het een familielid was geweest. Ja stel dat dat zo geweest was, dan had ik hem voor al zijn centen aangeklaagd en had ie waarschijnlijk 2 jaar playstation moeten spelen in de gevangenisquote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef errorken het volgende:
[..]
Als hij een tegenligger, of zwakke weggebruiker, had aangereden tijdens deze (compleet zinloze) actie, kan je dit toch moelilijk gelijk stellen met een normaal inhaal manoevre ? Hij was aan het racen, vertoonde roekeloos gedrag en reed minstens 50km te hard op een enkele baan zonder verhoogde bermen of afgeschermde fiets/voetpaden. Dit zou doodslag zijn ten gevolge van roekeloos rijgedrag.
Denk eens even dat jij die tegenligger was ? Of voetganger ? Of dat het jou zoon/dochter/broer/zus is ?
Erg triest.
[..]
Daar heb je wel een punt.
Sorry ik kwam iets te fel uit de hoek. Zal wel de werkstress zijnquote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou je gemak joh, zo zijn die motorrijders nou eenmaal. Voelen zich verheven omdat ze een beetje hard kunnen optrekken. Over het algemeen zijn het toch allemaal schijterds die hun motor even op het rechte stuk op het achterwiel trekken maar zodra ze bij een bocht komen 30 kleuren stront schijten.
No problem, maak je niet drukquote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Sorry ik kwam iets te fel uit de hoek. Zal wel de werkstress zijn
Wordt zelfs hoogstens dood door schuld...quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
Doodslag ja, nog altijd geen moord. En ik snap niet wat het probleem is, er is niets gebeurd waarom dan praten over zaken als stel dat het een familielid was geweest. Ja stel dat dat zo geweest was, dan had ik hem voor al zijn centen aangeklaagd en had ie waarschijnlijk 2 jaar playstation moeten spelen in de gevangenisTuurlijk neemt hij onverantwoorde risico's, maar je doet net of de wereld vergaat terwijl het een simpel eenzijdig ongeluk is geweest. Laten we hopen dat ie er van leert en nooit meer zulke fratsen uithaalt
En dan kan hij z'n rijvaardigheden bijspijkeren tijdens het spelen van Need For Speed deel zoveel.quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
...had ie waarschijnlijk 2 jaar playstation moeten spelen in de gevangenis
De C was niet total volgens mij, de wagen is (naar horen) niet krom ofzo.quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Go0s het volgende:
Erg sociaal van je om tegen de politie niks te zeggen over de snelheid van die G60. Alleen misschien niet zo handig is dat je dat op internet zet
Btw (ik als VW liefhebber, alhoewel ik de Corrado een van de minste vind), was de Cor total? Hij lijkt me niet echt fris meer dan zo'n dukes of hazert style jump
Dat geblaat heeft niks met motoren te maken, meer met compensatiegedrag voor te grote ego's of te kleine bepaalde lichaamsdelen. Ik rij zelf auto en motor en vind het een mooi verhaal, omdat iemand hier duidelijk een lesje geleerd heeft en het gelukkig relatief goed afgelopen is.quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef Bob-B het volgende:
Tijd dat een modje gaat snoeien in dit topic, geen doorkomen aan met al die stumpers die over motoren beginnen.
Ik geloof dattie optisch alles rechtzet, dat die auto een partij ontiegelijke oplawaaien heeft gehad, en dat die nooit op een richtbank beland. RV leek op de foto's bv een flinke klap gehad te hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou PNG, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel geloof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |