abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48350060
http://www.youtube.com/watch?v=KnuqiHuLDkQ
quote:
Well obviously I'm not going to ride the bike because I'm a hetrosexual and I don't like wearing rubber trousers
pi_48350076
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die link staat er al lang
Klopt. Ik heb die link daar neer gezet
Tis jammer van de corrado zeker omdattie hem nog maar een maandje heeft maar als ik een auto net een maandje zou hebben zou ik er echt nog geen gekke dingetjes mee uithalen
Eerst even ding goed onder controle hebben en dan rustig aan eens kijken wat de auto kan.
pi_48350591
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef Powerpaultje het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb die link daar neer gezet
Tis jammer van de corrado zeker omdattie hem nog maar een maandje heeft maar als ik een auto net een maandje zou hebben zou ik er echt nog geen gekke dingetjes mee uithalen
Eerst even ding goed onder controle hebben en dan rustig aan eens kijken wat de auto kan.
Inderdaad zonde van die wagen, vindt het ook best wel een mooie corrado.
Ben trouwens wel benieuwd wat die gozer te zeggen heeft, nu ik/we zijn 'geheimpje' heb(ben) verklapt.
Nee.
pi_48350787
Wat een kansloze mavorukker!
pi_48351884
Je zal er maar net fietsen op dat fietspad
Wat een idioot
pi_48351926
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Dat is toch de reden dat vrachtwagens zijn uitgerust met een motorrem? Wat kan je er dan wel tegen doen, lijkt me niet dat ie m door je remmen heen douwt.. of begint de koppeling dan te slippen?
Ik heb het een keer gehad, ik heb het toen opgelost door hem in zijn 3e versnelling te zetten, rem intrappen en dan gewoon de koppeling laten schieten. Ik weet het, het is niet gezond voor je blok, maar hij was wel meteen uit en heeft maar minimale schade opgelopen! (turbo doet het nog goed)
pi_48352284
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een idioot
Je zou eens moeten weten hoeveel scholieren daar normaalgesproken fietsen..
Nee.
pi_48352551
Ik kwam niet meer bij van het lachen:

Yo Corrado_Apeldoorn, hier Laguna_Twente !

Geniaal
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_48352702
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:20 schreef PNG het volgende:
Ik kwam niet meer bij van het lachen:

Yo Corrado_Apeldoorn, hier Laguna_Twente !

Geniaal
Twente

Twello

..en dan nog zo'n 27mc-geluidje erachteraan!
Nee.
pi_48353160
Hier trouwens een quote van de vorige eigenaar van die Corrado..
quote:
Ik heb hem verkocht omdat me kammeraad Corrado_Apeldoorn .. net zijn rijbewijs had en graag een Corrado wilde hebben ...
Nee.
  zondag 15 april 2007 @ 18:23:18 #131
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_48354420
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een idioot
En klagen dat de tegenligger harder dan 80 reed terwijl hij aan de afgelegde afstand door sloten en veld te zien ook niet bepaald 80 reed...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_48361403
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef Dromer het volgende:

[..]

En klagen dat de tegenligger harder dan 80 reed terwijl hij aan de afgelegde afstand door sloten en veld te zien ook niet bepaald 80 reed...
Nee.
pi_48361760
wat een verhaal dit

echt een "steirieotiepe" die Corrado gast
pi_48361813
[offtopic]
Hey,

ik verwachtte bijna dat je van dat andere forum geschopt zou worden, maar ieder reageert wel sportief/sympathiek. komt natuurlijk ook door je prettige manier van communiceren

complimenten
[/offtopic]

[ontopic]
leuk verhaal! Vooral de link met dat corrada forum! Internet kan toch een klein wereldje zijn.
pi_48361947
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef bluebit het volgende:
[offtopic]
Hey,

ik verwachtte bijna dat je van dat andere forum geschopt zou worden, maar ieder reageert wel sportief/sympathiek. komt natuurlijk ook door je prettige manier van communiceren

complimenten
[/offtopic]

[ontopic]
leuk verhaal! Vooral de link met dat corrada forum! Internet kan toch een klein wereldje zijn.
Ach, het is maar net hoe je het brengt. Kijk, als ik daar begonnen was met "rij ik in mijn überlaguna,
zie ik ineens zo'n slome sjonnie-carrado achter me", hadden ze geen spaan van me heelgelaten.
Maar dat was ook niet nodig, de Corrado vindt ik één van de mooiere (normaal geprijsde) coupé's van die jaren.
Nee.
pi_48373660
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
echt een "steirieotiepe" die Corrado gast
Stereotype is vooral
'ik heb hem net een maand, maar ga hem zeker maken, en hij wordt nu parelmoer en nog veel mooier'.

Ik heb zomaar een vermoeden dat de kosten van zijn schade nog niet helemaal doorgedrongen zijn.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_48373913
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..
Voor dat soort mensen is een verschil van 2 of 3 seconden maar 'iets sneller'..
2 of 3 seconde is een wereld van verschil
  maandag 16 april 2007 @ 10:43:00 #138
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_48374203
Topverhaal!

Juiste actie van je, om even te stoppen. In NL denkt het overgrote deel van de weggebruikers enkel en alleen aan zichzelf.

Hulde!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_48378481
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef PNG het volgende:

[..]

Stereotype is vooral
'ik heb hem net een maand, maar ga hem zeker maken, en hij wordt nu parelmoer en nog veel mooier'.

Ik heb zomaar een vermoeden dat de kosten van zijn schade nog niet helemaal doorgedrongen zijn.
Nou PNG, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel geloof. Ik heb zelf een tijdje in het "VW-wereldje"
gezeten, en moet zeggen dat de échte fanatici wonderen kunnen verrichten met zo'n schadewagen.
Aangezien dit gozertje nog thuis woont (dus geen onkosten), en werkt als autospuiter (wordt best
goed betaald) bij een grote (lees: bekende) garage hier in de buurt, zou het zomaar kunnen dat hij er
weer iets moois* van maakt...

*(let wel: "beauty is in the eye of the beholder")
Nee.
pi_48378526
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Topverhaal!

Juiste actie van je, om even te stoppen. In NL denkt het overgrote deel van de weggebruikers enkel en alleen aan zichzelf.

Hulde!
Dank, maar ik moet zeggen dat ik écht stomverbaast was dat echt niemand stopte..
Nee.
pi_48385343
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forum http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
[..]

Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
Wat ben jij een ongelofelijke randebiel zeg. Je zet jezelf echt voor schut hier gast, niemand heeft hier gezegt dat die Laguna sneller is dan een motor en ook niet dat een auto sneller is dan een motor op circuit of wat dan ook.

Houd je waffel dicht met je idiote opmerking, en flikker een eind op naar dat nichtenforum van je. Ik heb echt een schijthekel aan mannetjes als jij
  maandag 16 april 2007 @ 17:59:58 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48387313
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelofelijke randebiel zeg. Je zet jezelf echt voor schut hier gast, niemand heeft hier gezegt dat die Laguna sneller is dan een motor en ook niet dat een auto sneller is dan een motor op circuit of wat dan ook.

Houd je waffel dicht met je idiote opmerking, en flikker een eind op naar dat nichtenforum van je. Ik heb echt een schijthekel aan mannetjes als jij
Hou je gemak joh, zo zijn die motorrijders nou eenmaal. Voelen zich verheven omdat ze een beetje hard kunnen optrekken. Over het algemeen zijn het toch allemaal schijterds die hun motor even op het rechte stuk op het achterwiel trekken maar zodra ze bij een bocht komen 30 kleuren stront schijten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_48387728
Even een rectificatie:

De jongen uit de Corrado had dus wél een gordel om.
Volgens mij zei hij me dat dit níet zo was, maar dit blijkt dus een misverstand te zijn..
Nee.
pi_48391593
Die remsporen gaan over een fietspad, dat met dit weer druk gebruikt wordt. Zo te zien was de kans groot dat hij iemand zou neergemaaid hebben. Het ergste is nog dat je zelf de ernst van dit hele verhaal niet eens inziet: je vraagt je zelfs af waarom er niemand stopt om te helpen ?!

Stel: ik probeer jou neer te schieten, maar dat mislukt. De kogel weerkaatst en raakt mij. Jij gaat mijj dan vervolgens helpen ? Uiteindelijk probeerde hij wel een aanslag te plegen op de tegenligger en mogelijke gebruikers van het voet- of fietspad. Weliswaar door gebrek aan verstand, en niet uit voorbedachte rade, maar toch. Jij bent trouwens ook medeplichtig door het mee uit lokken van dit 'spel'.

Zulke mensen moeten ze gewoon kei hard betstraffen en voor ettelijke jaren auto en rijbewijs afnemen.
pi_48391992
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef errorken het volgende:
Die remsporen gaan over een fietspad, dat met dit weer druk gebruikt wordt. Zo te zien was de kans groot dat hij iemand zou neergemaaid hebben. Het ergste is nog dat je zelf de ernst van dit hele verhaal niet eens inziet: je vraagt je zelfs af waarom er niemand stopt om te helpen ?!
die volg ik ff niet, volgens mij ziet hij juist wel de ernst in door te stoppen en te kijken of ie hulp kan bieden.
En uitlokking is eigenlijk iets voor kinderen, je bent toch volwassen en verantwoordelijk voor je eigen daden. Daarmee zeggende dat de corrado rijder zich niet had moeten laten uitdagen toen opa_vertelt zijn favoriete landweggetje te becrossen, en zeker niet zich niet zolang had moeten opfokken om die gezinsbak in te halen.....en nu dus zelf in de shit zit.
  maandag 16 april 2007 @ 20:15:08 #146
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_48392041
quote:

Stel: ik probeer jou neer te schieten, maar dat mislukt. De kogel weerkaatst en raakt mij. Jij gaat mijj dan vervolgens helpen ? Uiteindelijk probeerde hij wel een aanslag te plegen op de tegenligger en mogelijke gebruikers van het voet- of fietspad. Weliswaar door gebrek aan verstand, en niet uit voorbedachte rade, maar toch. Jij bent trouwens ook medeplichtig door het mee uit lokken van dit 'spel'.

Zulke mensen moeten ze gewoon kei hard betstraffen en voor ettelijke jaren auto en rijbewijs afnemen.
Pff, uitlokken, ik trek zo vaak vlug/snel op bij stoplichten, als zo'n grapjurk dan meteen denkt dat er geraced moet worden, is het dus echt niet mijn schuld, maar gewoon ZIJN domme machogedrag.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  maandag 16 april 2007 @ 20:20:49 #147
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48392274
quote:

Stel: ik probeer jou neer te schieten, maar dat mislukt. De kogel weerkaatst en raakt mij. Jij gaat mijj dan vervolgens helpen ? Uiteindelijk probeerde hij wel een aanslag te plegen op de tegenligger en mogelijke gebruikers van het voet- of fietspad.
kogels, aanslagen Het is wel een verschil of iemand je wilt inhalen met een auto of dat iemand je bewust van het leven wil beroven, maar misschien ligt dat aan mij

En opa heeft niets uitgelokt. Hij ging idd gewoon lekker rijden op een weg die hij als zijn broekzak kent. Dat hij risico's neemt ok, maar zolang het goed gaat is er niets aan de hand. Dat die knakker in zijn corrado vervolgens stoer gaat inhalen op een drukke weg is dus echt nooit opa zijn fout. Dat is gewoon een aparte gebeurtenis. Misschien wou hij laten zien dat hij stoer was, maar opa heeft nooit de itentie gehad dat die corradorijder zichzelf en anderen in gevaarlijke situaties zou plaatsen. Dat is de keuze van die corradorijder geweest.
  maandag 16 april 2007 @ 20:22:20 #148
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_48392329
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

kogels, aanslagen Het is wel een verschil of iemand je wilt inhalen met een auto of dat iemand je bewust van het leven wil beroven, maar misschien ligt dat aan mij

En opa heeft niets uitgelokt. Hij ging idd gewoon lekker rijden op een weg die hij als zijn broekzak kent. Dat hij risico's neemt ok, maar zolang het goed gaat is er niets aan de hand. Dat die knakker in zijn corrado vervolgens stoer gaat inhalen op een drukke weg is dus echt nooit opa zijn fout. Dat is gewoon een aparte gebeurtenis. Misschien wou hij laten zien dat hij stoer was, maar opa heeft nooit de itentie gehad dat die corradorijder zichzelf en anderen in gevaarlijke situaties zou plaatsen. Dat is de keuze van die corradorijder geweest.
Amen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_48392695
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
Als hij een tegenligger, of zwakke weggebruiker, had aangereden tijdens deze (compleet zinloze) actie, kan je dit toch moelilijk gelijk stellen met een normaal inhaal manoevre ? Hij was aan het racen, vertoonde roekeloos gedrag en reed minstens 50km te hard op een enkele baan zonder verhoogde bermen of afgeschermde fiets/voetpaden. Dit zou doodslag zijn ten gevolge van roekeloos rijgedrag.
Denk eens even dat jij die tegenligger was ? Of voetganger ? Of dat het jou zoon/dochter/broer/zus is ?
Erg triest.
quote:
Daar heb je wel een punt.
  maandag 16 april 2007 @ 20:37:29 #150
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48392934
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef errorken het volgende:

[..]

Als hij een tegenligger, of zwakke weggebruiker, had aangereden tijdens deze (compleet zinloze) actie, kan je dit toch moelilijk gelijk stellen met een normaal inhaal manoevre ? Hij was aan het racen, vertoonde roekeloos gedrag en reed minstens 50km te hard op een enkele baan zonder verhoogde bermen of afgeschermde fiets/voetpaden. Dit zou doodslag zijn ten gevolge van roekeloos rijgedrag.
Denk eens even dat jij die tegenligger was ? Of voetganger ? Of dat het jou zoon/dochter/broer/zus is ?
Erg triest.
[..]

Daar heb je wel een punt.
Doodslag ja, nog altijd geen moord. En ik snap niet wat het probleem is, er is niets gebeurd waarom dan praten over zaken als stel dat het een familielid was geweest. Ja stel dat dat zo geweest was, dan had ik hem voor al zijn centen aangeklaagd en had ie waarschijnlijk 2 jaar playstation moeten spelen in de gevangenis Tuurlijk neemt hij onverantwoorde risico's, maar je doet net of de wereld vergaat terwijl het een simpel eenzijdig ongeluk is geweest. Laten we hopen dat ie er van leert en nooit meer zulke fratsen uithaalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')