^krijg je met die kut diesels.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen isquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisiequote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. Deze Corrado had een beter baasje verdient.
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
270 Nm orgineel.
De mijne weegt trouwens 1395kg, een Corrado maar 1118kg
Als je dit topic leest weet je iig. waarom er nog weinig goede Corrado's zijn. Er rijden gewoon te veel domme petje-rukkerts in.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef PNG het volgende:
Sjow, die staat een behoorlijk stuk het weiland in....
Toch zonde, Corrado's zijn er niet zo veel meer. ..
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Een 535d houdt hem misschien redelijk bij in een rechte lijn (of blijft m voor als de Alfist niet zo goed in schakelen is), maar op het circuit is de BMW kansloos
Ach zelfs dan kun je met een gezinskar andere eruit rijden. Als er maar genoeg bochten zijn die jij kent en de andere niet dan ben je al gauw sneller hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Blabla techniek van tegenwoordig...Pleur eens een chip in die Corrado. Lekker opvoeren dat ding. Alles aanpassen. Dan is het bye bye zwaai zwaai voor jou kerelDesalniettemin leuke prestatie voor een Ubergezinskar....
Er begint binnenkort een overheidscampagne om vaker 112 te bellen, bijvoorbeeld ook bij een heterdaadje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
Dat is de nieuwste, dees is aantal jaartjes oud en ik weet het verders ook niet maar wat mijn buurman vertelde:quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
qoute van autoweek.quote:Motor: dwars-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 3179 cc, boring x slag 93,0 x 78,0 mm, compr. verh. 10,5:1, max. vermogen 184 kW/250 pk bij 6200 tpm, max. koppel 300 bij 4800 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk multilink + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 12,1 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,43/1,76/1,41 m, wielbasis 2,60 m, banden 225/45 R 17, kofferruimte 360-1180 l, tankinh. 63 l, gewicht 1460 kg, laadverm. 495 kg, aanhanger geremd 1400 kg.
Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 7,4 s, 80-120 km/u in 4/5 7,8/9,5 s, testverbruik 15,9 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 67,5/69,5 dB
ik rij zelf een C5 3.0i v6 en in sportstand kan ben ik vaak nog sneller dan de gemiddelde sjonnie carquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..
Voor dat soort mensen is een verschil van 2 of 3 seconden maar 'iets sneller'..
Ik heb gehoord dat Corrado's qua constructie zeer stevig zijn. Dus weinig bodyroll: altijd bruikbaar op het circuit...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisie![]()
Niet iedereen is suīcidaalquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
En voor alle koekblikkers die beweren dat auto's sneller zijn in de bochten:
http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
1. Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ellende-dingen vind ik dat. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.
Pakken we een weg met flink veel bochten, eens zien wie er dan nog een grote mond heeft.
Waarom lever je dan commentaar is een auto vs auto topic?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.
Leer lezen man. Ik reed geen 130, ik reed gewoon 80/90.quote:2. Je loopt stoer te doen met je zogenaamde snelle koekblik. 130 waar je 80 mag.. wauw![]()
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forumquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe oud ben je?
Klopt door het gewicht en de 535d is enorm zwaar in de neus. De GTA kon de vorige generatie M3 enorm goed bijhouden op het circuit mede door z'n lagere gewicht. Kwam natuurlijk wel tekort aan pk's op de rechte stukken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzo![]()
De GTA als M3 tegenhanger vind ik dan wel weer zwaar overschat. Zo'n ding is nauwelijks sneller dan mijn ouwe 330. En kost minstens het dubbele per km.![]()
Dat 'tof' vinden valt wel mee, zie ook het 'verhaal het fikse domper' in de topictitel..quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.
Jeweetsquote:Ochnee, tuurlijk niet, jij bent de bochtenkoning
* Opa_vertelt kijkt snel in welk forum hij zit. Hmm, dit is toch PTA?quote:Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiend
Dan bedoel jij een andere weg, want;quote:Ik rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren.
Wow, nou draai je de boel om. Lees het nog eens. Ik was al lang en breed uit zicht voor hem,quote:Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.
Ochnee, tuurlijk niet, jij bent de bochtenkoning
Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiendIk rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren. Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
..idd, en ik dacht nog wel dat ik het duidelijk had omschrevenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
begrijpend lezen is ook een vak apart eh
![]()
![]()
![]()
aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilistquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forumhttp://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
[..]
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
Sneue motorrijders die het over koekblikkers hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
En voor alle koekblikkers die beweren dat auto's sneller zijn in de bochten:
http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
Niet wat ik rijd. Wel mooie motor... en sowieso stoerder dan een koekblik, alleen maar omdat 'ie 2 wielen heeft. Wel leuk geprobeerd overigens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilist![]()
zal die echt van wakker liggen hoor![]()
oja het volgende lijkt me meer bij een midlife-crisis horen![]()
[afbeelding]
quote:Van apeldoorn richting deventer. Eenmaal teidens het paseeren met een snelheid............. Kwam er 1 Tegemoet kommende auto aan die geen 80 reed dus ik wijk uit naar rechts..
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
[..]![]()
Zo die wagen ziet eruit zegquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
[..]
![]()
Ah dat idee had je zelf ook alquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb me er even geregistreerd om er op een nette manier te vertellen hoe de vork nou echt in de steel zat..
..wacht alleen nog even op de activatielink. (kan even duren, doen ze daar handmatig)
Ja, maar wel op een nette manier, leek me best een geschikte gozer en vond het op zich bestquote:
dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eensHet lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.
En voor alle koekblikkers die beweren dat auto's sneller zijn in de bochten:
http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef bluebit het volgende:
[..]
dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.
overigens is dit al eens geprobeerd in top gear, autocoureur tegen motorcoureur......ze waren even snel over een circuit, de auto kwam de motor voorbij in de bochten, terwijl de motor weer uitliep op de rechte stukken.
ja??? ik zou zeggen : pak je calculator er bij en ga eens rekenen......ga je vervolgens maar schamenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
OMFG ik dacht die schade valt wel mee maar die foto's echt geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
[..]![]()
7min32s Yamaha YZF-R1 998cc "sliders" 155bhp/188kgquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
ah, het scheelt inderdaad wel 32 sec.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nogmaals.. http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/
quote:7min32s Yamaha YZF-R1 998cc "sliders" 155bhp/188kg
7min54s Toyota Supra mkIV 2997cc gareth bolton 500bhp/1495kg
Easy E. zat in in NWA...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Public Enemy's "fight the power" knalt door de speakers en ik reik naar de autoradio om het
volume even wat tandjes lager te zetten. Nu even de motor aanhoren in plaats van Easy E.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |