abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:46:51 #61
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48316517
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:

[..]

Iets?

DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.

Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
Dat is de nieuwste, dees is aantal jaartjes oud en ik weet het verders ook niet maar wat mijn buurman vertelde:
quote:
Motor: dwars-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 3179 cc, boring x slag 93,0 x 78,0 mm, compr. verh. 10,5:1, max. vermogen 184 kW/250 pk bij 6200 tpm, max. koppel 300 bij 4800 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk multilink + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 12,1 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,43/1,76/1,41 m, wielbasis 2,60 m, banden 225/45 R 17, kofferruimte 360-1180 l, tankinh. 63 l, gewicht 1460 kg, laadverm. 495 kg, aanhanger geremd 1400 kg.
Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 7,4 s, 80-120 km/u in 4/5 7,8/9,5 s, testverbruik 15,9 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 67,5/69,5 dB
qoute van autoweek.
Because they will last that long.
pi_48316570
535d? M3? Circuit?

Dit ging niet zo gek lang geleden nog heul ergens anders over
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:50:45 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48316576
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..
Voor dat soort mensen is een verschil van 2 of 3 seconden maar 'iets sneller'..
ik rij zelf een C5 3.0i v6 en in sportstand kan ben ik vaak nog sneller dan de gemiddelde sjonnie car
Because they will last that long.
pi_48317076
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:37 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Tenzij die auto al afgeragd was en toe is aan een revisie
Ik heb gehoord dat Corrado's qua constructie zeer stevig zijn. Dus weinig bodyroll: altijd bruikbaar op het circuit...
pi_48318422
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eens Het lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.

En voor alle koekblikkers die beweren dat auto's sneller zijn in de bochten:

http://bridgetogantry.com/content/section/5/63/

Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.

[ Bericht 22% gewijzigd door BlackRhino op 14-04-2007 12:15:42 ]
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:04:18 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48320389
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef BlackRhino het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar je bent je er wel van bewust dat motorrijders je uitlachen? En dat filmpje van je "sprint": ik hoor de motor niet eens Het lijkt m'n moeder elektrische slagroomklopper wel.

Waarom staan de auto's dan niet bovenaan qua rondetijden? Er rijden ook nog eens meer auto's dan motoren rond daar.
Niet iedereen is suïcidaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_48321269
quote:
1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.
Pakken we een weg met flink veel bochten, eens zien wie er dan nog een grote mond heeft.

2.) Waar hoor je mij het hebben over motoren, en waarom begin je daarover?

3.) Die sprint.. Het is een gezinsauto man, één van de stillere diesels gemaakt.
Die motor hóór je nieteens te horen. Als ik 140 in zijn 6 rij, hoor ik alleen nog het tikken van mijn horloge.
Nee.
pi_48321502
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

1.)Laat je tweewieler maar een keer staan en zet je auto naast de mijne.
Pakken we een weg met flink veel bochten, eens zien wie er dan nog een grote mond heeft.
1. Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ellende-dingen vind ik dat. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.

2. Je loopt stoer te doen met je zogenaamde snelle koekblik. 130 waar je 80 mag.. wauw
pi_48321600
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Auto? Auto? Ik heb niet eens een auto.. gelukkig. Ik zou zeggen, ga eens mee naar de Nordschleife.
Waarom lever je dan commentaar is een auto vs auto topic?
Om een auto met een motor te vergelijken? Om appels te vergelijken met peren?

En je uitnodiging om eens mee te gaan naar de Nordschliefe raakt kant nog wal, je rijdt
tenslotte motor. Dat is net als dat ik nu iemand met een 60pk-wagen zou uitdagen.

Oh wacht, je edit je bericht..
quote:
2. Je loopt stoer te doen met je zogenaamde snelle koekblik. 130 waar je 80 mag.. wauw
Leer lezen man. Ik reed geen 130, ik reed gewoon 80/90.

Hou aub op met reageren, je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Nee.
pi_48321755
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.

Ochnee, tuurlijk niet, jij bent de bochtenkoning

Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiend Ik rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren. Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_48321881
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Opa_vertelt het volgende:

je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forum http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe oud ben je?
Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
pi_48321944
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 07:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Een 535d weegt ook bijna 2 keer zoveel ofzo
De GTA als M3 tegenhanger vind ik dan wel weer zwaar overschat. Zo'n ding is nauwelijks sneller dan mijn ouwe 330. En kost minstens het dubbele per km.
Klopt door het gewicht en de 535d is enorm zwaar in de neus. De GTA kon de vorige generatie M3 enorm goed bijhouden op het circuit mede door z'n lagere gewicht. Kwam natuurlijk wel tekort aan pk's op de rechte stukken.
pi_48322637
quote:
Opa.. Ik weet niet hoor.. Maar je lijkt jezelf wel enorm tof te vinden na zo'n domme actie waarbij bijna mensen zijn verongelukt. Had jou ook kunnen overkomen.
Dat 'tof' vinden valt wel mee, zie ook het 'verhaal het fikse domper' in de topictitel..
Wat ik wél grappig vindt is dat ik er een auto heb uitgereden welke eigenlijk een stuk sneller dan de
mijne is (of zou moeten zijn). Het einde had ik echter graag anders gezien, maar dat leek me duidelijk.
quote:
Jeweets
quote:
Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiend
* Opa_vertelt kijkt snel in welk forum hij zit. Hmm, dit is toch PTA?
quote:
Ik rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren.
Dan bedoel jij een andere weg, want;
1. Deze weg gaat niet helemaal naar deventer.
2. Deze weg mondt uit in een 'hoofdweg' waar doorgaand verkeer is, en ik me gewoon aan de regels houdt.
3. Die 'hoodfweg' nauwelijks ongelukken voorkomen.
quote:
Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
Wow, nou draai je de boel om. Lees het nog eens. Ik was al lang en breed uit zicht voor hem,
en reed al met een normale snelheid toen ik die eerder genoemde 'hoofdweg' opdraaide.
Plots kwam hij op die 'hoofdweg' weer ineens achter me aan. Hij zal dus echt bewust naar
me moeten hebben gezocht. Er reden 2 (of 3?) auto's tussen ons in toen hij begon in te halen..

Ik ben trouwens 36, staat ook in het profiel
(kom maar op met die "dan zou je beter moeten weten"-opmerkingen)
Nee.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:21:28 #74
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48323305
quote:

Doe gewoon normaal. En de auto waar je in rijdt, lekker boeiend Ik rij ook wel eens tussendoor van Deventer naar Apeldoorn en daar zie ik wel eens gekken als jou en Mr. Corrado scheuren. Te triest, je brengt anderen in gevaar en er nog een beetje tof over lulen ook. Hoe oud ben je?
begrijpend lezen is ook een vak apart eh
pi_48323542
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

begrijpend lezen is ook een vak apart eh
..idd, en ik dacht nog wel dat ik het duidelijk had omschreven
Nee.
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:54:48 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48326526
Je weet zelf toch ook wel dat motorrijders een paar chromosomen te weinig/veel hebben, ze gaan niet voor niks vrijwillig op een opgevoerd brommertje zitten .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_48326647
OPA
goed verhaal dit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_48326713
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:14 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Heb jij al gedaan. Je staat zelfs al in het "stomme opmerkingen van koekblikkers"-topic op Motor-forum http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/157103/26
[..]

Hij is van 1970. Denk dus een midlife-crisis. Of gewoon een sjonnie.
aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilist
zal die echt van wakker liggen hoor

oja het volgende lijkt me meer bij een midlife-crisis horen

[ Bericht 12% gewijzigd door ThaFreak op 14-04-2007 18:07:24 ]
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:18:28 #79
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48328874
quote:

Sneue motorrijders die het over koekblikkers hebben.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_48330072
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

aaah je bedoeld dat forum waar de motorrijders zich beter voelen en vinden dat een automobilist
zal die echt van wakker liggen hoor

oja het volgende lijkt me meer bij een midlife-crisis horen
[afbeelding]
Niet wat ik rijd. Wel mooie motor... en sowieso stoerder dan een koekblik, alleen maar omdat 'ie 2 wielen heeft. Wel leuk geprobeerd overigens.

Voel jij je trouwens aangesproken als ik "Opa vertelt" en "lompe koekblikker" roep?

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackRhino op 14-04-2007 20:05:43 ]
pi_48330694
Ik denk dat het interessanter is om ons af te vragen waarom jij je aangesproken voelt om in een koekblikkerstopic over motoren te beginnen, kneus
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:23:38 #82
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48330791
Opa_vertelt

* DoimeN;s pappa heeft dezelfde auto, pappa trapt hem nooit op zijn staart, hij kan niet wachten tot ik erin mag rijden..
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_48331165
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
quote:
Van apeldoorn richting deventer. Eenmaal teidens het paseeren met een snelheid............. Kwam er 1 Tegemoet kommende auto aan die geen 80 reed dus ik wijk uit naar rechts..
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_48333059
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
[..]

Zou ik ook doen als ik hem was
Je gaat op zo'n forum natuurlijk niet vertellen dat een lompe familie-stationcar diesel je eruit heeft gereden.

Ik heb me er even geregistreerd om er op een nette manier te vertellen hoe de vork nou echt in de steel zat..
..wacht alleen nog even op de activatielink. (kan even duren, doen ze daar handmatig)
Nee.
pi_48333310
Waarom begint die mongool over motoren uit het niets? Ga een ander topic vervuilen met die onzin.

Wel mooi verhaal van TS en goed uitgebreid beschreven met pics.
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:45:32 #86
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_48333431
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
[..]

Zo die wagen ziet eruit zeg .

Mischien moet opa vertelt het verhaal daar ook nog even vertellen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:46:06 #87
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_48333448
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb me er even geregistreerd om er op een nette manier te vertellen hoe de vork nou echt in de steel zat..
..wacht alleen nog even op de activatielink. (kan even duren, doen ze daar handmatig)
Ah dat idee had je zelf ook al .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_48333856
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:46 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ah dat idee had je zelf ook al .
Ja, maar wel op een nette manier, leek me best een geschikte gozer en vond het op zich best
sneu voor hem dat hij zoveel schade had. Volgens zijn vriendin had hij die corrado nog niet zo lang.

Wel grappig was zijn hoofd toen ik antwoord gaf op zijn vraag over wat voor motor in de mijne lag;

Diesel !?

Nee.
pi_48335540
quote:

dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.

overigens is dit al eens geprobeerd in top gear, autocoureur tegen motorcoureur......ze waren even snel over een circuit, de auto kwam de motor voorbij in de bochten, terwijl de motor weer uitliep op de rechte stukken.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:00:29 #90
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48335836
Leuk om zo'n verhaal van 2 kanten te horen.
Ben benieuwd naar de reacties op het Corenduif forum.

Ennuh, je achterasrubbers zijn toch al wel vervangen he Opa.
955 en 956.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')