abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48339803
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:19 schreef yup het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat Corrado's qua constructie zeer stevig zijn. Dus weinig bodyroll: altijd bruikbaar op het circuit...
Corrado staat op Golf II plaat, en Corrado is vooral ZWAAR. Niettemin zijn er niet zoveel meer over, en zoals Opa verteld, gaat meneer er 1 op 1 eenzijdig (en niet zo'n beetje ook) af. Corrado is geen circuit wagen. Wel een bijzondere wagen, en met name met de 2.9 VR6, anders dan de 2.8 VR6, niet eens de Pk's maar trekt ding de straatstenen eruit.

Dat Diesels de nieuwe GTI/GSi's zijn stiekem zij ik hier al 4 jaar geleden. Wel bij chippen worden de bakken vrij frequent aan gort gereden, en Turbo die kapot slaat en via inlaat in stukjes naar binnen slaat komt ook relatief vaak voor. Bekend zijn vooral Renault en de 1.9 TDI. Zegt ook iets dat vooral die DCi en TDi die potentie hebben.

Zelf vorig jaar meegemaakt met een Scenic. Vrij heftig, slaat de auto op hol. Slaat de turbo kapot, slaat vaak seal kapot, en gaat de auto op zijn eigen motorolie vol gas op hol slaan. En dan donderttie letterlijk stilstaand volgas aan gort. Bijzonder om mee te maken. Sleutel uit contact, en ding blaast zichzelf op in 10 seconden.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zondag 15 april 2007 @ 03:48:05 #102
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_48340839
Wat noem je vaak?
Ik ben van plan een Golf/ Leon 1.9 TDI te kopen en dan met +150.000km op de teller.
Is dat en groot risico om te chippen dan?
pi_48341735
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef PNG het volgende:

[..]

Corrado staat op Golf II plaat, en Corrado is vooral ZWAAR. Niettemin zijn er niet zoveel meer over, en zoals Opa verteld, gaat meneer er 1 op 1 eenzijdig (en niet zo'n beetje ook) af. Corrado is geen circuit wagen. Wel een bijzondere wagen, en met name met de 2.9 VR6, anders dan de 2.8 VR6, niet eens de Pk's maar trekt ding de straatstenen eruit.

Dat Diesels de nieuwe GTI/GSi's zijn stiekem zij ik hier al 4 jaar geleden. Wel bij chippen worden de bakken vrij frequent aan gort gereden, en Turbo die kapot slaat en via inlaat in stukjes naar binnen slaat komt ook relatief vaak voor. Bekend zijn vooral Renault en de 1.9 TDI. Zegt ook iets dat vooral die DCi en TDi die potentie hebben.

Zelf vorig jaar meegemaakt met een Scenic. Vrij heftig, slaat de auto op hol. Slaat de turbo kapot, slaat vaak seal kapot, en gaat de auto op zijn eigen motorolie vol gas op hol slaan. En dan donderttie letterlijk stilstaand volgas aan gort. Bijzonder om mee te maken. Sleutel uit contact, en ding blaast zichzelf op in 10 seconden.
Wat ik vooral bedoel is dat de constructie zeer stevig is, staat me iets bij van dat de Corrado veel dikker gelast is ofzo...

TDi's zijn extreem betrouwbaar, heb laatst nog in eentje gereden met 322.000 km op de teller (110 pk TDi), met waarschijnlijk een paar tonnetjes teruggedraaid (ex-taxi :-] ).

Dat laatste turbo opblaasverhaal gebeurt ook vaak met BMW turbodiesels (530d etc.) na bepaalde bouwjaren hebben ze dat opgelost.
pi_48342533
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef bluebit het volgende:

[..]

dude, een beetje motor heeft minder dan 2 kg per pk, een beetje auto zit onder de 5kg per pk (dat zijn dus supersport autos). En je bent er trots op dat je met die cijfers 25 seconden weet uit te lopen in een rit van 8 minuten? Volgens mij mag je je eerder gaan schamen dat motors zo verschrikkelijk traag zijn, terwijl ze op papier een stuk sterker behoren te zijn.

overigens is dit al eens geprobeerd in top gear, autocoureur tegen motorcoureur......ze waren even snel over een circuit, de auto kwam de motor voorbij in de bochten, terwijl de motor weer uitliep op de rechte stukken.
Ja, wat voor motor dan ook he. Een auto van dik een ton tegen een motor van 10.000 euro ofzo. Als je hetzelfde geld aan de motor als aan de auto uit gaat geven krijg je ook een heel andere race. Bovendien zaten er veel extreem langzame bochten in dat circuit.
  zondag 15 april 2007 @ 11:17:17 #105
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48343231
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ja, wat voor motor dan ook he. Een auto van dik een ton tegen een motor van 10.000 euro ofzo. Als je hetzelfde geld aan de motor als aan de auto uit gaat geven krijg je ook een heel andere race. Bovendien zaten er veel extreem langzame bochten in dat circuit.
Dan was de motor toch in het voordeel aangezien die alleen maar extreem langzaam bochtne kan nemen.

Anyway, maak even een eigen topic over auto vs motor.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_48343454
hey, je komt uit de buurt (wilp :p), ik rij altijd vaak via die route naar school

ik d8 trouwens dat die weg open lag? van de week iig?

[ Bericht 23% gewijzigd door Neluhz op 15-04-2007 11:39:47 ]
pi_48343959
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef Neluhz het volgende:
hey, je komt uit de buurt (wilp :p), ik rij altijd vaak via die route naar school

ik d8 trouwens dat die weg open lag? van de week iig?
Ja, er zijn 2 kleine (10 meter ofzo) onverharde stukjes. Maar is normaal overheen te rijden als het droog is

Wilp
Nee.
pi_48344436
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:36 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Easy E. zat in in NWA...
What a mistake did I make!

Ik bedoelde natuurlijk Chuck D.
Nee.
pi_48344468
Ik heb het nu ook een beetje uitgelegt op het corrado-forum

http://www.slook.nl/corrado/main_frames.php?bottom_mode=1&fake_stat=&option=1&forum_id=874908
Nee.
pi_48344774
Ander verhaal, en heeft die dude zn school niet afgemaakt ofzo? :S
  zondag 15 april 2007 @ 13:08:01 #111
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_48345489
Even link doorsturen van het topic naar de regio politie, hebben ze wat bij te lezen
pi_48345765
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Even link doorsturen van het topic naar de regio politie, hebben ze wat bij te lezen
Nee.
  zondag 15 april 2007 @ 13:31:50 #113
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_48346084
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:35 schreef -Muse- het volgende:
Ander verhaal, en heeft die dude zn school niet afgemaakt ofzo? :S
Dat hebben al die figuren die in dat soort auto's rijden toch niet?
Hij is wel een topvoorbeeldje.. zijn vriendin heeft nu 'wiples'.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_48346508
Update:

Foto van de Corrado toen hij nog heel was: (hij had hem pas iets langer dan een maandje)

Plek waar het ongeluk gebeurde (met hendig sjieke slipsporen):

De Corrado nu (front in puin, auto rondom bekrast):

(Let niet op de data van het fotoapparaat. Stond niet juist ingesteld)

[ Bericht 5% gewijzigd door Opa_vertelt op 15-04-2007 13:54:20 ]
Nee.
  zondag 15 april 2007 @ 14:53:50 #115
87694 Robin__
letitredno
pi_48348264
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef psychionyx het volgende:
Kreeg deze link net via een maat van me via msn:
De bestuurder van de corrado vertelt hier een iets ander verhaal...
[..]

oh wie post daar ff een link naar dit topci whehe

dat taalgebruik btw.. en zn vriendin heeft een 'wiples'

*spuitelf*

[ Bericht 3% gewijzigd door Robin__ op 15-04-2007 15:02:52 ]
pi_48349018
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:53 schreef Robin__ het volgende:

[..]

oh wie post daar ff een link naar dit topci whehe

dat taalgebruik btw.. en zn vriendin heeft een 'wiples'

*spuitelf*
Die link staat er al lang
Nee.
  zondag 15 april 2007 @ 15:26:06 #117
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_48349130
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Update:

Foto van de Corrado toen hij nog heel was: (hij had hem pas iets langer dan een maandje)
[afbeelding]
[afbeelding]

Plek waar het ongeluk gebeurde (met hendig sjieke slipsporen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De Corrado nu (front in puin, auto rondom bekrast):
[afbeelding]
[afbeelding]

(Let niet op de data van het fotoapparaat. Stond niet juist ingesteld)
Je mist nog wat onderdeeltjes:

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_48349310
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:26 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je mist nog wat onderdeeltjes:

[afbeelding]
Die lagen her en der verspreid in het weiland
Nee.
pi_48349850
Spannend heur

En mensen die denken dat een motor sneller door de bocht gaat dan een sportauto zijn een beetje naief
  zondag 15 april 2007 @ 16:00:33 #120
87694 Robin__
letitredno
pi_48350026
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef PNG het volgende:

[..]

Dat is toch de reden dat vrachtwagens zijn uitgerust met een motorrem? Wat kan je er dan wel tegen doen, lijkt me niet dat ie m door je remmen heen douwt.. of begint de koppeling dan te slippen?
pi_48350060
http://www.youtube.com/watch?v=KnuqiHuLDkQ
quote:
Well obviously I'm not going to ride the bike because I'm a hetrosexual and I don't like wearing rubber trousers
pi_48350076
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die link staat er al lang
Klopt. Ik heb die link daar neer gezet
Tis jammer van de corrado zeker omdattie hem nog maar een maandje heeft maar als ik een auto net een maandje zou hebben zou ik er echt nog geen gekke dingetjes mee uithalen
Eerst even ding goed onder controle hebben en dan rustig aan eens kijken wat de auto kan.
pi_48350591
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef Powerpaultje het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb die link daar neer gezet
Tis jammer van de corrado zeker omdattie hem nog maar een maandje heeft maar als ik een auto net een maandje zou hebben zou ik er echt nog geen gekke dingetjes mee uithalen
Eerst even ding goed onder controle hebben en dan rustig aan eens kijken wat de auto kan.
Inderdaad zonde van die wagen, vindt het ook best wel een mooie corrado.
Ben trouwens wel benieuwd wat die gozer te zeggen heeft, nu ik/we zijn 'geheimpje' heb(ben) verklapt.
Nee.
pi_48350787
Wat een kansloze mavorukker!
pi_48351884
Je zal er maar net fietsen op dat fietspad
Wat een idioot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')