Naast Nazivergelijkingen (Godwin's law, Ad reductio Hitlerum remember?) is dit inmiddels een gebruikelijk patroon geworden, wanneer men iemand's onderbebouwde argumenten niet kan ontkrachten, meteenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Ringo het volgende:
Hoor ik daar Calimero zich in syntactische bochten wringen?
Heb je er een semantisch muurtje ondergemetseld?quote:
Tvp.quote:
Ik heb jouw onderbebouwde argumenten even zo toch al ruimschoots overgeklasseerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:57 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Naast Nazivergelijkingen (Godwin's law, Ad reductio Hitlerum remember?) is dit inmiddels een gebruikelijk patroon geworden, wanneer men iemand's onderbebouwde argumenten niet kan ontkrachten, meteen
CALIMERO!!!! gaat roepen, om zo erkenning van z'n fout te kunnen ontlopen.
How sad.
Tja, aangezien de intellectuele capaciteit van 1 visje je huidige kwab zelfs overtroeft, had je vast wel graag gewild dat het ook bij één vis gebleven was..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Floripas het volgende:
Ik wou dat ik twee vissen was...
"Mijn stellingen zijn verhelderend omdat hij die me begrijpt, ten slotte erkent dat ze onzinnig zijn, als hij door middel van mijn stellingen -- er op -- boven ze uit geklommen is."quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:57 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Naast Nazivergelijkingen (Godwin's law, Ad reductio Hitlerum remember?) is dit inmiddels een gebruikelijk patroon geworden, wanneer men iemand's onderbebouwde argumenten niet kan ontkrachten, meteen
CALIMERO!!!! gaat roepen, om zo erkenning van z'n fout te kunnen ontlopen.
How sad.
2e typo, die is doorheen geglipt. Goed werk!quote:
Qua beroerde onderbebouwing, ja je hebt idd wel gelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb jouw onderbebouwde argumenten even zo toch al ruimschoots overgeklasseerd.
http://forum.fok.nl/topic/1009717/2/25#48305942quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Ik zou Google dit ook snel gaan vertellen. Ze zitten er helemaal naast
.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:57 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Ad reductio Hitlerum...remember...iemand's...onderbebouwde...meteen CALIMERO!!!! gaat roepen...erkenning van z'n fout...ontlopen...
Ik vind het ook niet zo gek. 'Aangelegd' blijkt geen contaminatie te zijn, maar staat in de Van Dale. Bij 'aanleg hebben voor semantiek' kan ik me wel iets voorstellen. Woorden kénnen is weten wat ze betekenen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef HosnerYeah het volgende:
1 ding weet ik wel zeker: semantisch aangelegd is gewoon correct.
Ik wist niet dat je fysiek ook bijna dood wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:04 schreef Floripas het volgende:
Floripas bijna dood.
Een orthografische fundering gestort?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je er een semantisch muurtje ondergemetseld?
Ik vind het wel TOP dat je nog normaal weet te reageren in deze broeipot van flamersquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook niet zo gek. 'Aangelegd' blijkt geen contaminatie te zijn, maar staat in de Van Dale. Bij 'aanleg hebben voor semantiek' kan ik me wel iets voorstellen. Woorden kénnen is weten wat ze betekenen.
De 'd' en de 's' zitten naast elkaar, aan de linkerkant van het toetsenbord. De apostrof zit rechts. Je moet een onwaarschijnlijke motoriek hebben om dan door middel van een typo tussen die twee letters een apostrof te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
2e typo, die is doorheen geglipt. Goed werk!
Inderdaad.quote:Maar da's slechts een futiel detail, als je ziet wat voor hilarische taalfouten sommigen hier maken..
Ik heb anders twéé kwabben, en daar zijn de heren heel tevreden mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, aangezien de intellectuele capaciteit van 1 visje je huidige kwab zelfs overtroeft, had je vast wel graag gewild dat het ook bij één vis gebleven was..
Get over it.
Nou ik vind het hier best wel eutrofiërend aan toe gaan. Toch weet ik dat het hier zeer abominabel en cru is om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Ik vind het wel TOP dat je nog normaal weet te reageren in deze broeipot van flamers.
Florispas, wat is dat toch met jou, om overal continu te posten dat de mannen tevreden met jou in bed zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb anders twéé kwabben, en daar zijn de heren heel tevreden mee.
De Babelbot met de onwaarschijnlijke motoriek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De 'd' en de 's' zitten naast elkaar, aan de linkerkant van het toetsenbord. De apostrof zit rechts. Je moet een onwaarschijnlijke motoriek hebben om dan door middel van een typo tussen die twee letters een apostrof te krijgen.
Behalve dat semantiek de wetenschap van zins- en woordbetekenis is, en in feite weinig te maken heeft met de vraag of taalgebruiker X beschikt over een grote of een kleine vocabulaire.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo gek. 'Aangelegd' blijkt geen contaminatie te zijn, maar staat in de Van Dale. Bij 'aanleg hebben voor semantiek' kan ik me wel iets voorstellen. Woorden kénnen is weten wat ze betekenen.
Tja, sommigen beleven nu eenmaal weinig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik vind het hier best wel eutrofiërend aan toe gaan. Toch weet ik dat het hier zeer abominabel en cru is om zoiets te zeggen
Volgens mij begrijp jij zelf niet hoeveel seksuele toespelingen je per ongeluk maakt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Florispas, wat is dat toch met jou, om overal continu te posten dat de mannen tevreden met jou in bed zijn.
Is het een drang om iets te bewijzen, of wat? Hoe dan ook, het maakt je iig tamelijk sneu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |