Als je vele hilarische taalfoutjes maakt, dan kan ik me best wel veroorloven om deze keer maar 1 keer een typo te maken: het gaat hier dus om jou.quote:
Heb je het exterminatiebureau van Onze Taal al opgetelefoneerd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zit al de hele dag een woord op mijn Van Dale.
Dit woord past dus bij jou.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Ah gevonden, eerste hit met Koekel:
[..]
"Een dubbelspraak veroorzaakt door gebrek aan kennis van de onderliggende betekenis van de gebruikte samenvoeging of afkortingen".
De heer Van Dale zit op mijn Van Dalequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zit al de hele dag een woord op mijn Van Dale.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef Floripas het volgende:
Ik durf te wedden dat jouw riedeltje wel tot aan mijn cervix reikt bij het officieus copuleren.
Ik ben helemaal geen meeloper. Jij stelt dat je weet en begrijpt wat semantiek inhoud. En dat weet je kennelijk niet (we zijn al op pagina vier, meneer).quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een domme stijlfout van die meeloper.
Maar ik heb voor je ff gekeken op Vandale.nl, maar hij zit er niet op
En ik voel me fonetisch opgelicht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben semantisch opgericht.
Stil nou. Je verpest het nog.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen meeloper. Jij stelt dat je weet en begrijpt wat semantiek inhoud. En dat weet je kennelijk niet (we zijn al op pagina vier, meneer).
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Neger?
1 ding weet ik wel zeker: semantisch aangelegd is gewoon correct.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef JoeDank het volgende:
Ik ben helemaal geen meeloper. Jij stelt dat je weet en begrijpt wat semantiek inhoud. En dat weet je kennelijk niet (we zijn al op pagina vier, meneer).
Hoor ik daar Calimero zich in syntactische bochten wringen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef HosnerYeah het volgende:
Spot gerust onverdroten door, jullie hebben tot nu toe niet weten aantonen dat m'n 'semantisch aangelegd' fout is.
Het is alleen dat het niet zo lekker past in jullie simplistische taalstijl, that's all. Maar dat hoeft nog geen reden te zijn om te gaan krijsen en tieren dat ik niet gelijk heb.
Jij stelt, ik verklaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel zeker: semantisch aangelegd is gewoon correct.
Maar ook al ben je Vissen, je hoeft toch nog niet zo kleinzerig doen met je: "[i]wheeheee, hij noemde mij een meeloper!!!!!
Ik wou dat ik twee vissen was...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef HosnerYeah het volgende:
Maar ook al ben je Vissen,
Wat is de relatie tussen de edele hengelsport en kleinzerigheid?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef HosnerYeah het volgende:
Maar ook al ben je Vissen,
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel zeker: semantisch aangelegd is gewoon correct.
Ik zou Google dit ook snel gaan vertellenquote:Uw zoekbewerking - "semantisch aangelegd" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
In zijn lexicografische eierdop met drie centimeter ontsluiting?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoor ik daar Calimero zich in syntactische bochten wringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |