tering, ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch zeker welquote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren, van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama, van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken, van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten, van die jongens die heul goed zijn met computers, van die jongens die het liefst over auto's praten, van die jongens die weinig daglicht zien, van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen, dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
En dan heb ik niet eens een grote 'bos hout' voor de deur
quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
(Iemand al opgevallen dat ik de fout in de TT heb laten wijzigen?)
Ze leeft volgens mij nog wel..quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
ik weet het nietquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
leeft alizée nog eigenlijk..? vond het een heerlijk wijf, maar ik zie dr niet echt meer...
quote:# http://www.moi-alizee.com Alizée's officiële site (momenteel offline) (fr) (en)
geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ze is sinds de lente 2006 bezig met haar nieuwe albumquote:
telt Fok!ken ook als iets doenquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
quote:
Ik heb ook nog niets gedaan, maar ik zit dan ook thuisquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
OMG OMG, heeft IEMAND al IETS gedaan vanochtendIk ben om 8.15 begonnen en totaal nog geen werk oid aangeraakt.. alleen beetje internetten enzo
ben ik de enige![]()
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenquote:
Logistiekquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb kaartjes geregeld voor http://www.easyfairs.com/shows/detail.aspx?mode=edit&ShowID=310&view=DESC
kijk daar kan ik wat meequote:Op maandag 16 april 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beurs over Transport & Logistiek, 9-10 mei in Ahoy Rotterdam... gewoon via het bedrijf waar ik stage loop kaartjes geregeld, dus dan kan ik daar met studiegenoot mooi heenlekker een dagje weg, reiskosten misschien vergoed, en ook best interessant, scriptie gaat ook over dit onderwerp
ik heb al acht zinnetjes getypt voor mijn stageproject in een kleine vijf uur (jajaquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef Gelderland het volgende:
ben ik de enige![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |