abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48295319
Fok! Dieetclub #150

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295350
Mijn laatste reactie:
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef teigan het volgende:
als ik het zo lees is het niet de eerste keer dat hij zoiets doet... En dan zou ik toch na een paar keer op zoek gaan naar een andere... Hij moet je toch wel kunnen vertrouwen op je woord..
nou moet ik zeggen dat ik een fantastische huisarts heb, dus dat ik ook weet hoe het wel kan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295501
euhm ja, dit is al vaker voorgekomen, het is zelfs nog zo geweest dat hij pas naar mij luisterde toen mijn vriend met mij mee ging. beetje raar dus.

en waarvoor ik het kreeg. ik heb een spier verrekt in mijn duim, juist doordat je je duim de gehele dag door continue gebruikt wou hij een onstekingsremmer voorschrijven. dus ik denk echt meteen aan alleen ontstekingsremmend, niet aan pijnstillend. hij had me dus ibuprofen 600 voorgeschreven (een van de zwaarste dosissen) wat nu dus is afgezakt naar 200. maar dan nog. zelfs de apothekersassistent zat: maar dat mag je niet. en waarschijnlijk heb ik ook meer last van de verrekte spier omdat dit een symtoom is van mijn chronische ziekte.

en ja dit heeft hij al vaker gehad. waaronder de breuk in het middenrif.
en een overdracht. ik heb de vorige huisarts doorgegeven dat ik een nieuwe huisarts had, en dat hij mijn medisch dossier graag wou ontvangen. heb ook nagebeld en dit is ook meerdere keren verstuurd naar mijn huisarts. dus dit kan geen excuus zijn.

maar ga dus maar na het weekeind maar ff rondbellen bij mijn oude huisartsen en ziekenhuizen, om te kijken wie dit geconstateerd hebben (de allergieen) en welke bijwerkingen ik dan precies had. met ook de uitleg erbij.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48295531
Mijn huisarts is zo "geliefd" onder de patienten en heeft er te veel, waardoor je 2 weken van te voren een afspraak moet maken als je echt bij hem terecht wil..
pi_48295567
Ik kan via internet een formulier insturen, en dan kan ik meestal redelijk snel terecht...
pi_48295804
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
pi_48295894
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
nogal ja, maar ja duik ff me bedje in, ga vanavond van rotterdam naar deventer rijden, en moet wel goed uitgerust zijn dan. zal na het eten nog wel ff reageren als er dan nog nieuwe reacties zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48296182
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48296479
Ik ga weer lekker in het zonnetje verder lezen.

Tvp'tje dus.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:17:59 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48296490
hoi .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:39:25 #11
71384 Urnie
.... is een zij
pi_48297111
Bijna etenstijd
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_48297133
tvp
In alle winkels hier op het winkelcentrum liggen bij de kassa de paas-chocola-dingen in de aanbieding Ik heb alleen paaseitjes gehaald voor omdat hij daar zin in had (2kg voor4 euro, waarschijnlijk dit weekend al op door hem )
pi_48297179
Wij eten vandaag makkelijk.
Rijst met erwten en ragou Zo lekker....

vanavond naar de Makro, we hebben morgen een feest, met als thema oorlog.(feest van de vriendenploeg, één vriend zit in Afganistan, echt oorlog te voeren, vandaar).
Maar wij hebben niets legerachtigs aan kleding. Dus daar maar ff voor op pad. Om geld te besparen, eten we gewoon thuis, en geen vis bij de makro
pi_48297184
ik moet er niet aan denken, 2 kilo..

Het zakje wat ik in een "hetmaaktmijnietuitbui" had gekocht is gelukkig bijna op. Daarna hoef ik ook even geen paaseitjes meer....
pi_48297994
Ah, we zitten alweer in een nieuw topic.

Mijn motivatie is met dit mooie weer even ver te zoeken... maar ach, dat komt vanzelf wel weer.

En nieuwe prinsesje Ariane, ik vind het wel leuk!
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:16:27 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_48298172
Ik ben best ordinair
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48298273
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben best ordinair
Vind je.. why?
pi_48299018
ik ben een beetje verbrand net van het zonnetje
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:06 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299309
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef ymme het volgende:

[..]

Vind je.. why?
Omdat ik een ordinaire terugvindpost plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:50 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48299327
Helleu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:05:49 #21
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48299506
Ook ff spammen met mijn mannen dan

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:05 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48299592
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:25:08 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299939
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.

Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48300063
Dat is irritant ja. Waarom mensen een kind van 4 meenemen naar zo'n dure musical is mij ook altijd een raadsel.

Ik vind kinderen trouwens wel vaker irritant hoor, maar soms ook wel heel lief
pi_48300630
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:
Ook ff spammen met mijn mannen dan

[afbeelding]
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren

Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zeg Wel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')