... slappe hap ... en dat wijf maar lachen. Ben benieuwd of Eric voet bij stuk houdt.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
bah, blokkeer toch eens iets!
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... slappe hap ... en dat wijf maar lachen. Ben benieuwd of Eric voet bij stuk houdt.
O Ik dacht dat ze het al rond had?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... slappe hap ... en dat wijf maar lachen. Ben benieuwd of Eric voet bij stuk houdt.
Alleen daarom al weigeren....quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
De toerrek is ECHT mn autootje! (op hoog zeurderig toontje)
Precies, beetje zwak dit.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Judah het volgende:
Huub wordt met de week een saaiere dodo. Veel te vroeg getopt.
Tuurlijk geeft Eric haar dit. Dat zijn we wel gewend van hem nu.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
En daarom mag je de Villa dus niet in.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is maar goed dat ze mij die villa niet in willen laten..
Ik was me godverdomme een partij gaan brullen tegen Natasja...
Ik had wel mooi die kudttoerek geblokkeerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarom mag je de Villa dus niet in.
Zo Zimpel Is Ut!
dat denk ik ook... maar ik hoop dat Eric volhoudt tegenover ratasJa...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
Wist dit wel weer.
wachten we maar op een stemming voor een van she.
wedden dat banj hem dan wel blokt.
Genenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Waarom waarom waarom is Natasja zo waanzinnig irritant!
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef Marrije het volgende:
Ja hoor Tas, jíj bent een trotse negerin![]()
Bailey's.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Waarom waarom waarom is Natasja zo waanzinnig irritant!
Oh leuk (voor mij is het nieuws).quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet nu dat ze de merrie kunnen zien op het scherm, dat is ook pas sinds 24 uur natuurlijk!
Als ik haar op straat tegenkom en ik zeg: 'Hoi, trotse negerin!', is dat dan rascisme?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef Judah het volgende:
Tas is een trotse negerin. Ik twijfel of 'negers' trots zijn op haar.
Ik zei toch: De Nieuwe Huub!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Jezus Nicolaas is echt zat, alleen die stem al!
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nicolaas: De Nieuwe Huub!
Ladderzat..amper te verstaan...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Jezus Nicolaas is echt zat, alleen die stem al!
Maar dankzij jou zie ik het nu ook opeensquote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
bij jou hangt dat scherm niet de hele dag in je woonkamer ^_^
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!
Ergo... Nieuwe rol voor Huub.
Huub wordt de nieuwe Nathanael!
Serieus ?????quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is kwaad op Nicolaas. Hij wacht tot de laatste minuut met de stemming en dus moet Japio wakker blijven. Nicolaas neemt niet eens de moeite het verhaal van Japio aan te horen.
Alleen Eric en Nicolaas nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Ik val net binnen.... heeft iedereen vóórgestemp?!![]()
![]()
Een half uurtje sauna doet wonderen. Gewoon even wachten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ladderzat..amper te verstaan...![]()
Not yet. Eric twijfelt en Nicolaas doet of hij bedenktijd nodig heeft (maar eigenlijk is hij gewoon zat).quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Dus dat mogen we gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef demins het volgende:
Ik vind een trotse negerin net zoiets als een spaanse cursus...
Huub begint steeds meer op de nieuwe Angelique te lijken..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!
Ergo... Nieuwe rol voor Huub.
Huub wordt de nieuwe Nathanael!
Voorlopig Eric tegen en Nicolaas moet nog stemmenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Nee nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Lees eens terug! Kutnewbie!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorlopig Eric tegen en Nicolaas moet nog stemmen
Oeh, da's ook wel een goeie...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub begint steeds meer op de nieuwe Angelique te lijken..
Ze is alweer uren aan het glijenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.
Nicolaas is een verlopen alcoholistquote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef robert2006 het volgende:
is nicolaas nou elke avond dronken
Ik dacht dat we reeds hadden geconstateerd dat Natasje daar geen stemming voor nodig heeft?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.
Dat is weer een voordeel voor Huub..beheerst zich (door de DGK) goed..dus...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:23 schreef Prosac het volgende:
jezus, wat een dubbele tong Nicolaas
No Shit!quote:
Dan moet ook de referentietong van indrukwekkende afmetingen zijn!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:23 schreef Prosac het volgende:
jezus, wat een dubbele tong Nicolaas
Maar leest wel de Libelle?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
Zelfs de advertentiepagina's in de Libelle zijn interessanter dan dit geneuzel
[/huisvrouwenmodus]
* Judah is overigens gewoon mannelijk
En de Libelle zit natuurlijk "toevallig" in je leesmapquote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
[/huisvrouwenmodus]
Tuurlijk, hij moet het gewoon geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Carlaa het volgende:
waar is Eric nu trouwens? Buiten beeld omgeluld worden door de redactie wegens "gratis sponsoring van volkswage"?
Ben jij die geyle chick op mijn hyves?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
[/huisvrouwenmodus]
Heb je je toetsenbord alweer uitgepoept?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas is een verlopen alcoholist
Laat dat volgens mij maar weg. Nico is zo bezopen als maar kan.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:27 schreef fredfik het volgende:
volgens mij is nico zo bezopen als maar kan!!!
Stay tuned!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:27 schreef fredfik het volgende:
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk.quote:
De FEBO is nu heftig op Eric aan het inpraten om het toearegje te gunnenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij moet het gewoon geven.
Zou Wilgo haar voor DGK hebben opgegeven?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
Arme Wilgo..om een vriendin te kiezen zoals Natasia.................![]()
Of Huubje krijgt effe een adempauze en dat daarom Nicolaas erin zit.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
No Shit!
Hij heeft inmiddels een leuke band met Natasia, hij bekwaamt zich in het DJ-en, hij heeft een verhouding met een personeelslid, en hij een soort leider van een roedeltje.
Nu alleen nog zijn populariteit naar de kloten helpen...
Mag ook wel, hij is begonnen met zuipen toen hij de kooi in kwam, en is alleen even gestopt om een paar uurtjes te slapen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:27 schreef fredfik het volgende:
Klinkt wel logisch eigenlijk......quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou Wilgo haar voor DGK hebben opgegeven?![]()
Waarom schrappen ze die domme fake-stemmingen niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Carlaa het volgende:
waar is Eric nu trouwens? Buiten beeld omgeluld worden door de redactie wegens "gratis sponsoring van volkswage"?
Goftedomme ik was net zo blij dat ik er mee weg kwam!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk.![]()
kutnewbie.... je hebt je goddomme exact 165500 users later ingeschreven dan ik.![]()
Dat vraag ik me ook af, het slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom schrappen ze die domme fake-stemmingen niet?![]()
De redactie zegt JA bij monde van Eric.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Judah het volgende:
Haha, om misverstanden uit de wereld te helpen: ik lees níet de Libelle
Ik ben benieuwd naar de stem van Eric (m.a.w. die van de redactie).
Als die kuthoer d'r maandelijke wipritje met de toerek misloopt, vergeef ik je alles.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme ik was net zo blij dat ik er mee weg kwam!![]()
![]()
![]()
Het spijt me Gertje!![]()
En toch krijgt dat wijf alles voor elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk.![]()
kutnewbie.... je hebt je goddomme exact 165500 users later ingeschreven dan ik.![]()
Dat "nuh eh-eh!" van Natasja begin ik ook schijtziek van te worden. Net als de rest van dat aanstellerige kutwijf. Gadverdamme hoe ze ook weer probeert "sfeer" te scheppen richting Nico, met dat lachje en dat schatje dit en dat. En gewoon helemaal hoe ze praat, met die van "plezier" haast overslaande stem omdat ze wil laten blijken hoe leuk ze zich vermaakt met de lekkere deugniet Nicolaas. Walgelijke kut. Natasia: je bent strontvervelond.
Sorry, beetje in een Lieve-stemming.![]()
Omdat ze dan net zo goed het hele programma kunnen schrappen?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
I'm fucking doomed...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die kuthoer d'r maandelijke wipritje met de toerek misloopt, vergeef ik je alles.![]()
Het is inderdaad onvoorstelbaarquote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Prosac het volgende:
Natasja is zo egoistisch als de neten, ze wordt ontzettend link -tot op het dreigen af- als het er enigzins op lijkt dat iemand haar iets niet gaat gunnen en is weer je beste vriendin als je haar het wel gunt.
Stemmingen doen het leuk op TV?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
En de redactie is bang voor d'r "vriendjes".quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch krijgt dat wijf alles voor elkaar.
Iedereen in dat huis is toch een beetje bang voor haar.
De nieuwe armoedequote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ze dan net zo goed het hele programma kunnen schrappen?![]()
zitten ze daar om elkaar gelukkig te maken of om een grote prijs te winnen?... stelletje proleten daar... ze moeten kappen met die liefdadigheidsinstelling...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ze hadden Sylvia toch mooi te grazen, met d'r carnaval.quote:
Die goeie ouwe tijd, he schatquote:Op donderdag 12 april 2007 23:34 schreef Liess het volgende:
Nico doet me denken aan die gore mannetjes in een ouwe "stamkroeg" die niet van je af kunnen blijven.
Ik voel met je meequote:Op donderdag 12 april 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Nicolaas nu niet echt leuk.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:34 schreef Liess het volgende:
Nico doet me denken aan die gore mannetjes in een ouwe "stamkroeg" die niet van je af kunnen blijven.
Hij kan het eigenlijk niet maken om nu ineens voor te stemmen...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Zo te horen gaat Eric toch echt tegenstemmen.
Of worden we weer in de maling genomen.
die satanische lach....*ril*quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef Clank het volgende:
Zenuwachtig gekrijs van Natasia.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mogen nog een week blijven...
Unanieme stemming
Oh, ZO doen ze het vandaag!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
Huub: LUL!!!
Tis een mooi complot en je herhaalt het graag, maar de Tien organisatie is groot genoeg om de penose van zich af te houden. Laat nu juiist John de Mol wat ervaring hebben met bedreigingen door Holleeder c.s.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En de redactie is bang voor d'r "vriendjes".
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Eric hou je poot stijf pleaseeeeeeeeeeeeeeee
Hij doet tien jaar niet andersquote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Eric hou je poot stijf pleaseeeeeeeeeeeeeeee
Als Eric tegenstemt, daalt-ie naar 4.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:42 schreef kissa het volgende:
Huub flikkert voor mij nu van plaats 1 naar plaats 2.
En belachelijk dat hij geen sanctie krijgt terwijl die VOOR 4 uur drinkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:42 schreef carpediem23 het volgende:
Del, Natas en Syl maak misbruikt van oom Nicolaas. Lekker de sauna in, die gast heeft 2 flessen baylie's, 1 fles wijn en nog een paar Johnny's achter de kiezen.
Heineken ontvoeren was heel wat hachelijker.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tis een mooi complot en je herhaalt het graag, maar de Tien organisatie is groot genoeg om de penose van zich af te houden. Laat nu juiist John de Mol wat ervaring hebben met bedreigingen door Holleeder c.s.
Zie overigens ook niet waarom de grote jongens geinteresseerd zouden zijn in een potentiele prijs van een paar miljoen. Als Tien anders besluit gaat die villa naar niemand, dus dit spelletje beinvloeden zou wel een heel omslachtige manier zijn om heel misschien geld te verdienen met een enorm risico.
Van mij ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Eric krijgt van mij een paar sms-jes als hij het tegen houdt!!!
Die heeft ze zelf geregeld; ze heeft garages afgebeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:45 schreef Bridale het volgende:
Hebben ze wel een auto kunnen regelen voor dr?
"Want als dat zo is, kan je me dan uitleggen wat er dan gebeurd? En of ik dan die witte smartie juist WEL of juist NIET moet slikken!?"quote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Eric moet je soms ongesteld worden?"![]()
![]()
![]()
En van mij ookquote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Eric krijgt van mij een paar sms-jes als hij het tegen houdt!!!
Dat vond ik dus een vreselijk sneue opmerkingquote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Is niet origineel want daar kwam hij gisteren zelf al meequote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Ik haat Natasia
Geheel en al volgens het script!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef carpediem23 het volgende:
Hij gaat nu JA zeggen.
Het zou tijd wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef bob_marley het volgende:
gaat erik weer de relnicht uithangen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hij moet dat echt niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef carpediem23 het volgende:
Hij gaat nu JA zeggen.
Het maakt niet uit wat ie zegt in beide gevallen is ie de sukkel net als vanmiddag....quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geheel en al volgens het script!
Mwah. Sylvia blijft steeds de saaie figurantenrol bespelen (Wat voegt zij inderdaad nou toe? Ze is nooit echt ergens bij betrokken), Huub wordt steeds arroganter en anderzijds softer in het spelen van het spel... 't Is eigenlijk maar een zooitje.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Zijn er hier echt nog mensen die vinden dat Eric een aanwinst is voor Sylvia en Huub?
Ik dacht dat ik het verkeerd begreepquote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef Liess het volgende:
Stemt ie ja, en dan is hij nogsteeds de Sjaak.
ik hoopte dat met drie smileys het sarcasme wel duidelijk zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vond ik dus een vreselijk sneue opmerking![]()
Ik vind Huub eerder afbreuk doen aan SHE.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Zijn er hier echt nog mensen die vinden dat Eric een aanwinst is voor Sylvia en Huub?
Da's toch slim? Alle aandacht op Eric en dan mag zij beslissen of ie mag blijven. En aangezien Eric toch geen reet toevoegd hoop ik dat ze hem een mes in de rug steekt en 10 keer omdraait...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef Judah het volgende:
[..]
Mwah. Sylvia blijft steeds de saaie figurantenrol bespelen (Wat voegt zij inderdaad nou toe? Ze is nooit echt ergens bij betrokken), Huub wordt steeds arroganter en anderzijds softer in het spelen van het spel... 't Is eigenlijk maar een zooitje.
Wat een slappe kutzooi. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Ik haat dat wijf echt en ik haat Eric ook dat hij is bezweken onder de druk van de FEBO en de mede bewoners.
Dat het niet van harte ging.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Wat krijst dat tyfuswijf nou?
Ze krijgt haar uurtje toch?
Dat is kort, bondig en helemaal juistquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef akveor het volgende:
Eric speelt wederom totaal niets klaar.... verbaal niet sterk en speltechnisch stelt ie helemaal niets vooor.... drijft mee op Huub.... de loser...
Ik ben nog verbaasd dat hij zijn tong weer naar buiten kreeg...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef tjeez3 het volgende:
Nicolaas heeft toch nog niet officieel ja gezegd???
Als het um niet bevalt gaat ie toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:57 schreef AutumnTears het volgende:
arme eric
Heeeel zwak van Huub!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub legt even uit aan Brian dat hij het Natasia wél gunt.
bah.
Huub is een marionet. Net als de rest. Alleen van Huub had ik nog enige rebellie verwacht. Maar de sjeu is er af bij die zelfingenomen brulkabouter.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:55 schreef Yollie het volgende:
Huub heeft bij mij afgedaan, heel wat stappen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |