Ik vind Huub eerder afbreuk doen aan SHE.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Zijn er hier echt nog mensen die vinden dat Eric een aanwinst is voor Sylvia en Huub?
Da's toch slim? Alle aandacht op Eric en dan mag zij beslissen of ie mag blijven. En aangezien Eric toch geen reet toevoegd hoop ik dat ze hem een mes in de rug steekt en 10 keer omdraait...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef Judah het volgende:
[..]
Mwah. Sylvia blijft steeds de saaie figurantenrol bespelen (Wat voegt zij inderdaad nou toe? Ze is nooit echt ergens bij betrokken), Huub wordt steeds arroganter en anderzijds softer in het spelen van het spel... 't Is eigenlijk maar een zooitje.
Wat een slappe kutzooi. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Ik haat dat wijf echt en ik haat Eric ook dat hij is bezweken onder de druk van de FEBO en de mede bewoners.
Dat het niet van harte ging.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Wat krijst dat tyfuswijf nou?
Ze krijgt haar uurtje toch?
Dat is kort, bondig en helemaal juistquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef akveor het volgende:
Eric speelt wederom totaal niets klaar.... verbaal niet sterk en speltechnisch stelt ie helemaal niets vooor.... drijft mee op Huub.... de loser...
Ik ben nog verbaasd dat hij zijn tong weer naar buiten kreeg...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef tjeez3 het volgende:
Nicolaas heeft toch nog niet officieel ja gezegd???
Als het um niet bevalt gaat ie toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:57 schreef AutumnTears het volgende:
arme eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |