Van mij ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Eric krijgt van mij een paar sms-jes als hij het tegen houdt!!!
Die heeft ze zelf geregeld; ze heeft garages afgebeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:45 schreef Bridale het volgende:
Hebben ze wel een auto kunnen regelen voor dr?
"Want als dat zo is, kan je me dan uitleggen wat er dan gebeurd? En of ik dan die witte smartie juist WEL of juist NIET moet slikken!?"quote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Eric moet je soms ongesteld worden?"![]()
![]()
![]()
En van mij ookquote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Eric krijgt van mij een paar sms-jes als hij het tegen houdt!!!
Dat vond ik dus een vreselijk sneue opmerkingquote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Is niet origineel want daar kwam hij gisteren zelf al meequote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Ik haat Natasia
Geheel en al volgens het script!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef carpediem23 het volgende:
Hij gaat nu JA zeggen.
Het zou tijd wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef bob_marley het volgende:
gaat erik weer de relnicht uithangen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hij moet dat echt niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef carpediem23 het volgende:
Hij gaat nu JA zeggen.
Het maakt niet uit wat ie zegt in beide gevallen is ie de sukkel net als vanmiddag....quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geheel en al volgens het script!
Mwah. Sylvia blijft steeds de saaie figurantenrol bespelen (Wat voegt zij inderdaad nou toe? Ze is nooit echt ergens bij betrokken), Huub wordt steeds arroganter en anderzijds softer in het spelen van het spel... 't Is eigenlijk maar een zooitje.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Zijn er hier echt nog mensen die vinden dat Eric een aanwinst is voor Sylvia en Huub?
Ik dacht dat ik het verkeerd begreepquote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef Liess het volgende:
Stemt ie ja, en dan is hij nogsteeds de Sjaak.
ik hoopte dat met drie smileys het sarcasme wel duidelijk zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vond ik dus een vreselijk sneue opmerking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |