En toch krijgt dat wijf alles voor elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk.![]()
kutnewbie.... je hebt je goddomme exact 165500 users later ingeschreven dan ik.![]()
Dat "nuh eh-eh!" van Natasja begin ik ook schijtziek van te worden. Net als de rest van dat aanstellerige kutwijf. Gadverdamme hoe ze ook weer probeert "sfeer" te scheppen richting Nico, met dat lachje en dat schatje dit en dat. En gewoon helemaal hoe ze praat, met die van "plezier" haast overslaande stem omdat ze wil laten blijken hoe leuk ze zich vermaakt met de lekkere deugniet Nicolaas. Walgelijke kut. Natasia: je bent strontvervelond.
Sorry, beetje in een Lieve-stemming.![]()
Omdat ze dan net zo goed het hele programma kunnen schrappen?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom schrappen ze die domme fake-stemmingen niet?![]()
I'm fucking doomed...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die kuthoer d'r maandelijke wipritje met de toerek misloopt, vergeef ik je alles.![]()
Het is inderdaad onvoorstelbaarquote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Prosac het volgende:
Natasja is zo egoistisch als de neten, ze wordt ontzettend link -tot op het dreigen af- als het er enigzins op lijkt dat iemand haar iets niet gaat gunnen en is weer je beste vriendin als je haar het wel gunt.
Stemmingen doen het leuk op TV?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
En de redactie is bang voor d'r "vriendjes".quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch krijgt dat wijf alles voor elkaar.
Iedereen in dat huis is toch een beetje bang voor haar.
De nieuwe armoedequote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ze dan net zo goed het hele programma kunnen schrappen?![]()
zitten ze daar om elkaar gelukkig te maken of om een grote prijs te winnen?... stelletje proleten daar... ze moeten kappen met die liefdadigheidsinstelling...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ze hadden Sylvia toch mooi te grazen, met d'r carnaval.quote:
Die goeie ouwe tijd, he schatquote:Op donderdag 12 april 2007 23:34 schreef Liess het volgende:
Nico doet me denken aan die gore mannetjes in een ouwe "stamkroeg" die niet van je af kunnen blijven.
Ik voel met je meequote:Op donderdag 12 april 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Nicolaas nu niet echt leuk.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:34 schreef Liess het volgende:
Nico doet me denken aan die gore mannetjes in een ouwe "stamkroeg" die niet van je af kunnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |