Ik zei toch: De Nieuwe Huub!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Jezus Nicolaas is echt zat, alleen die stem al!
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nicolaas: De Nieuwe Huub!
Ladderzat..amper te verstaan...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Jezus Nicolaas is echt zat, alleen die stem al!
Maar dankzij jou zie ik het nu ook opeensquote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
bij jou hangt dat scherm niet de hele dag in je woonkamer ^_^
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!
Ergo... Nieuwe rol voor Huub.
Huub wordt de nieuwe Nathanael!
Serieus ?????quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is kwaad op Nicolaas. Hij wacht tot de laatste minuut met de stemming en dus moet Japio wakker blijven. Nicolaas neemt niet eens de moeite het verhaal van Japio aan te horen.
Alleen Eric en Nicolaas nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Ik val net binnen.... heeft iedereen vóórgestemp?!![]()
![]()
Een half uurtje sauna doet wonderen. Gewoon even wachten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ladderzat..amper te verstaan...![]()
Not yet. Eric twijfelt en Nicolaas doet of hij bedenktijd nodig heeft (maar eigenlijk is hij gewoon zat).quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Dus dat mogen we gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef demins het volgende:
Ik vind een trotse negerin net zoiets als een spaanse cursus...
Huub begint steeds meer op de nieuwe Angelique te lijken..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub was de Nieuwe Nicolaas!
Ergo... Nieuwe rol voor Huub.
Huub wordt de nieuwe Nathanael!
Voorlopig Eric tegen en Nicolaas moet nog stemmenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Nee nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Lees eens terug! Kutnewbie!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
![]()
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorlopig Eric tegen en Nicolaas moet nog stemmen
Oeh, da's ook wel een goeie...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub begint steeds meer op de nieuwe Angelique te lijken..
Ze is alweer uren aan het glijenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.
Nicolaas is een verlopen alcoholistquote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef robert2006 het volgende:
is nicolaas nou elke avond dronken
Ik dacht dat we reeds hadden geconstateerd dat Natasje daar geen stemming voor nodig heeft?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok thx... vandaar dat Natasia zo amicaal brutaal aan het slijmen is bij Nico momenteel.
Dat is weer een voordeel voor Huub..beheerst zich (door de DGK) goed..dus...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:23 schreef Prosac het volgende:
jezus, wat een dubbele tong Nicolaas
No Shit!quote:
Dan moet ook de referentietong van indrukwekkende afmetingen zijn!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:23 schreef Prosac het volgende:
jezus, wat een dubbele tong Nicolaas
Maar leest wel de Libelle?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
Zelfs de advertentiepagina's in de Libelle zijn interessanter dan dit geneuzel
[/huisvrouwenmodus]
* Judah is overigens gewoon mannelijk
En de Libelle zit natuurlijk "toevallig" in je leesmapquote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
[/huisvrouwenmodus]
Tuurlijk, hij moet het gewoon geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Carlaa het volgende:
waar is Eric nu trouwens? Buiten beeld omgeluld worden door de redactie wegens "gratis sponsoring van volkswage"?
Ben jij die geyle chick op mijn hyves?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[huisvrouwenmodus]
[/huisvrouwenmodus]
Heb je je toetsenbord alweer uitgepoept?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas is een verlopen alcoholist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |