Maar wat een respect voor Jovalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Wup het volgende:
dat valt nog heus niet mee een gesprek met een bokser:)
Ja, ik dacht dat het misschien een geïmmigreerde Amerikaan ofzo was vanwege zijn taalgebruik, maar na even te googlen, blijkt hij gewoon in Amsterdam geboren te zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Wup het volgende:
dat valt nog heus niet mee een gesprek met een bokser:)
ik denk dat het komt doordat hij al zoveel tijd heeft doorgebracht in de VSquote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het misschien een geïmmigreerde Amerikaan ofzo was vanwege zijn taalgebruik, maar na even te googlen, blijkt hij gewoon in Amsterdam geboren te zijn...
iddquote:
Inderdaad.quote:
Dat geluid staat echt verschrikkelijk kut afgesteldquote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid van de microfoon waar die Ninthe in zingt nou zo raar, of hoort dat zo?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid van de microfoon waar die Ninthe in zingt nou zo raar, of hoort dat zo?
ach, 't gaat om de zang hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
Ze kan totaal niet aankondigen en afkondigen![]()
En geestig, vergeet vooral geestig nietquote:Op woensdag 18 april 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.
Niet alle kijkers zijn pr0-l33t internetters.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een leuk meisje, die NintheVeel leuker dan dat blasé You Tube-meisje dat er laatst zat
![]()
En voor het eerst vond ik Ellen ten Damme sympathiek.
Dat meest bekeken filmpje kende ik alweer eeuwen, net als gisteren. Wat is dat steeds voor een ouwe meuk?![]()
Ik ken die term gelukkig niet. Ik krijg die filmpjes gewoon gestuurdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Niet alle kijkers zijn pr0-l33t internetters.
Ja tuurlijk krijg ik wel es een linkje van 't een of 't ander, maar 't blijft dezelfde discussie als iemand die "oud!!!1!!111" post op een weblog. Je hebt 't gezien of niet, en d'r zijn genoeg mensen die 't nog wel leuk kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken die term gelukkig niet. Ik krijg die filmpjes gewoon gestuurdIedereen krijgt zulke filmpjes toch gewoon van vrienden en bekenden
Zei ooit in een interview :quote:
volgens mij was dat erodome, toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ooit in een interview :
'Als ik een dag niet neuk word ik chagerijnig'
Ja dat klinkt wel herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef tong80 het volgende:
'Als ik een dag niet neuk word ik chagerijnig'
Ja, LOL.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
Net gekeken en sluit me aan bij broer
Heerlijk chaotisch is ze ook
quote:
Da's dan Giel Beelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:22 schreef pfaf het volgende:
Was er vandaag overigens ook een tafelgast ?
Oow, dan stond z'n microfoon waarschijnlijk niet aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's dan Giel Beelen.
Die altijd alles boven de 30 te oud vindt en het liefst in een bejaarden tehuis ziet.
Hoorde je hem dan niet respectloos over Lou Reed praten ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oow, dan stond z'n microfoon waarschijnlijk niet aan.
Ik vond 't wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef golfer het volgende:
Vond het geen beste aflevering vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |