Maar wat een respect voor Jovalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Wup het volgende:
dat valt nog heus niet mee een gesprek met een bokser:)
Ja, ik dacht dat het misschien een geïmmigreerde Amerikaan ofzo was vanwege zijn taalgebruik, maar na even te googlen, blijkt hij gewoon in Amsterdam geboren te zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Wup het volgende:
dat valt nog heus niet mee een gesprek met een bokser:)
ik denk dat het komt doordat hij al zoveel tijd heeft doorgebracht in de VSquote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het misschien een geïmmigreerde Amerikaan ofzo was vanwege zijn taalgebruik, maar na even te googlen, blijkt hij gewoon in Amsterdam geboren te zijn...
iddquote:
Inderdaad.quote:
Dat geluid staat echt verschrikkelijk kut afgesteldquote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid van de microfoon waar die Ninthe in zingt nou zo raar, of hoort dat zo?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid van de microfoon waar die Ninthe in zingt nou zo raar, of hoort dat zo?
ach, 't gaat om de zang hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
Ze kan totaal niet aankondigen en afkondigen![]()
En geestig, vergeet vooral geestig nietquote:Op woensdag 18 april 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |