Tom ook niet, geloof ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Wup het volgende:
Bril is volgens mij niet zo blij dat van Nieuwkerk dit miss verkiezing item een beetje op hem af probeert te schuiven...
Het verschil is dat lelijk zijn of homoseksuele gevoelens hebben geen handicappen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wordt wel een beetje zenuwachtig van dat postieve gedoe van Lucille Werner, misschien ook eens een misverkiezing voor lelijk mensen of homo's? "het zijn tenslotte ook hele normale mensen"
(verder best een leuk initiatief van haar hoor, maar ik hoef het niet te zien)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Whehe the holy grail moet ik echt eens kijken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Johnnie de Mol heeft een half jaar in Amerika gezeten voor acteerlessen.
Alsof Martin Drent een half jaar mee traint bij AC Milan om z'n carriere te helpen.
Vriendje van Matthijs. Hij had een column in Het Parool voordat hij naar de Volkskrant overstapte.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de aanwezigheid van Martin Bril weten te waarderen? Ik begrijp er echt niks van dat hij elke keer wordt uitgenodigd? Waar is ie ook in hemelsnaam bekend van?
Voor kansarme jongeren is dat natuurlijk een leuk lokkertje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die 35000 dollar voor 3 jaar in het Amerikaanse leger, dat is nauwelijks een goeie 1000 $ per maand, in Euro's is dat nog minder. Dat is toch vrijwel niks ? (of liggen de lonen in de VS echt zoooo laag)
Dat is misschien ook het verschil met een Europees leger. Hier liggen die lonen toch een aanzienlijk stuk hoger.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor kansarme jongeren is dat natuurlijk een leuk lokkertje.
Daarom bestaat het overgrote deel van het leger in de USA ook uit van die sociaal lagere klasse.
was leuk om te zien iddquote:Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef 7eVeNL het volgende:
wat een figuur die geluidskunstenaar, maar wel leuk om te zien
Het is een leuk programma, maar zowel die van Nieuwkerk als de Breij hebben van presenteren geen kaas gegeten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Claudia speelt een slimme en kritische presentator met wie je ook kan lachen. Matthijs is het.
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:12 schreef rubbereend het volgende:
"Met da goei weer.... dah kan toch nie?"![]()
![]()
![]()
bovendien geef je nauwelijks uit aangezien je in eht leger zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die 35000 dollar voor 3 jaar in het Amerikaanse leger, dat is nauwelijks een goeie 1000 $ per maand, in Euro's is dat nog minder. Dat is toch vrijwel niks ? (of liggen de lonen in de VS echt zoooo laag)
atten?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
Lucille kan tenmisnte een biertje in no time atten, da's nog een kwaliteit!
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:31 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Slang voor: Ad Fundum. Oftewel in een teug leeg drinken ("naar de bron").
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:15 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Het is een leuk programma, maar zowel die van Nieuwkerk als de Breij hebben van presenteren geen kaas gegeten.
Met name die van Nieuwkerk met zijn quasi intellectuele, pseudo geïnteresseerde geneuzel komt me de strot uit. Hij heeft geen humor en wordt nagenoeg altijd overklast door zijn tafelgenoten. Alleen Marc Marie maakt een debielere indruk, maar da's al snel want die dwaas is niet eens in staat een zin die meer dan 10 woorden telt af te maken.
Maar ik kijk altijd met veel plezier naar dit "luchtige" programma hoor.
"jongelui"quote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?
wij noemden dat ad fundum inderdaad of adje trekken.
ach ja, al die burgers die zich tegenwoordig willen mengen in studentikoze mores, bah
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nouquote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?
wij noemden dat ad fundum inderdaad of adje trekken.
ach ja, al die burgers die zich tegenwoordig willen mengen in studentikoze mores, bah
Aight! Taaldiscussiesquote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nou
Ja, atten is het werkwoordquote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nou
Ik zeg niet dat hij niet intelligent is, hij maakt een debiele indrukquote:Op woensdag 18 april 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
[..]
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.
Dat heet "kwetsbaar"quote:Op woensdag 18 april 2007 02:54 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet intelligent is, hij maakt een debiele indruk
je moet het niet vertalenquote:Op woensdag 18 april 2007 02:49 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Aight! Taaldiscussies. En adje is helaas geen zelfstandig naamwoord. Vertaling van een adje trekken is: Een ernaar trekken.
Wie is Joostquote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Zalm nóg niet gezien als sidekick
Of er nou ooit zou komen dat Zalm als sidekick komt, joost mag het weten [afbeelding]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |