atten?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
Lucille kan tenmisnte een biertje in no time atten, da's nog een kwaliteit!
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:31 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Slang voor: Ad Fundum. Oftewel in een teug leeg drinken ("naar de bron").
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:15 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Het is een leuk programma, maar zowel die van Nieuwkerk als de Breij hebben van presenteren geen kaas gegeten.
Met name die van Nieuwkerk met zijn quasi intellectuele, pseudo geïnteresseerde geneuzel komt me de strot uit. Hij heeft geen humor en wordt nagenoeg altijd overklast door zijn tafelgenoten. Alleen Marc Marie maakt een debielere indruk, maar da's al snel want die dwaas is niet eens in staat een zin die meer dan 10 woorden telt af te maken.
Maar ik kijk altijd met veel plezier naar dit "luchtige" programma hoor.
"jongelui"quote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?
wij noemden dat ad fundum inderdaad of adje trekken.
ach ja, al die burgers die zich tegenwoordig willen mengen in studentikoze mores, bah
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nouquote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
oh noemt het gepeupel dat "atten" tegenwoordig?
wij noemden dat ad fundum inderdaad of adje trekken.
ach ja, al die burgers die zich tegenwoordig willen mengen in studentikoze mores, bah
Aight! Taaldiscussiesquote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nou
Ja, atten is het werkwoordquote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
adje is het zelfstandig naamwoord ervan. Atten is het werkwoord........... dus wat lul je nou
Ik zeg niet dat hij niet intelligent is, hij maakt een debiele indrukquote:Op woensdag 18 april 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
[..]
marc-marie is juist erg intelligent en weet veel uit de gasten te halen.
Dat heet "kwetsbaar"quote:Op woensdag 18 april 2007 02:54 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet intelligent is, hij maakt een debiele indruk
je moet het niet vertalenquote:Op woensdag 18 april 2007 02:49 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Aight! Taaldiscussies. En adje is helaas geen zelfstandig naamwoord. Vertaling van een adje trekken is: Een ernaar trekken.
Wie is Joostquote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Zalm nóg niet gezien als sidekick
Of er nou ooit zou komen dat Zalm als sidekick komt, joost mag het weten [afbeelding]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |