Bedankt en tot nooit meer ziens!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mijn uitzetting
valt in dezelfde categorie als zijn naam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
En het zeker zelf nog grappig vinden ook...
Over namen gesproken: je wilde van Pink Floyd, maar die kon niet. Waar is deze van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
valt in dezelfde categorie als zijn naam.
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
* One_of_the_few gaat maandag hele dag op Ok en IC rondneuzen![]()
ow, vast te kort door de bocht van me geformuleerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Over namen gesproken: je wilde van Pink Floyd, maar die kon niet. Waar is deze van?
Ah, mijn minst favoriete CDquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow, vast te kort door de bocht van me geformuleerd.
Deze is ook van pink Floyd. Van de cd The final cut.![]()
ben nu trouwens the Shins - Saint simon aan het luisteren. Ook erg leuk![]()
Ja, ze heet toch Arjan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Toch leuk dat onze kroonprins zo'n eerbetoon aan Arie Haan brengt.
nooit nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:17 schreef Floripas het volgende:
Geen reet te doen weer hier.
Iets met 'Pink Floyd' zelf. Het had ook Flaming kunnen worden ofzo. maar dan zou ik hte voor Pjor en aahtje het wel heel makkelijk gemaakt hebben..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, mijn minst favoriete CDWelke wilde je eigenlijk?
VSquote:The Shins ken ik niet. Waar komen die vandaan?
Zit je hoog?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ze heet toch Arjan?
En komt die moederneukende date nou nog of hoe zit 't, verdomme?
Mag ik even.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ben nu trouwens the Shins - Saint simon aan het luisteren. Ook erg leuk![]()
Niet alles wat uit de vs komt is slecht he.quote:
tuurlijk.quote:
is wel goed voor de dagelijkse hoeveelheid beweging.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerste verdieping, maar ik kan niet tegen dat gedrentel.
Ah gosh, ziek... Beterschapquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga zo weer. Ik ben ziek. Griep. Verdomme.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
Verdomme.
goh, vreemdquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga zo weer. Ik ben ziek. Griep..
Nee, maar wel de meeste muziekquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Niet alles wat uit de vs komt is slecht he.![]()
maar goed, voor de goede vrede: Belle & Sebastian - the boy with the arab strap![]()
Ben momenteel prima gezondquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
Zegt de altijd geïnfecteerde du_ke.
Vast welquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:
Ik ga maar eens stappen, kijken of ik daar beter van word.
sterktequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:
Ik ga maar eens stappen, kijken of ik daar beter van word.
hhm, nog niet tevreden dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, maar wel de meeste muziek
Belle & Sebastian is op zich wel leuk...
Festivalgangers staan erom bekend dat ze geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Pink FloydVeels te overschatte baggerherrie.
gewoon brede smaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, je stapt van Pink Floyd naar zulke bands![]()
http://www.nos.nl/nosjour(...)30407_wolfowitz.htmlquote:Bankpresident Wolfowitz onder vuur 13-04-07
Paul Wolfowitz, de president van de Wereldbank, heeft onvoorzichtig en onverstandig gehandeld door zijn ex-vriendin aan een goed betaalde baan te helpen.
Dat concludeert een onderzoekscommissie van de Wereldbank onder leiding van de Nederlander Herman Wijffels.
Wijffels is namens Nederland en een aantal andere landen bewindvoerder bij de bank.
Integriteit
Volgens de commissie had Wolfowitz zijn vriendin, Shaha Riza, nooit een promotie en een fikse salarisverhoging mogen geven zonder het bestuur van de bank of de ethische commissie daarbij te betrekken.
De Amerikaan zou hiermee de regels hebben overtreden en de integriteit van de bank hebben geschaad. En dat terwijl Wolfowitz zich de afgelopen jaren juist sterk heeft gemaakt voor de strijd tegen corruptie.
Collega's van Wolfowitz bij de Wereldbank hebben hem daarom donderdag opgeroepen te vertrekken. Het bestuur beraadt zich over de toekomst van Wolfowitz. Een besluit wordt snel verwacht.
De affaire komt voor de Wereldbank erg ongelegen. Dit weekend wordt in Washington de voorjaarsbijeenkomst gehouden van de Wereldbank en het IMF.
Ontkend
De president van de bank ontkende aanvankelijk dat hij zijn vriendin had bevoordeeld, maar heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor zijn handelwijze. De raad neemt daar geen genoegen mee.
"Ik heb een fout gemaakt, en dat spijt me", zei Wolfowitz. "Maar ik vraag ook uw begrip. Het was niet alleen een pijnlijk persoonlijk dilemma, ik was op dat moment net nieuw bij de Wereldbank en moest me begeven op onbekend terrein."
Riza werkt in verband met hun relatie inmiddels op het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken, maar ze wordt nog steeds betaald door de Wereldbank. Haar salaris is sinds haar vertrek steeds meer gestegen. Met 200.000 dollar verdient ze nu meer dan de minister van Buitenlandse Zaken, Condoleeza Rice.
Armoede
De Wereldbank verstrekt leningen, giften en technische ondersteuning om ontwikkelingslanden te helpen bij de armoedebestrijding.
Wolfowitz werd voor de functie van president van de Wereldbank voorgedragen door president Bush. Daarvoor werkte hij op het Pentagon, waar hij één van de architecten van de oorlog in Irak was. Dat hij er als president bij de Wereldbank ook nauwe banden met de regering-Bush op nahield, leverde hem eerder al veel kritiek op.
Het Witte Huis heeft donderdag gezegd dat Wolfowitz nog altijd de volledige steun geniet.
ben al wegquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
Hee, het is voor ons óók vrijdagavond he. Kappen met die baggermuziek
Hoe hebben ze een groep zulke corrupte figuren bij elkaar kunnen vinden voor 1 regering? Echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:04 schreef zakjapannertje het volgende:
het is nog geen herfst maar de neo-conservatieven vallen al als blaadjes van de bomen:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)30407_wolfowitz.html
Als Pink Floyd goed vinden smaak hebben is dan heb ik graag geen smaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef Elseetje het volgende:
Festivalgangers staan erom bekend dat ze geen smaak hebben
Neh. Ik neuk eerder jouw vrouw omdat jij haar niet kan plezieren omdat je teveel aan geiten denkt. Terwijl jij je neus in de aars van je voorganger hebt in de moskee neuk ik je vrouw even flink door.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mijn uitzetting zal niet kunnen voorkomen dat jouw dochter naar alle waarschijnlijkheid de achternaam van onze familie, of van een andere moslimfamilie, zal dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |