Sinds wanneer mis jij mij?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef Sok41 het volgende:
Jeetje lien, ik meende het hoor. Ik miste je aanwezigheid.
ohquote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Sinds ik stage loop en hier veel post.
ik kon ff niet meer posten wegens server druktequote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
ohnee.
goedemiddag miss-scofieldquote:Op donderdag 12 april 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Hello
Tentamen ging geloof ik wel goedNu de tuin in, met laptop scriptie afmaken
ja, een weekend zonder gamenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
Teeveeepeeeee
Wordt een heerlijk weekend..![]()
Ik merk het!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus je weet het lienelien, je mag niet meer zolang weg blijven
je mag altijd langskomen voor de gezelligheidquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik merk het!
Maar dan krijgen julie het na volgende week woensdag nog zwaar!
je komt maar gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Im merk het!
Tja.. we willen de nummer 100 halenquote:
Fok! werkt hier gewoon goedquote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ligt het aan mij of ik FOK! traag?
ligt aan jou...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ligt het aan mij of ik FOK! traag?
sms-en, bellen, e-mailen ?!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik merk het!
mooi weer, mooie vrouwenquote:
Mooie vrouwen zijn hier in geen velden of wegen te bekennen midden in de polderquote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi weer, mooie vrouwen
ik wil naar buiten![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi weer, mooie vrouwen
ik wil naar buiten![]()
Dieren? Daar kwam ik altijd met de trein doorheen op weg naar mijn vorige stage. Wat een baggerzooi daar zegquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dieren met al die stoplichten achter mekaar langs het station
regel maar wat zou ik zeggen, ik OV overal wel heen (of met de auto)quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hadden toch al eerder plannen om te meeten? Kan ik mij herinneren!
Met aan de rechterkant naast het spoor (vanaf Zuthpen) zoeen hokje waar altijd van die blowerts zatenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dieren? Daar kwam ik altijd met de trein doorheen op weg naar mijn vorige stage. Wat een baggerzooi daar zeg
Die zijn er geweest, maar daar is weinig van terrecht gekomen..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hadden toch al eerder plannen om te meeten? Kan ik mij herinneren!
weet je hoevaak ik daar het verkeer op hou. dan ben ik afgeleid vanwege de dames op het stationquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja, daar waar die stoomtrein vertrekt. Lekker stomen daar mennnnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met aan de rechterkant naast het spoor (vanaf Zuthpen) zoeen hokje waar altijd van die blowerts zaten
Merk het jaquote:
Haha, cool! Van te voren afgesproken waar jullie elkaar zouden zien neem ik aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Die zijn er geweest, maar daar is weinig van terrecht gekomen..
lien en ik hebben een soort minimeet gehad, tenminste, we zijn elkaar tegen gekomen bij een concert.
Ach niet bijhouden is niet erg als het toch nergens over gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
Ben bij deel 69 oid wel een tijdje actief geweest maar nu gaan jullie echt te snel om fatsoenlijk bij te houden
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dan hebben we alles ongeveer wel gehad
Valt wel mee toch.. Wij verzetten allemaal ook veel werk op een dag hoor !!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
Ben bij deel 69 oid wel een tijdje actief geweest maar nu gaan jullie echt te snel om fatsoenlijk bij te houden
dat hebben we in Haaksbergen ook, ofniet Damzkieee+Roycooooooquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
idd lang niet gezien FJDquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
ehm, neuhquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, cool! Van te voren afgesproken waar jullie elkaar zouden zien neem ik aan?![]()
Telegram, Postduifquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meer![]()
ik wil je wel een brief schrijven hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meer![]()
Damzkieee weet het wel, Roycooooo niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hebben we in Haaksbergen ook, ofniet Damzkieee+Roycoooooo
[..]
idd lang niet gezien FJD
Afgelopen twee weken in Nederland geweest. Nu net weer terug in Roemeniequote:
Telex, Bekertjes met een touwtje ertussenquote:
touwtje met twee blikjes aan beide kant éénquote:
dus het ligt niet aan mij. Bij mij is het ook niet erg vlot.quote:
dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hoe herkenden jullie elkaar dan?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Heb ik net gedaanquote:
conclusiesquote:Op donderdag 12 april 2007 14:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe beginnen jullie altijd een conclusie?
En geef je meteen antwoord op je hoofdvraag, of ga je eerst alles samenvatten ofzo?
eerst de conclusies van de verschillende onderdelen overzichtelijk opnoemen en dan goed antwoord geven op de hoofdvraagquote:Op donderdag 12 april 2007 14:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe beginnen jullie altijd een conclusie?
En geef je meteen antwoord op je hoofdvraag, of ga je eerst alles samenvatten ofzo?
inderdaad, zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 12 april 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst de conclusies van de verschillende onderdelen overzichtelijk opnoemen en dan goed antwoord geven op de hoofdvraag
Sommige heb ik beantwoord met n.v.t.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie die competenties
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wat Remcore zegt. Behalve als je concludeert dat iets kut is. Dan zeg je meteen: "kutzooi".
nietquote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie die competenties
van de 8 waar je uit kon kiezen moest je er tussen de 3 tot 5. ik heb er 2 die nog enigszins van toepassing zijn op de stage. Maar ik weet echt niet wat ik er moet zetten. Ik noem nu alle punten op die ik ook in mijn verslag zetquote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige heb ik beantwoord met n.v.t.![]()
ik verzin er altijd gewoon een verhaaltje ben (ben ik redelijk goed inquote:Op donderdag 12 april 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van de 8 waar je uit kon kiezen moest je er tussen de 3 tot 5. ik heb er 2 die nog enigszins van toepassing zijn op de stage. Maar ik weet echt niet wat ik er moet zetten. Ik noem nu alle punten op die ik ook in mijn verslag zet![]()
ik heb niet zo goede zuigduimquote:Op donderdag 12 april 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verzin er altijd gewoon een verhaaltje ben (ben ik redelijk goed in) heb nog nooit commentaar gehad
FoBoquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hoe herkenden jullie elkaar dan?
verbaasd me, je zit constant op dit forumquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
we lopen hier met afstuderen echt goed op schema, bijna volgens de planning, had ik niet gedacht toen we hem maakten![]()
dat ben ik zelf ook wel een beetjequote:Op donderdag 12 april 2007 15:12 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
verbaasd me, je zit constant op dit forum![]()
![]()
Dan hebben we dezelfde mening. Wat is de inhoud van je afstudeerstage nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Casual-T: mooie opleiding; alles met jaarrekening vond ik wat minder, AO en Logistiek (afstudeerprofiel voor het 4e jaar) vond ik zeer interessant, Bedrijfsadministratie was ronduit k*t
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ ReMcOrE: van mij mag je de competenties schrijven
@: Damzkieee: van POP en competenties zijn in feite hetzelfde. Je hebt er niets aan, maar men wil wel dat je er één maakt
logistiek afstudeerstage bij een technische groohandel in slangen & koppelingen... goederenstromen en extern vervoer in kaart brengen en analyserenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde mening. Wat is de inhoud van je afstudeerstage nu?
Wat wil je hierna gaan doen?
ik heb tijdens stage nooit een tussenrapportage ingeleverd, nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moest een tussenrapportage inleveren na week 12 met hoe je er tot nu toe voorstaat. zit nu in week 14, heb het nog steeds niet opgestuurdMaar ga morgen maar ff deel faxen en deel mailen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Luctor.et.Emergo: PM me maar wat belangrijke info, dan kijk ik wel even
Meerkeuze = antwoorden opverschrijven en wachten tot die vrijgegeven worden. Dan zelf je cijfer berekenen...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
allemaal meerkeuze, geen pijl op te trekken![]()
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).quote:logistiek afstudeerstage bij een technische groohandel in slangen & koppelingen... goederenstromen en extern vervoer in kaart brengen en analyserenhierna ga ik waarschijnlijk aan het werk, kan geen mooie masteropleiding vinden!
eenschquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).
helaas weer eenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[afbeelding] en weer ééntje terug
bij mij stond het in een mooi overzichtje, maar ik was al bang dat het door elkaar gehaald zou gaan wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas weer een [afbeelding] terug...
Jee.. Volgens mij ben ik de enige hier die MBO doet en niet echt geeft om een vervolg opleiding.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).
Met de huidige wensen van werkgevers wordt t misschien eens tijd om je erin te gaan verdiepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jee.. Volgens mij ben ik de enige hier die MBO doet en niet echt geeft om een vervolg opleiding.![]()
Maak t eens zelf. Je zit zelf gvd met je kont in de zon te genieten en dan ook nog vragen of iemand anders het voor je maaktquote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mijn competenties ook maken?Gaat wel over docent zijn
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met de huidige wensen van werkgevers wordt t misschien eens tijd om je erin te gaan verdiepen.
kan, wat krijg ik er voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mijn competenties ook maken?Gaat wel over docent zijn
je kunt het ook mailen, maar als ik de hoeveelheid zie wat je moet beschrijven, dan haak ik eigenlijk een beetje afquote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je ook een Word-bestand PM'en?
jij ook al?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga miljoenen verdienen nadat ik deze stage tot een goed einde heb afgerond.
En doorstroommogelijkheden?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maak t eens zelf. Je zit zelf gvd met je kont in de zon te genieten en dan ook nog vragen of iemand anders het voor je maakt!
Mjah, tenzij ze van algemeen maatschappelijk nut zijn, dan worden ze 'gewoon' gesubsideerd door de overheid (dus dan betaal je 1500 euri), dit zijn studie's oa op de willem de koning acedemie en in de zorgsector.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn al die masteropleidingen zo duur ?
dat zul je dan toch echt zelf moeten doenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.
Daarbij ook nog 3 soorten probleem leerlingen omschrijven met aanbevelingen voor toekomstige docenten, hoe zij met dit soort leerlingen om moeten gaan in de les.
Daarbij moet ik nog een leerlijn maken van elk jaar, elk niveau wat de leerlingen moeten leren in een jaar.
Dus 1 havo, persoonlijke brief schrijven, spreekbeurt bla bla.. en elk leerjaar + niveau heeft zo'n 30 dingen die ze moeten kunnen :S KUTWERK!!Maar wel lekker die zon
Zorg dat je niet verbrand!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.
Daarbij ook nog 3 soorten probleem leerlingen omschrijven met aanbevelingen voor toekomstige docenten, hoe zij met dit soort leerlingen om moeten gaan in de les.
Daarbij moet ik nog een leerlijn maken van elk jaar, elk niveau wat de leerlingen moeten leren in een jaar.
Dus 1 havo, persoonlijke brief schrijven, spreekbeurt bla bla.. en elk leerjaar + niveau heeft zo'n 30 dingen die ze moeten kunnen :S KUTWERK!!Maar wel lekker die zon
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,
Ik heb nog niksquote:Op donderdag 12 april 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
ICT zal wel een ander verhaal zijn. Ik heb het gevoel dat iedereen tegenwoordig een HBO diploma heeft...
Hahaha, nee zal niet gebeuren!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zorg dat je niet verbrand!
Succes![]()
Havo diploma heb ik in de pocketquote:
laat dan maarquote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt het ook mailen, maar als ik de hoeveelheid zie wat je moet beschrijven, dan haak ik eigenlijk een beetje af
ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Havo diploma heb ik in de pocket![]()
MAVO, MBO-4 Onderwijsassistent liggen bij mij in de kast.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
VWO hier.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Propedeuse ook..quote:
Soms heb je meer aan cursussen binnen een bedrijven dan een HBO ICT opleiding.. Bij sommige kan je dan 1 tot 1,5 jaar vrijstelling krijgen..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
Ik zie t niet zitten om nog eens een opleiding erachter aan te doen iig
ja, P heeft bassie ook in de lade liggenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
MAVO, MBO-4 Onderwijsassistent liggen bij mij in de kast.
P heb ik ook al een tijdje en volgend jaar afstuderen voor Nederlands, jaar erop Engels afstuderen.. 2009 2 HBO-diploma's
Wat een vieze usericon heb jij zeg!
Mijn P ligt nog bij de FoBo (Front Office/ Back Office)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja, P heeft bassie ook in de lade liggen..
Haha, te gek he. Dacht dat die Henk heette![]()
morgen hequote:
he, zei ik alquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef PieterBas het volgende:
morgen is er weer een dag
Markedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Sok41 het volgende:
morgen kom ik speciaal ef online van uit england om topic 100 te vieren, mark my words !
Wat ga je doen in het Verenigd Koninkrijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Sok41 het volgende:
morgen kom ik speciaal ef online van uit england om topic 100 te vieren, mark my words !
Zuupn.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat ga je doen in het Verenigd Koninkrijk?
Mooi wark gèèkquote:
Jea thanks, latra! Ik ga ook zo..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi wark gèèk!
Zuip ze en tot morgen.
Wij gaan![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja, P heeft bassie ook in de lade liggen..
Haha, te gek he. Dacht dat die Henk heette![]()
Halloquote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef lienelien het volgende:
hoi.
als het goed is ga jij zo ook naar huisquote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Ze is al thuisquote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het goed is ga jij zo ook naar huis![]()
als ik je niet weer spreekquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Lunar het volgende:
Ik ga nummertje 100 denk ik ook niet meer meemaken.
's Ochtends inpakken voor het weekend, even naar een vriend toe, naar de AH en dan ben ik weg t/m zondag
dokter??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Morgen terugkomdag, maar zal 's-morgens wel actief zijn.. moet eerst toch naar de dokter![]()
als ik van een kaart met 128 MB geheugen naar 512 MB geheugen ga, vind ik dat al een hele vooruitgang. Nu is mijn CPU het traagste van mij PC (denk ik zo)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef Bootje84 het volgende:
nice luctor.. alleen beetje jammer dat je nog geen directX10 ondersteunende kaart heb
Het was toch een andere user die naar Engeland gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik je niet weer spreekveel plezier daar in Engeland
![]()
In dat geheugen kan je meer texturen opslaan. Hoe goed de kaart uiteindelijk is hangt af van de trucjes die hij kan. Wat voor CPU heb je nu? Want een X1900 met een PIII.. dat is overkill, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik van een kaart met 128 MB geheugen naar 512 MB geheugen ga, vind ik dat al een hele vooruitgang. Nu is mijn CPU het traagste van mij PC (denk ik zo)
Sokkie ging naar Engeland!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Het was toch een andere user die naar Engeland gaat
quote:
Ik heb een rare bobbel op mijn scheen.. door een val in een brandnetel, dus ik dacht eerst aan een allergische reactie.. maar het blijkt een kneuzing van de spier te zijnquote:
En dan hol je meteen naar de docter? Of had je er al tijdje last van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een rare bobbel op mijn scheen.. door een val in een brandnetel, dus ik dacht eerst aan een allergische reactie.. maar het blijkt een kneuzing van de spier te zijn
btw Goedemorgen
Ja, ik was 2 weken gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
[..]
En dan hol je meteen naar de docter? Of had je er al tijdje last van?
Ik heb een AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:20 schreef Lunar het volgende:
[..]
In dat geheugen kan je meer texturen opslaan. Hoe goed de kaart uiteindelijk is hangt af van de trucjes die hij kan. Wat voor CPU heb je nu? Want een X1900 met een PIII.. dat is overkill, als je begrijpt wat ik bedoel
2 weken vallenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 weken gevallen in een struikje
Ik was 2 weken geleden gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers, en ik heb nog steeds last er vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
Ik stel 2 vragen en je antwoord met 'Ja'
[..]
2 weken vallenda's lang!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers, en ik heb nog steeds last er van
zo beter Goover
Ej zoeplappequote:
Altijd goehoedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:00 schreef DaFan het volgende:
Lekker om 1 uur in bed met flink wat bier achter de kiezen en nu lekker aan het werk. Voel me prima
Dan is zo'n uber-vette kaart met 93320912212GB erop overkill. Neem gewoon 256MB en je zit goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
playah!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef Gauch0 het volgende:
kan vandaag weinig doen ik denk dat ik tegen een uurtje of 2 de paling ga inpakken.
Mijn bedrijfscoach heeft begrafenis, en we hadden een gesprek over de uitvoering van het enquete onderzoek. lekker in de zon zitten
Vergeet jij wel eens hoeveel O's je nick heeft?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
playah!
Doe maar mnjongen. Pak de paling wel goed in anders valt die eruit![]()
Neej, 6quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Lunar het volgende:
[..]
Vergeet jij wel eens hoeveel O's je nick heeft?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Gauch0 het volgende:
hehe lekker weekje zooo!
alleen dinsdag hele dag op het werk geweest en heb maandag ook weer toets
Heerlijk idd, heb ik ook wel zin in. pilsen op t terrasquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Gauch0 het volgende:
hehe lekker weekje zooo!
alleen dinsdag hele dag op het werk geweest en heb maandag ook weer toets
?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Lunar het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens douchen en even naar AH.
Progression testquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk idd, heb ik ook wel zin in. pilsen op t terras!
Maandag, waarvan?
Gras=groen!quote:
ooh ja, heppie ook nog. Succesquote:
Groenquote:
Hej Lienelien!quote:
wat niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:24 schreef Goover het volgende:
ik snap het niet...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
vind.. ik ga de rol van lienelien de komende weken maar overnemen
whehequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Gauch0 het volgende:
Ej cuckoo meld je eens
K vond t ook tijd worden voor iets nieuwsquote:
whehehehequote:
Ik snap het nog steeds nietquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
vind.. ik ga de rol van lienelien de komende weken maar overnemen
Okquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K vond t ook tijd worden voor iets nieuws![]()
Dus toch wel de bedoelingquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:22 schreef Freshthinking het volgende:Jaja, we gaan vandaag de 100 wel halen hoor.
Ja. Doe eens ctrl+rquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Heb je een nieuwe user icon oid? Want ik zie nog steeds dat beestje.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ja. Doe eens ctrl+r
Geen idee welke browser je gebruikt, maar het moet een harde refresh voorstellen
Tenslotte moet er hier minimaal één taalpurist overblijven, om de verloedering tegen te gaan!quote:
Top Stars (oid) Leuke serie iigquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
We waren groooooeeeeeeeen, groen als gras.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:34 schreef Gauch0 het volgende:
Waar is die mooie donsvlek van een cuckooo gebleven?
All stars johquote:
Zei je een halfuur geleden ook alquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Lunar het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens douchen en even naar AH.
hehe, kerel is druk bezig zekerquote:
flikker op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
hehe, kerel is druk bezig zeker![]()
Maar ik moet effe wat weten of die kerel meegaat naar weerselo, zoepen.
ik moet effe kaarten regelen
maar die albino is afwezig geeeeeeeeek!!!!
Trek m aan zn haren danquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
hehe, kerel is druk bezig zeker![]()
Maar ik moet effe wat weten of die kerel meegaat naar weerselo, zoepen.
ik moet effe kaarten regelen
maar die albino is afwezig geeeeeeeeek!!!!
Daarom ookquote:
Ik zei toch ook 'oid' er bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
All stars joh.. Idd, leuke serie
![]()
Je kunt Cuckoo niet bellen, met die kerel moet je geen gesprek aangaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zei toch ook 'oid' er bij
@Gau-dinges: Bel hem dan gewoon
That's the spiritquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
K kom d'r speciaal voor me nest uit..![]()
ROFLquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:51 schreef lienelien het volgende:
Ohh, kut, ik dacht, ik zet alvast een nummertje 100 klaar, klik ik per ongeluk op invoeren
Ik gun het ook aan iemand anders! Zo nobel ben ik dan wel weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enigeIk laat de eer wel aan iemand anders over...
Nahh, niet heel veel bijzonders.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Mensen gisteravond nog wat leuks gedaan? (jaja zuupen enzo dat weten we al)
16?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
17
aawwwwwquote:
Zeggen dat t een leuk kind is terwijl t een nachtmerrie van iedere ouder is? Leukquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen want je was aan het vissen naar: "En jij dan?"
Mijn CPU was met de vorige kaart ook al de vertrager. Maar voorlopig heb ik daar nog geen last van met de nieuwe. Ik moet gewoon niet meerdere dingen tegelijk willen doen. Dan lukt het prima. En beter dat mijn videokaart het rustiger aan kan doen. Dan zal ie ook niet door oververhitting sterven. Zoals mijn vorigequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Dan is zo'n uber-vette kaart met 93320912212GB erop overkill. Neem gewoon 256MB en je zit goed.
Wel moet je een beetje letten op de snelheid van het geheugen, de texture en pixel shaders etc. etc.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen want je was aan het vissen naar: "En jij dan?"
Was leuk kind hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeggen dat t een leuk kind is terwijl t een nachtmerrie van iedere ouder is? Leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |