ik ga ook wat vooruit maken, zeker voor de back to back races wel erg handig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra ik wat beter in mijn tijd kom te zitten zal ik ze voor de rest van het seizoen vooruit maken (hop ik)
[..]
weet jij de uitslag al dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Tis misschien handiger om er of Standings after round 3 of Stand na ronde 3 van te maken![]()
De hele F1 is verkocht, je weet tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:38 schreef Spooky4u het volgende:
weet jij de uitslag al dan?
Dat dus jaquote:Of bedoel je het Nederlands en Engels door elkaar? Dat is inderdaad fout.
was je nog wel wakker kerelquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Tis misschien handiger om er of Standings after round 3 of Stand na ronde 3 van te maken![]()
Ahhh, okay, die A1GP word dus wel live uitgezonden? Dat staat niet goed op internet danquote:Zondag 15 april 08.00-10.30 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China
Ligt aan je definitie van wakkerquote:
Beter lezen??? 12.30 op RTL de uitzending (13.00 de Qualy) en om 14.10 weer A1GPquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef vosss het volgende:
Heb ik het goed dat om 11:30 Champcar is op SBS6?
Volgens TVgids.nl is dan om 13:30 de F1 race op RTL7 en om 14:10 A1GP?!
Dat kan toch nooit?!
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Beetje vreemde tijden in de livetiming niet? Vergelijk de sectortijden van massa maar eens met die daarboven.
Het lijkt er op dat ze bij Massa zijn snelste sectortijden van verschillende rondes hebben genomen. Dus dat kan een verklaring zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?
Met deze tijden wint hij de qualificatie wel. Nou nog in 1 rondje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Beetje vreemde tijden in de livetiming niet? Vergelijk de sectortijden van massa maar eens met die daarboven.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Die tijden geven de snelste sectortijden van de coureur weer, en niet de sectortijden van het snelste rondje. Dit is al jaren zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?
Ha, weer wat geleerd!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Die tijden geven de snelste sectortijden van de coureur weer, en niet de sectortijden van het snelste rondje. Dit is al jaren zo
Massa had lang de snelste sectortijden in alledrie de sectoren, maar niet in het zelfde rondje.
Een user met 862 in z'n userid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:20 schreef DJvandePol het volgende:
haha volg het al jaren zo.Back to Bed!
![]()
Eh, 12.30 is toch de (voorbeschouwing van de) race?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Vrijdag 13 april 2007
09:00 - 10:30 vrije training 1
13:00 - 14:30 vrije training 2
Zaterdag 14 april 2007
10:00 - 11:00 vrije training 3
13:00 - 14:00 kwalificatie training
Zondag 15 april 2007
13:30 - Gulf Air Bahrain Grand Prix
Om 13.30 begint de race zelf. Dus als ze morgen om 12.30 beginnen is dat inderdaad de voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, 12.30 is toch de (voorbeschouwing van de) race?
nogal jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef vingerplant het volgende:
Dat ventje op RTL is een beetje zenuwachtig geloof ik
Misschien wordt 'ie gepijpt door Froukje de Both onder de tafelquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef vingerplant het volgende:
Dat ventje op RTL is een beetje zenuwachtig geloof ik
14 Aprilquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kovaleinen, die gaat het niet redden!
Button out? Als Mol dat concludeert betekent dat niet dat dat een juiste conclusie isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Out: Button, Sato, Speed, Liuzzi, Coulthard, Sutil, Alberz.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Button out? Als Mol dat concludeert betekent dat niet dat dat een juiste conclusie is
Als dit zo doorgaat en Davidson als enige Honda bij de laatste 10 komt heeft Spyker er vast een medestander tegen Super Aguri bij: Hondaquote:
Maar goed dat ik die net gekocht heb ipv Satoquote:
Ik heb hem ook net gekocht ipv fokking Rosberg die maar niet wil finishenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die net gekocht heb ipv Sato
Omdat ze in Q3 (nu dus) allemaal moeten rijden met het brandstofniveau waarmee ze morgen de race beginnen. Ze zijn dus langzaam aan het rijden om de benzine op te stoken. Dan maken ze zo'n 5 minuten voor het einde allemaal een snelle pitstop om banden te wisselen en dan gaan ze weer knallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef FJD het volgende:
Waarom rijden ze zo belachelijk traag? Ik heb hier geen Nederlands commentaar en uberhaupt geen beeld dus vandaar dat ik me dat afvraag.
Owke dat verklaart alles jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ze in Q3 (nu dus) allemaal moeten rijden met het brandstofniveau waarmee ze morgen de race beginnen. Ze zijn dus langzaam aan het rijden om de benzine op te stoken. Dan maken ze zo'n 5 minuten voor het einde allemaal een snelle pitstop om banden te wisselen en dan gaan ze weer knallen.
Hij mag wel eens een race uitvallen, goed voor de managerquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hamilton gaat morgen gewoon even die race winnen![]()
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij mag wel eens een race uitvallen, goed voor de manager
Mwah, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmen![]()
Vervolgens wint Heidfeld en wordt Trulli tweede![]()
Linksom? Kijk nog eens?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Eerste bocht is linksomweinig kans dat Massa voor Super-Lewis komt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmen![]()
Vervolgens wint Heidfeld en wordt TrulliRoseberg tweede![]()
quote:
Slechte sex gehad met Liselorequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb het begin van de kwali gemist...
Is er een speciale reden dat Albersje onderaan bungelt of was hij gewoon te traag en Sutil sneller?
McLarens staan helaas aan de mindere kant (lees: vuile gedeelte van de baan).quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
Massa.
De pole zit op dit circuit toch wel aan de goede kant he?
Mooi, en dat hoort ook zo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
McLarens staan helaas aan de mindere kant (lees: vuile gedeelte van de baan).![]()
Dat was toch Allard? Die kan niet weten dat er op dat moment net een team aan het praten is toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan die Olav niet eens leren niet door een team-radio heen te praten
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lultquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was toch Allard? Die kan niet weten dat er op dat moment net een team aan het praten is toch?
Ach so. Klopt inderdaad, maar meestal houdt ie wel op tijd zijn mond om de rest ook te horenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lult
Ja idd, het antwoord kan je horen, en dan kan je raden welke vraag er bij hoorde...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach so. Klopt inderdaad, maar meestal houdt ie wel op tijd zijn mond om de rest ook te horen.
De belg kijken, he? Daar wordt er NIET doorheen geluld! Ze stoppen zelfs metpraten als "Team Radio" ook maar in beeld verschijnt, stuken beter!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lult
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ga kijken. Het is heerlijk weer morgen, beetje zonde om dan op 't lekkerste moment van de dag binnen te gaan zitten...
Nou jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Duidelijk een echte F1 fan....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Maar goed, vrijdag viel het weer in het Noorden tegen dus misschien is dat morgen ook wel het geval en dan blijf ik wel binnen om de race te checken.. De start van de race wil ik uiteraard niet missen want ik verwacht een mooi gevecht tussen de McLarens en de ' rooien '.
Zie het morgen wel..
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremenquote:
Dat was dan ook een typoquote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremen![]()
ik dacht meld het ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |