Ik wacht nog even op de verklaring van sanger waarom Albers nu weer langzamer was...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
2007 FORMULA 1™ Gulf Air Bahrain Grand Prix
Friday Practice 2
[afbeelding]
Heren ... trek uw conclusies
Bridgestone is de grote equalizer. Sutil is 2.2% trager dan de snelste. Vroeger hoopte het slechtse team binnen de 107% te blijven. Kan een leuke race worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:31 schreef vingerplant het volgende:
Ik vind Spyker wel goed gaan eigenlijk, Sutil nog geen 2 seconden van de kop terwijl ze daar zo'n beetje als enige niet getest hebben.
ok ... Button vergeven.quote:Meanwhile at Honda, as if things couldn't get much worse, Jenson Button suffered a dramatic engine failure, spraying water and oil on the track which Massa later spun on, but escaped damaging the Ferrari.
Ik denk niet dat je na de vrijdagtraining conclusies moet trekken. Morgen na de qualifying wil ik een nieuwe versie van je zienquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn conclusies:
Ik zal wel moeten voor de manager spelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:02 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je na de vrijdagtraining conclusies moet trekken. Morgen na de qualifying wil ik een nieuwe versie van je zien
Beter nu een motor opblazen dan zaterdag of zondagquote:
Dat is toch al jaren bekend?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:28 schreef vosss het volgende:
1 ding is zeker.......Button word nooit WK
Dit is een aanvaardbaar en realistischer verschilquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de verklaring van sanger waarom Albers nu weer langzamer was...
Button is nog buitenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
2007 FORMULA 1™ Gulf Air Bahrain Grand Prix
Friday Practice 2
[afbeelding]
Heren ... trek uw conclusies
en ik de OP met name door die back to back races is het lastig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Oke! Alleen dan kan ik de OP niet meer aanpassen, dus ik zal de SPT modjes alvast inlichten dat jij ze de OP stuurt, en dat zij die aanpassen
Voor volgende race zal ik de tekst op tijd klaar hebben
ok, eerst ff douchenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je de OP hier plaatst WEST, dan knip en plak ik hem wel even bovenaan dit topic
Zodra ik wat beter in mijn tijd kom te zitten zal ik ze voor de rest van het seizoen vooruit maken (hop ik)quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef WEST het volgende:
[..]
en ik de OP met name door die back to back races is het lastig.
quote:Maarja vrijdag de 13e is vrijdag de 13e en vandaag een ongeluks dag want ik zit weer zonder werk![]()
ik ga ook wat vooruit maken, zeker voor de back to back races wel erg handig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra ik wat beter in mijn tijd kom te zitten zal ik ze voor de rest van het seizoen vooruit maken (hop ik)
[..]
weet jij de uitslag al dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Tis misschien handiger om er of Standings after round 3 of Stand na ronde 3 van te maken![]()
De hele F1 is verkocht, je weet tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:38 schreef Spooky4u het volgende:
weet jij de uitslag al dan?
Dat dus jaquote:Of bedoel je het Nederlands en Engels door elkaar? Dat is inderdaad fout.
was je nog wel wakker kerelquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Tis misschien handiger om er of Standings after round 3 of Stand na ronde 3 van te maken![]()
Ahhh, okay, die A1GP word dus wel live uitgezonden? Dat staat niet goed op internet danquote:Zondag 15 april 08.00-10.30 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China
Ligt aan je definitie van wakkerquote:
Beter lezen??? 12.30 op RTL de uitzending (13.00 de Qualy) en om 14.10 weer A1GPquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef vosss het volgende:
Heb ik het goed dat om 11:30 Champcar is op SBS6?
Volgens TVgids.nl is dan om 13:30 de F1 race op RTL7 en om 14:10 A1GP?!
Dat kan toch nooit?!
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Beetje vreemde tijden in de livetiming niet? Vergelijk de sectortijden van massa maar eens met die daarboven.
Het lijkt er op dat ze bij Massa zijn snelste sectortijden van verschillende rondes hebben genomen. Dus dat kan een verklaring zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?
Met deze tijden wint hij de qualificatie wel. Nou nog in 1 rondje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Beetje vreemde tijden in de livetiming niet? Vergelijk de sectortijden van massa maar eens met die daarboven.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:10 schreef DJvandePol het volgende:
Die tijden geven de snelste sectortijden van de coureur weer, en niet de sectortijden van het snelste rondje. Dit is al jaren zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
vreemde afstelling ofzo??? Downforce anders?
Ha, weer wat geleerd!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Die tijden geven de snelste sectortijden van de coureur weer, en niet de sectortijden van het snelste rondje. Dit is al jaren zo
Massa had lang de snelste sectortijden in alledrie de sectoren, maar niet in het zelfde rondje.
Een user met 862 in z'n userid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:20 schreef DJvandePol het volgende:
haha volg het al jaren zo.Back to Bed!
![]()
Eh, 12.30 is toch de (voorbeschouwing van de) race?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Vrijdag 13 april 2007
09:00 - 10:30 vrije training 1
13:00 - 14:30 vrije training 2
Zaterdag 14 april 2007
10:00 - 11:00 vrije training 3
13:00 - 14:00 kwalificatie training
Zondag 15 april 2007
13:30 - Gulf Air Bahrain Grand Prix
Om 13.30 begint de race zelf. Dus als ze morgen om 12.30 beginnen is dat inderdaad de voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, 12.30 is toch de (voorbeschouwing van de) race?
nogal jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef vingerplant het volgende:
Dat ventje op RTL is een beetje zenuwachtig geloof ik
Misschien wordt 'ie gepijpt door Froukje de Both onder de tafelquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef vingerplant het volgende:
Dat ventje op RTL is een beetje zenuwachtig geloof ik
14 Aprilquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kovaleinen, die gaat het niet redden!
Button out? Als Mol dat concludeert betekent dat niet dat dat een juiste conclusie isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Out: Button, Sato, Speed, Liuzzi, Coulthard, Sutil, Alberz.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Button out? Als Mol dat concludeert betekent dat niet dat dat een juiste conclusie is
Als dit zo doorgaat en Davidson als enige Honda bij de laatste 10 komt heeft Spyker er vast een medestander tegen Super Aguri bij: Hondaquote:
Maar goed dat ik die net gekocht heb ipv Satoquote:
Ik heb hem ook net gekocht ipv fokking Rosberg die maar niet wil finishenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die net gekocht heb ipv Sato
Omdat ze in Q3 (nu dus) allemaal moeten rijden met het brandstofniveau waarmee ze morgen de race beginnen. Ze zijn dus langzaam aan het rijden om de benzine op te stoken. Dan maken ze zo'n 5 minuten voor het einde allemaal een snelle pitstop om banden te wisselen en dan gaan ze weer knallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef FJD het volgende:
Waarom rijden ze zo belachelijk traag? Ik heb hier geen Nederlands commentaar en uberhaupt geen beeld dus vandaar dat ik me dat afvraag.
Owke dat verklaart alles jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ze in Q3 (nu dus) allemaal moeten rijden met het brandstofniveau waarmee ze morgen de race beginnen. Ze zijn dus langzaam aan het rijden om de benzine op te stoken. Dan maken ze zo'n 5 minuten voor het einde allemaal een snelle pitstop om banden te wisselen en dan gaan ze weer knallen.
Hij mag wel eens een race uitvallen, goed voor de managerquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hamilton gaat morgen gewoon even die race winnen![]()
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij mag wel eens een race uitvallen, goed voor de manager
Mwah, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmen![]()
Vervolgens wint Heidfeld en wordt Trulli tweede![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |