Linksom? Kijk nog eens?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Eerste bocht is linksomweinig kans dat Massa voor Super-Lewis komt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
In de eerste bocht remt Massa te vroeg waarop Hamilton z'n achterkant in rijdt gevolgd door Kimi die niet meer op tijd kan remmen![]()
Vervolgens wint Heidfeld en wordt TrulliRoseberg tweede![]()
quote:
Slechte sex gehad met Liselorequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb het begin van de kwali gemist...
Is er een speciale reden dat Albersje onderaan bungelt of was hij gewoon te traag en Sutil sneller?
McLarens staan helaas aan de mindere kant (lees: vuile gedeelte van de baan).quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
Massa.
De pole zit op dit circuit toch wel aan de goede kant he?
Mooi, en dat hoort ook zo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
McLarens staan helaas aan de mindere kant (lees: vuile gedeelte van de baan).![]()
Dat was toch Allard? Die kan niet weten dat er op dat moment net een team aan het praten is toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan die Olav niet eens leren niet door een team-radio heen te praten
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lultquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was toch Allard? Die kan niet weten dat er op dat moment net een team aan het praten is toch?
Ach so. Klopt inderdaad, maar meestal houdt ie wel op tijd zijn mond om de rest ook te horenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lult
Ja idd, het antwoord kan je horen, en dan kan je raden welke vraag er bij hoorde...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach so. Klopt inderdaad, maar meestal houdt ie wel op tijd zijn mond om de rest ook te horen.
De belg kijken, he? Daar wordt er NIET doorheen geluld! Ze stoppen zelfs metpraten als "Team Radio" ook maar in beeld verschijnt, stuken beter!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lult
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ga kijken. Het is heerlijk weer morgen, beetje zonde om dan op 't lekkerste moment van de dag binnen te gaan zitten...
Nou jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Duidelijk een echte F1 fan....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Maar goed, vrijdag viel het weer in het Noorden tegen dus misschien is dat morgen ook wel het geval en dan blijf ik wel binnen om de race te checken.. De start van de race wil ik uiteraard niet missen want ik verwacht een mooi gevecht tussen de McLarens en de ' rooien '.
Zie het morgen wel..
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremenquote:
Dat was dan ook een typoquote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremen![]()
ik dacht meld het ffquote:
Klinktquote:Op zondag 15 april 2007 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zit binnen voor de TV, met 'brazilian hotdogs'
Dat doen ze voor mequote:Op zondag 15 april 2007 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Da's toch een stuk minder lekker...
Maar ook minder werk om te maken
F1 opnemen???quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat doen ze voor meMaar te warm er voor joh
zo ff de F1 opnemen
![]()
Idee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |