Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet dat je ondertussen nu huilend achter je toetsenbord zit.
Overal in ONZ! natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef zarGon het volgende:
Geef je hier eigenlijk toe dat het wel gebruikt kan worden, overal?
Mag de foto bewerkt worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Overal in ONZ! natuurlijk.
Behalve buiten ONZ want dan is het bagger hé![]()
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Dude even serieus
eerst kwijl je de hele boel bij elkaar " haal mn foto weg , anders haal ik remlof " dit en dat. Tóen begon iedereen je er op te wijzen dat je een lamzak was omdat je Piovan uitlachte en zelf niet je foto op Fok! wou hebben en nu doe je stoer?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja, nou ja het was geen gekwijl. Het was tegen de policy in(jeweet wel waaraan jij je niet aan kan houden. Als moderator)
Dat terzijde, die foto boeit me geen fuck, maar hij werd wel overal weg gehaald en ik kreeg lekker mijn aandacht op een kinderlijke manier.![]()
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.quote:
Was een tijdje terug!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Reneuh het volgende:
Ah nu laden de pics ook. Dat ziet er inderdaad ernstig fout uit. Het gebash heb ik dan gemist
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja boem-dikke, je hebt je niet netjes gedragen in het topic waarin Piovan afscheid nam in GC.
Ook daarover heb ik contact gehad met een admin, die was ook van mening dat jij je beter had kunnen opstellen toen.
Maarja jij notabene koos mij als ''doelwit'' om te pesten, toen ik je nauwdrukkelijk vroeg het niet te doen. Deed je het!
Tjah, face it... het was een test
quote:
I couldn't care lessquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja! Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
Wat loop je stoer te doen dan kutnoobquote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
I couldn't care less
Hoezo vraag je nu eigenlijk aandacht?
pot . . . ketel . . .quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat loop je stoer te doen dan kutnoob![]()
dat had piovan eerst precies hetzelfde ... eerst werd 'ie er boos over ... en later opende hij er zelf ook eenzelfde topic als dit over zijn eigen foto.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef miodzio het volgende:
Eerst al die moeite doen en elke foto melden bij een mod en dan dit.
quote:Hey Murp.
De afgelopen dagen heb je al redelijk wat heen en weer gemaild en gePMd over foto's van Kopieermachine.
Dat eindigt met deze mail. KM heeft dit geprobeerd naar alle redelijkheid op te lossen, maar jij blijft provoceren met die foto. Zojuist weer.
Als jij een foto van KM of een andere willekeurige gebruiker nog één keer post met het doel om iemand af te zeiken of op wat voor negatieve manier dan ook, dan vlieg je een tijdje van het forum.
Kusjes,
NJ.
Noob?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat loop je stoer te doen dan kutnoob![]()
* immortalsean checkt da fotoboek!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef murp het volgende:
eindelijk goed :@
| 1 |
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
* immortalsean checkt da fotoboek!
[ code verwijderd ]
hmm....
...neuken?
Dat kon vanaf het begin al. Jij bent tenminste niet hypocriet en bekrompen bezig. 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
Jullie mogen mij ook bashen met die foto waar ik als roze goth op sta
Jij wel hé.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kon vanaf het begin al. Jij bent tenminste niet hypocriet en bekrompen bezig. 14.gif
You mist a hell lotta crying:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Is dat serieus? mja dat werkt natuurlijk niet als k-m hem opeens weer zelf gaat posten
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die foto dient niet te worden gepost!![]()
Ik neem aan dat je dat nu weet, en je duidelijk is. Ik heb er bezwaar tegen.
Mocht je hem toch nog posten terwijl je weet dat ik niet wil dat hij gepost wordt. Dan zoek ik hulp bij de ''hogere sfeer''
Verhaal duidelijk? NIET posten dus!![]()
Aan je fobo te zien ben je in elke foto gay?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja gek!
Jullie weten tok, die foto waarin ik gay ben?
...
whaha ben je bang?quote:
Gelukkig heb je slechte ogenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je in elke foto gay?![]()
Zeg ik net.quote:
Ik pest geen mensen die geestelijk gehandicapt zijn. Of jij daar bij hoort mag je zelf weten.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef KopieerMachine het volgende:
En wat wou je doen zarGon? Wou je me foto posten om me te pesten?
Doe maar![]()
![]()
Ik ben onraakbaar vuile homofiel![]()
Omdat je een trieste lul bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou ik een mede-fokker willen pesten.
Zandbaknivo.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
whaha ben je bang?
Jongen, wat boeit die modjes enzo het nog nu ik dit topic open?
KOM gek pest me please post die kutfoto dan, ik neuk je up.
Ow? Wanneer ben ik dat geweest dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Omdat je een trieste lul bent.
Niveau.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zandbaknivo.
Ga alsjeblieft ergens anders aandacht vragen.
Mooie zandbaknivo-reactie. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Niveau.
Mooi leerwoord voor je.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooie zandbaknivo-reactie. Ik bedoel maar.
Ach ja, anders ga je mijn vraag even beantwoorden.
Vanaf je geboorte.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ow? Wanneer ben ik dat geweest dan?
Die mods zitten daar inderdaad bovenop. We zullen guerillatechnieken moeten gebruiken om te blijven slowchatten. Ik ga studeren trouwens, laterrr.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey man dit is de neiuwe gitaristentopic slowtjet![]()
Gast. Wil je nog serieus een discussie aangaan met wat er allemaal is gebeurd de afgelopen weken of ga je nu cliche zinnen gebruiken om mij belachelijk te maken.quote:
Neen, neen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey man dit is de neiuwe gitaristentopic slowtjet![]()
HIJ JAT MIJN CAREMETER?!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noob?
en btw:
Caremeter:
0,0----------------------------------100
[.]---------------------------------------||
[(c) afwazig]
studeren is voor mietjes gekquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die mods zitten daar inderdaad bovenop. We zullen guerillatechnieken moeten gebruiken om te blijven slowchatten. Ik ga studeren trouwens, laterrr.
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast. Wil je nog serieus een discussie aangaan met wat er allemaal is gebeurd de afgelopen weken of ga je nu cliche zinnen gebruiken om mij belachelijk te maken.
Zoek dekking. Hij komt achter je aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Omfg, wat ben je toch een triest mannetje
quote:
Als je wil pronken met je kennis van de Nederlandse taal, doe het dan wel goed svp.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.
Beetje ''dreigen'' om de foto te gaan posten zegt al genoeg.
De naiëve gedachte die jou betrok dat het mij zou intresseren en mij met opzet wou kwetsen. Dat is al best min.
Ik heb helemaal niet gedreigd. Ik liet je even zien hoe hypocriet jij was. Lees dat topic nog maar eens door en kijk maar hoe lang je erover deed om mijn dreiging te begrijpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over je kleuterniveau.
Beetje ''dreigen'' om de foto te gaan posten zegt al genoeg.
De naiëve gedachte die jou betrok dat het mij zou intresseren en mij met opzet wou kwetsen. Dat is al best min.
HIj wil laten zien dat ie tegen een stootje kan. Nadat ie heeft zitten huilen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat probeer je eigenlijk te bereiken met dit topic
serieuze vraag !
Diep van binnen was gekwetstquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Ik heb tot op heden nog geen traantje weg gepinkt.
Ach het lijkt me wel duidelijk, die foto boeit me geen fuck.
Ik laat er een slotje op gooien
Gr.![]()
Insert quotes.quote:Ach het lijkt me wel duidelijk, die foto boeit me geen fuck.
In ONZ + modificaties aanbrengen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Het boeit je wel degelijk.
Dit betekent natuurlijk dat we de foto weer mogen posten? ^^
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Even quoten:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef zarGon het volgende:
Geef je hier eigenlijk toe dat het wel gebruikt kan worden, overal?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Overal in ONZ! natuurlijk.
Behalve buiten ONZ want dan is het bagger hé![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja! Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
uhuhquote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoort erbij he?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best wel balen of niet? Al dat overwerk![]()
Allemaal goed hoor! Knuffelturkje van mequote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoek dekking. Hij komt achter je aan.
[..]
Ik heb de copyrights gewoon toegevoegd
Ja, ik weet hoe de policy hier werkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoort erbij he?
Enige wat we doen is het proberen voor iedereen gezellig te houden en te zorgen dat de policy niet overtreden wordt. En dat laatste gebeurde met het posten van die bewerkte foto van KM tegen zijn zin. In het geval van Piovan werd de policy niet overtreden, dat was een onbewerkte foto die hij zelf ooit eens zo heeft gepost. Als ie dan niet in je fobo staat willen we em nog wel eens weghalen, maar je weet dat alles wat je op internet plaatst door iedereen gevonden kan worden.
Als er foto's worden bewerkt met het oogmerk iemand belachelijk te maken is het dus wat anders, dan treden we wel op.
ja remlof, wil je dat doen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef oor het volgende:
kan je je bloesje een beetje los doen... knapper
Maar hij geeft net toesteming ehquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoort erbij he?
Enige wat we doen is het proberen voor iedereen gezellig te houden en te zorgen dat de policy niet overtreden wordt. En dat laatste gebeurde met het posten van die bewerkte foto van KM tegen zijn zin. In het geval van Piovan werd de policy niet overtreden, dat was een onbewerkte foto die hij zelf ooit eens zo heeft gepost. Als ie dan niet in je fobo staat willen we em nog wel eens weghalen, maar je weet dat alles wat je op internet plaatst door iedereen gevonden kan worden.
Als er foto's worden bewerkt met het oogmerk iemand belachelijk te maken is het dus wat anders, dan treden we wel op.
Inderdaad,quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij geeft net toesteming eh
Ja voor deze specifieke foto zoals ie in de OP staat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij geeft net toesteming eh
Dus geen paint topics?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja voor deze specifieke foto zoals ie in de OP staat.
Ik daag KM uit om de originele foto te posten. Dan ben je de man.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja voor deze specifieke foto zoals ie in de OP staat.
precies! Het maakt KM niets uit, t doet m niets, dus geef even toestemmingquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef murp het volgende:
[..]
wat een kuttopic zeg... als je A zeg doe dan ook B
Ja, maar hij geeft net toestemming voor heel ONZ en geeft ook toestemming om er paints van te maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als degene die "verbouwd" wordt dat niet wil.
volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef murp het volgende:
de orginele foto mag je nu toch wel laten zien?
Je mag de foto uit de OP posten ja. Maar ik geloof niet dat KM heeft gezegd dat je em mag bewerken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouen die andere foto's staan in de database nog steeds op fok gehost
dusssss
we mogen ze posten ja
en bewerken natuurlijk
ga nog effe moeilijk doenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik vind dat jullie alles kunnen tot op zekere hoogte. Als diegene die een topic wil beginnen netjes een PM stuurt of het mag. Dan wil ik ook wel meewerken![]()
nee, ik wil die kop van jou gewoon noooooooooooooooooooooooit meer zien, ik stort me nu volledig op remlofquote:
Was een vraag richting KM, met jouw quote als de vraag.quote:
Ik heb hem gequote.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag de foto uit de OP posten ja. Maar ik geloof niet dat KM heeft gezegd dat je em mag bewerken.
Dat doe ik wel. Akkoord?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik vind dat jullie alles kunnen tot op zekere hoogte. Als diegene die een topic wil beginnen netjes een PM stuurt of het mag. Dan wil ik ook wel meewerken![]()
Ben je nu een PM aan het schrijven?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was een vraag richting KM, met jouw quote als de vraag.
[..]
Ik heb hem gequote.
[..]
Dat doe ik wel. Akkoord?
Als jij akkoord gaat en als het van remlof mag.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ben je nu een PM aan het schrijven?
Ik hoop van wel![]()
Dat moet hij zelf weten. Het is op eigen risco.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij akkoord gaat en als het van remlof mag.
Ik neem aan dat murp wel meegaat doen met jou photofucks?
Als het de policy niet overschreidt en het mag van KM is het ok.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij akkoord gaat en als het van remlof mag.
Ik neem aan dat murp wel meegaat doen met jou photofucks?
Ik wacht nog even op remlof.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf weten. Het is op eigen risco.
Ik heb tot op heden nog geen PM ontvangen, dus...
Inderdaad. Ik verwacht een nette PM in mijn inbox om te vragen of je het topic mag openenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de policy niet overschreidt en het mag van KM is het ok.
Maar als het een kuttopic is gaat het natuurlijk wel gewoon op slot
een topic over/van KM is per definitie een kuttopicquote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
van remlof mag het dus, Tussen de regels doorlezen is ook lastig héquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op remlof.
Dit gaat wel in tegen het gezellighouden, maar ik wil weten of je nou echt zo though bent.
Je PM zul je wel krijgen, dat kan ik wel trotseren.
Kun je misschien even heel kort aanduiden wat wel en niet mag?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ZIT JE WEER KUT TEGEN ME TE DOEN?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
een topic over/van KM is per definitie een kuttopic
Je hoeft ook niet altijd op alles te happen hoor KMquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ZIT JE WEER KUT TEGEN ME TE DOEN?
waarom doe je dat nou altijd?![]()
Soms doet Adelante lief, en soms zit hij me emotioneel de grond in te stappen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hooeft ook niet altijd op alles te happen hoor KM
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb iets beters voor je.. Remlof even gepm'tquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen PM, zarGon zal wel geen topic willen openen.
![]()
Verklaar je nader....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb iets beters voor je.. Remlof even gepm't
Denk niet dat doodsverwensing mag
Het mag niet van remlof.quote:
whehe er was vandaag een film op tv met iemand die sprekend op jou leek......quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Maisnon het volgende:
echt hé, al dat gejank, en nu ineens weer om aandacht zeurensorry KM, je wint de kansloze user van de maand award.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
zoek de verschillen:
[afbeelding][afbeelding]kutkick, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Zo snel komt ie er niet vanaf.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
KM is op dit moment eigenlijk het slimst van allemaal. Als hij zegt dat hij die foto niet wil zien, posten jullie hem allemaal. Als hij zegt dat het hem geen fuck boeit, is de lol ervan af.
Middelbare school psychologie: Als je broek nat is van bv je handen wassen en je ontkent dat je in je broek gepist hebt, lacht iedereen. Als je zegt dat je jezelf "goed hebt bezeikt" reageert niemand.
Ervaring![]()
Wat zet je mijn foto. Ik wil dat je het nu weghaalt. Ik stap anders naar de hoge heren. Remlof enzo, dus wees maar bang.quote:
NUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zet je mijn foto. Ik wil dat je het nu weghaalt. Ik stap anders naar de hoge heren. Remlof enzo, dus wees maar bang.
quote:
uhuquote:Op donderdag 12 april 2007 13:27 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
![]()
Maar kwas verliefd op jou![]()
![]()
Zware kater op die foto btw, valt af te lezen aan het gezicht![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef murp het volgende:
[..]
als ik m weg moet halen, dan haal ik m wel weg![]()
Bedankt dat je me slim vind.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
KM is op dit moment eigenlijk het slimst van allemaal. Als hij zegt dat hij die foto niet wil zien, posten jullie hem allemaal. Als hij zegt dat het hem geen fuck boeit, is de lol ervan af.
Middelbare school psychologie: Als je broek nat is van bv je handen wassen en je ontkent dat je in je broek gepist hebt, lacht iedereen. Als je zegt dat je jezelf "goed hebt bezeikt" reageert niemand.
Ervaring![]()
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for surequote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef zarGon het volgende:
Zie posts boven jouw post.
jankhuiliequote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for sure
bash ? Sommige mensen kunnen ermee omgaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neee niet doen,bashtopic = slotje. for sure
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
bash ? Sommige mensen kunnen ermee omgaan.
Dat was mijn punt. Die openen later geen topics.
Lekker tochquote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Murp's fotosoep van mij ligt nu onderhand bij vijf mensen in hun msn ontvangen bestanden![]()
gooi het maar op tafelquote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Cahir het volgende:
mag ik die PM weer posten? aangezien die foto nu toch "legaal" is
jaaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Cahir het volgende:
mag ik die PM weer posten? aangezien die foto nu toch "legaal" is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |