Jawel, ik ben Superquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef Djarum het volgende:
nee, ik ben geen dj..
Ik had het dan ook over een foto van ze.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die zijn zoo 2006.
Nee... nu staan ze niet meer in de top40![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een foto van ze.
Snap je nou nog steeds niet waarom ik jou vanaf het begin zit te quoten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hij wou een foto van de Scissor sistsers ofzo![]()
Nee?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet waarom ik jou vanaf het begin zit te quoten?
Die foto dient niet te worden gepost!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef zarGon het volgende:
Ik ben blij dat je het snap, KM 14.gif
Klapmongool, wanneer kap jij dan eens?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die foto dient niet te worden gepost!![]()
Ik neem aan dat je dat nu weet, en je duidelijk is. Ik heb er bezwaar tegen.
Mocht je hem toch nog posten terwijl je weet dat ik niet wil dat hij gepost wordt. Dan zoek ik hulp bij de ''hogere sfeer''
Verhaal duidelijk? NIET posten dus!![]()
quote:
Waarover had je het dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klapmongool, wanneer kap jij dan eens?
En niet meteen huilen, ik heb het je alleen duidelijk gemaakt waar ik het over had.
[..]
Over hoe kinderachtig jij bent, dat je nog steeds garpjes probeert te maken met Pio.quote:
Hoeveel topics met kutreacties van jou die enkel door je kloon geqoute worden moeten nog volgen voordat je enkele posts in een topic doet zoals normale users, en niet om de 4 reacties 1 nietszeggende reactie van kopieermachine?quote:
KopieerMachine schopt kont hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over hoe kinderachtig jij bent, dat je nog steeds garpjes probeert te maken met Pio.
Doe nou niet zo hypocriet, want dreigen met stappen zal niet helpen als je zo doorgaat
Al schopt ie kont, hij blijft hypocriet doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:06 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
KopieerMachine schopt kont hoor!![]()
![]()
![]()
KM![]()
Mag dit een Permitted Slowchat worden plz?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vind HuiverigTreintje trouwens echt een leuke usernaam
-weg-quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mag dit een Permitted Slowchat worden plz?![]()
![]()
tis nu toch al zo volgebaggerd..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef remlof het volgende:
Had gekund. Eerst maar eens kijken of het nog loopt want er staan nog een paar "permitted slowchats" open, zie ONZ-Banners, uitleg.
ik las 'fapmongool'quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klapmongool, wanneer kap jij dan eens?
En niet meteen huilen, ik heb het je alleen duidelijk gemaakt waar ik het over had.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |